//

ontkoppeld tijdens synchroniseren

ontkoppeld tijdens synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet je niet doen dus: ontkoppelen tijden syncen. De 3GS laat nu alleen nog dat plaatje met de stekker erop in beeld zien. Heb al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-10, 22:23
ingeborg ingeborg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 17
Standaard ontkoppeld tijdens synchroniseren

Moet je niet doen dus: ontkoppelen tijden syncen.
De 3GS laat nu alleen nog dat plaatje met de stekker erop in beeld zien.
Heb al DFU mode geprobeerd, zonder resultaat.
iTunes staat klaar, firmware staat klaar, maar hoe krijg ik dat ding aan de praat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-10, 10:33
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Wordt de iPhone wel herkend in iTunes? Ik zie dat je een jailbreak hebt, probeer eens blackra1n te dowloaden en die te draaien. Als het goed is moet ie nu opstarten en gaan je gegevens niet verloren. Mocht dat niet lukken dan kun je je iPhone altijd (handmatig) herstellen..

Ben je afhankelijk van een unlock of heb je een nieuwe bootrom zou ik een custom-firmware gebruiken. Door middel van herstel via alt+herstel in iTunes in geval van een mac, maar hierover is genoeg op het forum te vinden.

Succes!
  #3  
Oud 18-07-10, 08:04
ingeborg ingeborg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 17
Standaard

iTunes herkent een iPhone in Recovery Mode. Ik heb meerdere malen een restore uitgevoerd die eindigt in een error 1013. Die error houdt verband met de baseband begrijp ik. Dat zou geen probleem moeten zijn omdat ik geen unlock of jailbreak meer nodig heb en dus de laatste firmware kan installeren. Ik heb gerestored naar de firmware die iTunes aanbiedt (1,2_4.0.1_8A306_Restore.ipsw) nadat een custom ook eindigde in error 1013.

Na die error 1013 verschijnt het scherm met de usb-kabel, waarna de iphone automatisch uitschakelt.

Het gaat trouwens om een andere iPhone dan in mijn profiel, dit is een zwarte 8Gb gekocht in oktober 2009 waarvan we niet eens weten of het een 3G of 3GS is.

Suggesties anyone? Zou fijn zijn want je weet het: geef nooit op ;-)

Laatst gewijzigd door ingeborg; 18-07-10 om 08:10.
  #4  
Oud 18-07-10, 16:34
JJthefamous JJthefamous is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 28
Cool Spirit

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingeborg Bekijk bericht
iTunes herkent een iPhone in Recovery Mode. Ik heb meerdere malen een restore uitgevoerd die eindigt in een error 1013. Die error houdt verband met de baseband begrijp ik. Dat zou geen probleem moeten zijn omdat ik geen unlock of jailbreak meer nodig heb en dus de laatste firmware kan installeren. Ik heb gerestored naar de firmware die iTunes aanbiedt (1,2_4.0.1_8A306_Restore.ipsw) nadat een custom ook eindigde in error 1013.

Na die error 1013 verschijnt het scherm met de usb-kabel, waarna de iphone automatisch uitschakelt.

Het gaat trouwens om een andere iPhone dan in mijn profiel, dit is een zwarte 8Gb gekocht in oktober 2009 waarvan we niet eens weten of het een 3G of 3GS is.

Suggesties anyone? Zou fijn zijn want je weet het: geef nooit op ;-)
Zoek n's 'Spirit Jailbreak' op, download de app, op mac osx is het super handig, anders moet je 'redsn0w' opnieuw gebruiken, in verboose boot mode. dit wil ook nog wel eens helpen, als het goed is kun je nu weer bellen.
__________________
Update, ik krijg deze week een iPod Touch 4G, Why can ik niet aanpassen??
  #5  
Oud 18-07-10, 17:23
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Waarom doen mensen dit? Je baseband is gebricked. Comex heeft er nog voor gewaarschuwd.
__________________
Koekje erbij?
  #6  
Oud 19-07-10, 18:18
ingeborg ingeborg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 17
Standaard

@theunbelievable: pardon? ontkoppelen tijdens een synchronisatie doet niemand met opzet. ik doe wat apple (iTunes) mij aanraadt met een normaal aangeschafte telefoon waar geen unlock nodig is. wat is er nu mis volgens jou dan, heb ik nu os4 en baseband 5? en graag uw hulp bij het oplossen, please.

Laatst gewijzigd door ingeborg; 19-07-10 om 18:56.
  #7  
Oud 19-07-10, 19:27
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingeborg Bekijk bericht
@theunbelievable: pardon? ontkoppelen tijdens een synchronisatie doet niemand met opzet. ik doe wat apple (iTunes) mij aanraadt met een normaal aangeschafte telefoon waar geen unlock nodig is.
Kreeg je een melding tijdens het synchroniseren waarin stond "ONTKOPPEL NU" ofzo?
__________________
http://manindewereld.blogspot.com

Laatst gewijzigd door ManindeWereld; 19-07-10 om 19:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Capaciteitsinfo tijdens synchroniseren Vegter iTunes 1 09-02-11 14:08
smsen, bellen, etc tijdens synchroniseren? maxvdwater iTunes 1 17-05-10 19:00
onbekende fout (-69) tijdens foto's synchroniseren evita1987 iTunes 2 10-02-10 10:48
Harde schok tijdens synchroniseren Dirkeijkemans iPhone algemeen 14 13-09-09 13:09
foutmelding 13014 tijdens synchroniseren Telemovel67 iTunes 1 19-11-08 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.