//

geluid iPod op iPhone te zachtjes

geluid iPod op iPhone te zachtjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vind het geluid op mijn iPhone GS3 te zachtjes. Ik ga graag fietsen met een muziekje en heb daarvoor een Sennheiser koptelefoon speciaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-10, 23:38
hansvanamstel hansvanamstel is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 5
Standaard geluid iPod op iPhone te zachtjes

Hallo,

Ik vind het geluid op mijn iPhone GS3 te zachtjes.
Ik ga graag fietsen met een muziekje en heb daarvoor een Sennheiser koptelefoon speciaal voor de iPhone gekocht. Als het geluid op zijn hardst staat vind ik het toch te zachtjes. Ik heb een goed gehoor, daar ligt het niet aan.
Instellingen: uiteraard staat de volumeregeling aan de zijkant links op mijn iPhone op maximum. Bij INSTELLINGEN > iPod staat de GELUIDSCONTROLE op 0 en de VOLUMEBEGRENZER op UIT. Als ik op UIT tik kom ik bij een schuifregelaar die ik helemaal naar rechts zet (naar het luidsprekersymbool met de drie boogjes er naast). Vergeet ik wellicht iets?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geluid, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Ik hoor mensen wel als ik ze bel, maar heel zachtjes Merijntje1 iPhone algemeen 6 26-08-10 12:57
Geluid van je pc op je Iphone/Ipod Touch oentje13 iPhone Apps 7 11-09-09 23:06
dof geluid uit de iphone/ipod funtie weirdo25 iPhone algemeen 3 21-05-09 13:09
geen geluid bij ipod op de iphone base01 Unlock [archief] 2 05-05-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.