//

iPhone 4 antenneproblemen, iPhone terugsturen?

iPhone 4 antenneproblemen, iPhone terugsturen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 @ apotheosis. Heb je in je garage, als je de iPhone niet vasthoudt, 5 streepjes? Hij zegt dat hij in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-07-10, 09:08
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 Bekijk bericht
@ apotheosis. Heb je in je garage, als je de iPhone niet vasthoudt, 5 streepjes?
Hij zegt dat hij in zijn garage zwak signaal heeft, dus ik vrees niet dat hij daar 5 blokjes heeft.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-07-10, 12:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 Bekijk bericht
@ apotheosis. Heb je in je garage, als je de iPhone niet vasthoudt, 5 streepjes?
Ja, ik heb het volle bereik maar ik zit hier precies tegen de muren bezig; ik heb nogmaals gezegd; verkijk je niet op je blokjes aantal want deze zeggen niks ivm de sterkte van het signaal

Ik heb blokjes als ik deze gewoon naast mij laat liggen; als ik deze vastneem in de linkerhand op die bekende plaats dan zakt deze tot blokje of soms geen meer
Ga ik in huis dan blijf ik constant 3 blokjes hebben al hangt het ook daar af waar je juist zit, vind ik wel bizar toch maar het is zo.
Mensen die beweren dit niet voorhebben hebben nog niet goed of goed genoeg getest, kan puur toeval zijn ze steeds op plaatsen zitten waar ze het niet voorhebben.
Maar anderzijds; al zou ik ernaast zitten, nog zo goed voor hen ze er geene last van hebben.

Weet ge; ik heb net nog eens die nokia van 39 euro in handen genomen in garage en heb ook 5blokjes en ik neem hem in de handen en zakt ook doodleuk van 5 naar 2-3 blokjes, het is dus niet alleen aan de iphone gelegen maar aan de plaats ook waar je bent en hoe sterk het sigaal er is van de provider en het aantal blokjes zeggen dus niet alles zoveel is duidelijk.
  #23  
Oud 14-07-10, 13:06
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Heb er ook een uit de UK en zo goed als geen last van de antenneproblemen.. misschien dat ie 1 of 2 streepjes zakt maar niks ernstigs..

heb er nu ook invisibleshield op en een apple bumper omheen dus sowieso geen problemen
  #24  
Oud 14-07-10, 13:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Heb er ook een uit de UK en zo goed als geen last van de antenneproblemen.. misschien dat ie 1 of 2 streepjes zakt maar niks ernstigs..

heb er nu ook invisibleshield op en een apple bumper omheen dus sowieso geen problemen
Die apple bumper; heb je die uit de store van de us gekocht ofzo of kan je deze in belgie of nederland al laten bestellen?
En zit deze een beetje goed?
  #25  
Oud 14-07-10, 13:36
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Ja het is sterk van de plaats afhankelijk, dat heb ik ook al gemerkt. Oorspronkelijk toen ik de iPhone thuis uitprobeerde had ik meteen de death grip uitgeprobeerd, kon het niet reproduceren. De volgende dag op kantoor... binnen een halve minuut van 5 naar 1 streepje en dan van 3G naar Edge... Ik vermoed dat het niet alleen te maken met de sterkte van het signaal maar ook met de frequentie, ik weet er niet genoeg van om me hierover te kunnen uitspreken.
  #26  
Oud 14-07-10, 18:39
Arjan29 Arjan29 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem, Noord Holland
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Heb er ook een uit de UK en zo goed als geen last van de antenneproblemen.. misschien dat ie 1 of 2 streepjes zakt maar niks ernstigs..

heb er nu ook invisibleshield op en een apple bumper omheen dus sowieso geen problemen
3e positieve bericht dat ik achter elkaar lees hier, ik heb goede hoop!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
terugsturen, cydia backup? thelorrr Jailbreak apps en thema's 8 28-04-10 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.