//

Bellen naar bepaald vast nummer lukt niet.

Bellen naar bepaald vast nummer lukt niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb sinds kort een iphone 3GS, een fijn apparaat. Ik bel vaak naar mijn vriendin (vast nummer) en krijg dan te horen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-10, 09:51
schee435 schee435 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard Bellen naar bepaald vast nummer lukt niet.

Goedendag,

Ik heb sinds kort een iphone 3GS, een fijn apparaat. Ik bel vaak naar mijn vriendin (vast nummer) en krijg dan te horen dat "er kan helaas geen bericht worden achtergelaten voor ....... de maximale opslagcapacitiet van deze voicemailbox is bereikt, tot ziens". wanneer ik de sim-kaart in mijn oude telefoon doe "Nokia N95" kan ik haar gewoon bereiken. Ik heb met de iphone wel gebeld en contact gehad met het betrokken nummer. Wat is hier aan de hand?? Ik heb een relax abbo van T-mobile en heb hun gister al een mail gestuurd. Binnen 10 dagen krijg ik antwoord, dit zal dus nog wel even duren. misschien is er wel iets anders niet goed. Het probleem deed zich al voor met 3.1.3 nu heb ik 4.0 en het blijft hetzelfde. Na contact met T-mobile kunnen deze me niet verder helpen omdat het 1 bepaald nummer betreft, ze vertellen mij dat er in de iphone iets niet goed is afgesteld (nummer geblrokkeerd ofzo). Heb alles al geprobeerd (telefoon resetten, alles resetten, herstel netwerken enz), hier weet ook niemand er schijnbaar iets van. Heb dus een probleem dat niemand anders heeft.

Ben er vandaag achter gekomen dat haar oude nummer door synchronisatie met outlook over was genomen. Het was dus totaal onmogelik haar te bellen met dit nummer. Na ellenlange frustraties lag de fout dus gewoon bij mij.

met vriendelijke groeten René


Laatst gewijzigd door schee435; 06-07-10 om 13:39. Reden: contact met T-mobile gehad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gezocht: dial app die naar vast nummer belt lesouvage iPhone Apps 1 09-10-10 19:52
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet juud85 iPhone algemeen 3 08-07-09 19:02
jailbreak iphone 3g firmware 2.2.1 lukt niet bepaald!! msterren Archief 1 03-06-09 13:12
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 15:07
Bellen naar mijn nummer > mailbox aan de lijn jeroenbr iPhone algemeen 6 08-01-09 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.