//

Problemen met downgrade 4.0 - 3.1.3

Problemen met downgrade 4.0 - 3.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week iOS4 geinstalleerd op mijn iPhone 3G 8GB. Maar ik ben er niet helemaal tevreden over. Is verschrikkelijk traag geworden, bijna niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-10, 13:06
Kiwitje Kiwitje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 11
Standaard Problemen met downgrade 4.0 - 3.1.3

Ik heb vorige week iOS4 geinstalleerd op mijn iPhone 3G 8GB. Maar ik ben er niet helemaal tevreden over. Is verschrikkelijk traag geworden, bijna niet meer normaal mee te werken.
Dus ik heb besloten mijn iPhone weer te downgraden naar 3.1.3. Heb tutorials opgezocht en gevolgd, maar bij Blackra1n gebeurt uiteindelijk niks.

Stappen die ik heb gevolgd:

Telefoon in DFU gezet, hersteld via iTunes met de originele FW 3.1.3
Blackra1n gedownload, kreeg de ASL.dll fout, die gefixed met Blackbreeze. Wederom blackrai1n-fixed.exe geopend, maar krijg dan de fout:
C:\Program Files(x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\iTunesMobileDevice2.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning.
Als ik op OK klik, en vervolgens gewoon op Make It Ra1n druk, krijg ik Waiting for device, en gebeurt er verder niks.

Heb ik iets over het hoofd gezien of doe ik iets verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-10, 22:13
Rob1982 Rob1982 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar Rob1982
Standaard

En werkt met itunes shift-herstel niet gewoon? Welke error krijg je? 1015 toevallig?
  #3  
Oud 25-08-10, 16:20
caspergamer caspergamer is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

wat ook mischien kan is dan kopieer je Blackra1n naar C:\Program Files(x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support en dan krijg je niet te zien mis asl.dll dat deed ie bij mij ook eerst toen ik nog 3.1.2 had ik zette he daar in en toen kon ik heb gewoon jailbreaken
  #4  
Oud 26-08-10, 09:11
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Probeer hem eens te downgraden via je SHSH files, als je die naar de Saurik server hebt gestuurd.

Handleiding: herstellen naar firmware 3.1.2 of eerdere versies - iPhone - iPhoneclub.nl
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen bij downgrade van 4.0.2 naar 4.0.1 Charley17 Archief 3 21-08-10 19:14
It's working!! (downgrade 3.1.3 naar 3.1.2 en welke problemen ik had) T-800 iPhone algemeen 0 17-05-10 03:40
downgrade 1.1.2 problemen arjen Archief 4 03-01-08 22:58
Downgrade problemen thomba123 Archief 4 28-11-07 00:32
Update gedaan iTunes 7.5 en nu problemen downgrade itunes (Mac en Windows) Michael Unlock [archief] 2 08-11-07 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.