//

Verjaardagskalender iPhone

Verjaardagskalender iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds iOS4 is er een verjaardagskalender toegepast. Al de verjaardagen van men contactpersonen worden nu ook automatisch weergegeven in de kalender op de iPhone. OK, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-10, 12:03
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Exclamation Verjaardagskalender iPhone

Sinds iOS4 is er een verjaardagskalender toegepast.
Al de verjaardagen van men contactpersonen worden nu ook automatisch weergegeven in de kalender op de iPhone.
OK, super, want daarvoor deed ik dat manueel om in kalender elke verjaardag in te geven. MAAR!!!!! Het klopt gewoon niet!! Mijn verjaardag staat bij contacten mooi 11 juli en in kalender ook mooi 11 juli. MAAR, vb een verjaardag van een vriend staat op 6 april maar in kalender staat die op 5 april. En er zijn nog contacten waarvan dit een dag ervoor staat en dus verkeerd. Dat heb ik toch helemaal niet gevraagd. Als er staat bij contacten 6 april dan moet die dat in kalender ook op 6 april zetten en niet op 5 april.


Zijn er nog mensen die deze problemen hebben????

Laat ook iets weten als er mensen zijn die deze problemen NIET hebben!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-10, 21:08
Aeron Aeron is offline
• iOS 6.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

bij mij staat alles gewoon goed hoor
  #3  
Oud 07-07-10, 21:20
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Oh, bij mij niet. Het rare is, sommige verjaardagen in kalender staan correct op de dag zoals het bij men contacten staat maar andere dan weer niet en telkens een dag ervoor.

OOOOH laaaaaa, toen ik dit berichtje aan het typen was heb ik denk ik de oplossing gevonden!!!!

In contacten stond er verjaardag 31 juli. Ik keek in kalender en idd zoals ik het probleem omschreef, daar staat de verjaardag op 30 juli. Dat is het probleem.

Maar ik heb dan in contacten de verjaardag nog eens gescrold naar een andere dag en terug gescrold naar 31 juli en dan terug uit contacten gegaan en gaan kijken naar verjaardagen. En ineens, verzetten hij het naar de 31ste.
Dus gewoon alle verjaardagen die een dag te vroeg staan nog eens in contacten wat scrollen en dan terug op de verjaardagsdatum zetten.

In 3.0 enzoveel had ik ook soortgelijk probleem. Je stond bijvoorrbeeld met je scroller op ik zeg nu maar 5 april maar toch stond er naast de dag 4 april.
En door toen nog wat te scrollen en terug naar de datum te gaan loste dat het probleem op.

Toch bedankt voor je reactie!!
  #4  
Oud 07-07-10, 21:50
Aeron Aeron is offline
• iOS 6.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

wat een beetje hardop denken niet
allemaal op kan leveren
  #5  
Oud 19-07-10, 18:19
Locutus1 Locutus1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 36
Standaard

Dit truukje werkt bij mij niet met de verjaardagen in april. Die komen er bij mij dubbel in (ook een dag later). Iemand dit probleem ook en een oplossing?
Reageren

Labels
kalender



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.