//

Alles wat je wilt weten over Applecare

Alles wat je wilt weten over Applecare discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Meneer XXDENXX Ga je ons nog vertellen waar je de iPhone heb gehaald of gekocht? niets meer vernomen... :-D Inderdaad! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 29-09-12, 12:55
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Meneer XXDENXX Ga je ons nog vertellen waar je de iPhone heb gehaald of gekocht?

niets meer vernomen... :-D
Inderdaad! Heb je m nu kunnen kopen vandaag incl AC of viste je ook achter t net?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-10-12, 13:15
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard iPhone 5 met Apple care?

Heb al wat gezocht op Apple care icm iPhone 5, maar kan geen bevredigende antwoorden vinden.
Het kopen van Apple care+ kost €69,-.

Wat gebeurt er als ik mijn iPhone gewoon laat vallen en beeldscherm is kapot/gescheurd, dit valt onder AppleCare?
Iemand ervaringen bijvoorbeeld wbt iPhone 4S icm Apple care?
Jailbreak, niet geldig als je een jailbreak op je iPhone hebt, wat als ik deze gewoon herstel naar fabrieksinstellingen, kunnen ze dan nog steeds zien of er een jailbreak op heeft gezeten?
  #43  
Oud 09-10-12, 11:09
Dymo Dymo is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 73
Standaard

Deze vraag heb ik ook aan een Apple medewerker voorgelegd. Val en waterschade valt niet onder Apple care en het 2e jaar garantie wat je krijgt volgens de wet is geen echte garantie.
Je hebt na het eerste jaar recht op garantie, mits het probleem binnen 6 maanden na aankoop al bestond en gemeld is, en als het dan na een jaar kapot gaat krijg je garantie.
Beetje vage regels in het wetboek en Apple maakt daar dankbaar gebruik van.

Uiteindelijk zei ook hij dat een verzekering misschien slimmer en goedkoper is voor wat je ervoor terug krijgt.

Na een herstel is er voor zover ik weet niets meer te zien van een jailbreak, en aangezien dit legaal is verklaard zou hier de garantie niet om mogen vervallen lijkt me
Reageren

Labels
applecare uk usa belgië



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 alvast weten wat te doen dave82 Unlock 1 04-10-10 21:24
Video: Alles geprobeerd, het wilt gewoon niet lukkken Londonforever Muziek, foto & video 3 31-01-09 22:23
alles wat je moet weten over je nieuwe iPhone 1.1.1 reno1 Unlock [archief] 4 25-10-07 12:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.