//

Toetsenkeuze werkt niet bij telefooncentrale gesprek

Toetsenkeuze werkt niet bij telefooncentrale gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 5 x bellen naar de phonehouse helpdesk 0900 4240900 kom ik tot de conclusie dat ik met mijn iphone het door de auto-stem aangeboden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-10, 12:29
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard Toetsenkeuze werkt niet bij telefooncentrale gesprek

Na 5 x bellen naar de phonehouse helpdesk 0900 4240900 kom ik tot de conclusie dat ik met mijn iphone het door de auto-stem aangeboden keuzemenu met de onscreen toetsen van de iphone geen keuze kan maken.

Nou ja ik maak wel de keuze en toets b.v. de 5 , zie de 5 verschijnen maar blijkbaar word mijn toets keuze niet ontvangen. Welke keuze ik ook maak, de centrale verbreekt uiteindelijk de verbinding omdat er geen keuze uit aangeboden menu wordt gemaakt..



Gebruik geen plak bescherm hoesjes op mijn iphone of zo, en op scherm verschijnt alles wat ik intoets in display... Nou moe.. Wat is er niet goed ingesteld?

Gewoon bellen naar nr's die ik intoets werkt wel..
__________________
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek bjornpieneman iPhone algemeen 3 26-02-12 15:15
slide button bij gesprek beantwoorden werkt niet theet iPhone algemeen 15 01-07-11 10:15
Apple en tmobile weten het ook niet: composite av werkt niet bij 3GS von nim iPhone accessoires en onderdelen 2 02-07-09 10:18
Luidspreker werkt niet meer tijdens gesprek Lucasgent iPhone algemeen 2 05-03-09 20:46
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.