//

problemen met email na update naar iOS4

problemen met email na update naar iOS4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo, mijn eerste post hier. Na de update naar iOs4 heb ik wat problemen met mijn email. Na de update was ik al mijn mailtjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-10, 21:49
Ewoud Kuijt Ewoud Kuijt is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard problemen met email na update naar iOS4

Zo, mijn eerste post hier.

Na de update naar iOs4 heb ik wat problemen met mijn email. Na de update was ik al mijn mailtjes kwijt. Ten tweede geeft mijn mailicoontje op het homescreen aan dat ik mail heb maar kan dan na het opstarten die nieuwe mailtjes niet zien. Als ik dan in de instellingen voor email het schuifje van berichtenreeks verander van standje dan kan ik daarna wel de ingekomen mailtjes zien. Heel vreemd.

Nog iets: Als ik in de emailapp op postbussen druk dan krijg ik alleen de buton van "inkomend" te zien en niet die van de prullenbak en verzonden email.

Wie kan mij helpen want dit is "bloody" irritant.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-10, 08:26
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Maak je gebruik van mobile me oid? of heb je meerdere e-mail adressen op je iphone?
De belevenis van de mail is namelijk iets anders in IOS 4.
  #3  
Oud 30-06-10, 14:50
Ewoud Kuijt Ewoud Kuijt is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Hoi Rene, bedankt voor je reactie.

Nee, ik heb de gewone mail zoals ik 'm ook heb op mijn PC. Ik krijg ook alle mailtjes dubbel .
  #4  
Oud 30-06-10, 20:14
Ewoud Kuijt Ewoud Kuijt is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Probleem opgelost.

Ik heb mijn emailaccount verwijderd van mijn iPhone en 'm daarna weer handmatig weer ingesteld en nu lijkt het te zijn opgelost. Ben alleen wel weer m'n mailtjes kwijt.
  #5  
Oud 30-06-10, 21:30
inekeve inekeve is offline
• iOS 7.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 12
Standaard

Als je naar beneden scrolt zie je onder alle postbussen zie al je emailaccounts, klik je erop dan krijg je het oude menu met alle postvakken. Postvan in, uit, verzonden enz.
Misschien is hiermee wat duidelijkheid gekomen, succes.
  #6  
Oud 25-08-10, 13:34
jacqjo jacqjo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ewoud Kuijt Bekijk bericht
Zo, mijn eerste post hier.

Na de update naar iOs4 heb ik wat problemen met mijn email. Na de update was ik al mijn mailtjes kwijt. Ten tweede geeft mijn mailicoontje op het homescreen aan dat ik mail heb maar kan dan na het opstarten die nieuwe mailtjes niet zien. Als ik dan in de instellingen voor email het schuifje van berichtenreeks verander van standje dan kan ik daarna wel de ingekomen mailtjes zien. Heel vreemd.

Nog iets: Als ik in de emailapp op postbussen druk dan krijg ik alleen de buton van "inkomend" te zien en niet die van de prullenbak en verzonden email.

Wie kan mij helpen want dit is "bloody" irritant.

Ik had hetzelfde probleem als Ewoud en heb inmiddels ook een nieuw account aangemaakt. Dat hielp, maar het enige probleem dat ik nu nog heb is dat ik de postbussen Verzonden mail en Prullenbak kwijt ben. Ik heb dus alleen een map Inkomende mail. Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met bellen iOS4 milan13 iPhone algemeen 4 02-08-10 17:10
Problemen door updaten naar iOS4 (iPod Touch 2g 8gb) Christiaan94 iPhone algemeen 1 06-07-10 20:28
Update 3.1.2 ( jailbreak ) naar iOS4 blerf Jailbreak 0 21-06-10 19:46
iPhone: Problemen met update van FW:2.1 naar FW:3.0 h4a Jailbreak 0 24-09-09 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.