//

Iphone 4 vs Htc Desire Hd

Iphone 4 vs Htc Desire Hd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 Dat zeg ik.. alleen via tussenhandelaren die ze uit België halen en er een dikke marge op zetten Zucht... Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 19-09-10, 12:34
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 Bekijk bericht
Dat zeg ik.. alleen via tussenhandelaren die ze uit België halen en er een dikke marge op zetten
Zucht... Als jij graag denk dat het zo is, laat ik je maar rustig in je dromen verder.. Ik ga hier niet meer op in :/
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 03-10-10, 15:17
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Het enige wat ik wil zeggen over HTC telefoons is dat ondanks dat het top apparaten zijn zo'n slechte accuduur hebben. Beschik nu over een nexus one. Ben geen hard phone user.. ik gebruik internet en mail applicaties bijna niet, staat geen roaming aan of niks en ik kom nog geen anderhalve dag door met een full charged phone..
baleeeeeeeeen
  #63  
Oud 26-12-10, 10:15
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Ik verkies nu zeker een Iphone met IOS software, boven de Desire HD en andere Android systemen.. Heb ook met Android (2.2) en Windows Mobile gewerkt, maar met zwaar gebruik, zoals veel wisselen van app's, tegelijkertijd email checken en internetten, blijft de Iphone feilloos zijn werk doen zonder haperingen..
Al die homescreen schermen staat leuk, alleen blijft dit altijd wel lekker draaien en kost dat ook weer vermogen van de telefoon.
Iphone houd het daarentegen lekker simpel en draait altijd soepel. Iphone heeft mij daarover echt verbaasd..
Android heb ik al vaak moeten resetten omdat deze weer eens vast liep...

Iphone is misschien wel een duurder toestel, maar deze is over 2 jaar nog steeds behoorlijk geld waard! Een HTC brengt geen drol meer op over twee jaar.. Dus is die investering wel waard, want je verdient het wel terug.
Ook heb je naar mijn mening en ervaring een stabieler toestel. Android op HTC draait een paar maanden wel aardig alleen daarnaa kreeg hij bij mij allerlei kuren.
De Iphone verbaast mij nu nog steeds qua gebruikersgemak en "stabiliteit"...
  #64  
Oud 26-12-10, 10:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supreme81 Bekijk bericht
Ik verkies nu zeker een Iphone met IOS software, boven de Desire HD en andere Android systemen.. Heb ook met Android (2.2) en Windows Mobile gewerkt, maar met zwaar gebruik, zoals veel wisselen van app's, tegelijkertijd email checken en internetten, blijft de Iphone feilloos zijn werk doen zonder haperingen..
Al die homescreen schermen staat leuk, alleen blijft dit altijd wel lekker draaien en kost dat ook weer vermogen van de telefoon.
Iphone houd het daarentegen lekker simpel en draait altijd soepel. Iphone heeft mij daarover echt verbaasd..
Android heb ik al vaak moeten resetten omdat deze weer eens vast liep...

Iphone is misschien wel een duurder toestel, maar deze is over 2 jaar nog steeds behoorlijk geld waard! Een HTC brengt geen drol meer op over twee jaar.. Dus is die investering wel waard, want je verdient het wel terug.
Ook heb je naar mijn mening en ervaring een stabieler toestel. Android op HTC draait een paar maanden wel aardig alleen daarnaa kreeg hij bij mij allerlei kuren.
De Iphone verbaast mij nu nog steeds qua gebruikersgemak en "stabiliteit"...
Alleemaal waar maar helaas hebben heel wat mensen ook pech met hun iphone 4 zelfs met een splinternieuwe, luidspreker meteen kapot en noem maar op, als je net degene bent die er pech mee hebt en dan moet horen je 5-6weken je toestel al meteen kwijt bent .
Maar tis is idd wel zo de kans kleiner is bij een iphone er nadien haperingen enzo komen, die kans is idd veel groter bij andere toestellen en qua gebruiksgemak is de iphone idd de beste.
  #65  
Oud 26-12-10, 17:28
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Ik heb mij eens laten verleiden door een htc Desire te kopen en moet zeggen het valt echt reuze mee !! vergelijken met iphone gaat volledig niet op !! Toch mensen die nog nooit een htc vast gehad hebben en zeggen dat deze dingen slecht zijn schaam u !! HTC is echt een aanrader voor mensen die geen 800€ over hebben voor een phone
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #66  
Oud 26-12-10, 23:16
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Ik heb mij eens laten verleiden door een htc Desire te kopen en moet zeggen het valt echt reuze mee !! vergelijken met iphone gaat volledig niet op !! Toch mensen die nog nooit een htc vast gehad hebben en zeggen dat deze dingen slecht zijn schaam u !! HTC is echt een aanrader voor mensen die geen 800€ over hebben voor een phone
Dat ben ik ook zeker met je eens! De Iphone is uiteraard een kostbare telefoon, maar dan heb je ook wat!
  #67  
Oud 27-12-10, 11:19
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supreme81 Bekijk bericht
Dat ben ik ook zeker met je eens! De Iphone is uiteraard een kostbare telefoon, maar dan heb je ook wat!
Ik ben een echte iphone lover maar wou toch eens een ander toestel proberen en ik klaag niet al zou ik mijn iphone 4 niet kunnen missen het blijft toch iets speciaal ;-)
  #68  
Oud 28-12-10, 18:08
Mokka Mokka is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb al een tijdje een 3gs en vind het wel tijd voor iets anders en ik kan nu de ruil maken naar een desire HD. Is dit een goeie deal?
  #69  
Oud 28-12-10, 18:19
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mokka Bekijk bericht
Ik heb al een tijdje een 3gs en vind het wel tijd voor iets anders en ik kan nu de ruil maken naar een desire HD. Is dit een goeie deal?
Blijft een persoonlijke keuze, maar zou je 3GS niet weg doen. Heb zelf ook altijd HTC gehad en moet zeggen dat het niet zo'n verkeerde telefoon was, alleen blijft die minder waarde vast dan een Iphone..
De layout van homescreen e.d ziet er leuk uit, maar ben je ook zo weer aan gewend. Nadeel van al die schermen vond ik dat deze heel veel RAM vreten, waardoor je dat goed merkt op de prestaties van de telefoon.

Zou gaan voor de Iphone 4 of wachten op de 5...
  #70  
Oud 28-12-10, 18:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Ik heb mij eens laten verleiden door een htc Desire te kopen en moet zeggen het valt echt reuze mee !! vergelijken met iphone gaat volledig niet op !! Toch mensen die nog nooit een htc vast gehad hebben en zeggen dat deze dingen slecht zijn schaam u !! HTC is echt een aanrader voor mensen die geen 800€ over hebben voor een phone
Je maakt zelf een grote fout; ik bv heb gezegd xxx jaar geleden dat htc brol is en dat was het ook toen, veel bugs, slecht besturingssysteem enz...
Met android hoor ik zelf ook wel de vele verhalen en opeens positievere verhalen dan vroeger.
Toch hoor ik heel wat iphone gebruikers die van iphone naar htc desire zijn gegaan dat ze toch terug naar de iphone zijn gegaan.
En de nieuwe iphone 16GB kost meende ik 640 euro.
Een htc desire kost; 429 euro ongeveer maar hoeveel GB heb je daar dan mee? Bij een iphone heb je 16gb en betaalt 640 euro.
  #71  
Oud 30-12-10, 13:00
Justkuu's schermafbeelding
Justkuu Justkuu is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rick202 Bekijk bericht
Het enige wat ik wil zeggen over HTC telefoons is dat ondanks dat het top apparaten zijn zo'n slechte accuduur hebben. Beschik nu over een nexus one. Ben geen hard phone user.. ik gebruik internet en mail applicaties bijna niet, staat geen roaming aan of niks en ik kom nog geen anderhalve dag door met een full charged phone..
baleeeeeeeeen
Dan doe jij iets niet goed. Ik gebruik mijn htc desire intensief en ik kan 2 dagen mee met mijn batterij. Ik luister 's ochtends ruim anderhalfuur muziek en op de terugweg ook. ik whatsapp veel mn Wi-Fi en mn mobiele netwerk staan altijd aan, mijn scherm staat full brightness en ik heb geen enkel probleem met de batterij.

Je moet een li-ion batterij inlopen. Aan het begin ging mijn batterij net een dag mee. Nu zeker 2.

Om overigens on-topic te blijven denk ik dat je beter een iPhone 4 kan kopen dan een Desire HD. Persoonlijk vind ik de Desire Hd namelijk flut. Ik snap ook niet waarom dit de opvolger kan zijn van de desire aangezien mijn desire aanzienlijk langer mee gaat op de batterij. Ik heb nog AMOLED tegenover SLCD. Die discussie gaat ook voort. als ik zo vrij mag zijn om naar een off-topic discussie te verwijzen naar ons forum waarin mijn mening ook verteld wordt en waar SLCD en AMOLED feitjes naast elkaar gelegd worden ( LCD vs AMOLED )

De Desire HD heeft een 0,3 inch groter scherm en een 1250mA batterij. De Desire heeft een 1400mA batterij. Nu is het zo dat de Desire HD een nieuwe CPU heeft die zuiniger zou moeten zijn. Maar hij haalt de dag niet als je hem niet aan een infuus hangt. En ookal is de CPU beter het scherm is groter en het aantal pixels is even veel. Minder mooi op de Desire HD dus en door het grote scherm vraagt hij meer van de CPU.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Desire. Maar als ik moest kiezen tussen een iPhone4 en Desire HD dan de iPhone 4. De Desire HD is geen waardige opvolger van de Desire. Met de titel "opvolger" denkt men al gauw dat de Desire HD beter is. Ik ben van mening dat dit niet het geval is.
  #72  
Oud 12-01-11, 14:38
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Zucht, wordt een beetje moe van de mensen die roepen dat een iPhone 4 € 800,00 kost.
Dikke onzin, hier in Nederland al voor € 600,00 te krijgen bij Mediamarkt.
Zelf heb ik hem vanuit Frankrijk, € 629,00, vanuit Engeland bestellen was nog goedkoper.
Nog genoeg geld, maar ga niet roepen dat ze € 800,00 kosten of € 900,00.
  #73  
Oud 12-01-11, 14:51
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Zucht, wordt een beetje moe van de mensen die roepen dat een iPhone 4 € 800,00 kost.
Dikke onzin, hier in Nederland al voor € 600,00 te krijgen bij Mediamarkt.
Zelf heb ik hem vanuit Frankrijk, € 629,00, vanuit Engeland bestellen was nog goedkoper.
Nog genoeg geld, maar ga niet roepen dat ze € 800,00 kosten of € 900,00.
alé 749,99 € voor de32GB
Ik heb hem met veel plezier gekocht maar er zijn mensen bij die dit gewoon niet kunnen betalen dan begrijp ik zeer goed dat ze voor een htc kiezen
  #74  
Oud 12-01-11, 14:55
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

En die mensen hier op het forum dan opscheppen over hun HTC of BB en alle eigenschappen opnoemen waar hun phone het beter doet dan de iPhone en niet de negative kanten opnoemen. Dat zijn meestal mensen die nog nooit een iPhone in hun handen hebben gehad of het zich niet kunnen permiteren. En ook is dit een iPhone forum dus je moet niet verwachten dat iedereen zal zeggen dat de iPhone slecht is
  #75  
Oud 17-01-11, 23:13
Mokka Mokka is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik had mijn 3GS toch geruild tegen een HTC desire HD! Maar je weet wat ze zeggen van ruilen komt huilen! Laat ik eerst zeggen dat de Htc DHD een super goede smartphone is en in het androidsegment misschien wel de beste! Je kan er veel mee tweaken, heeft een mooi scherm en je kan er eigenlijk meer mee dan met de iPhone! Toch miste ik mijn iPhone! Muziek vind ik heel belangrijk en ik zit er niet op te wachten dat ik eerst een goede muziekspeler moet zoeken voordat het goed werkt! En dat was bij alles zo, je kon het beter maken als je er een dag voor uit trok om het te zoeken en te downloaden! Daar werd ik een beetje zenuwachtig van dus naar dik een week gebruik heb ik besloten om de HTC DHD de deur uit te doen en ben ik nu de trotse eigenaar van een iPhone 4! Android is een mooi systeem maar ik trap er nooit meer in, doe mij maar iets wat echt af is!
  #76  
Oud 09-03-11, 16:12
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Wat een topic zeg, ik heb een HTC Desire HD en weet heel zeker dat die niet onder doet voor een iPhone 4.

Deze toestellen zijn in feite gelijkwaardig vindt ik, er is geen betere of slechtere, het ligt er puur aan wat je zelf wilt.

En iPhone eigenaars die bij overstap naar Android direct terug naar iPhone gaan zullen vast niet eraan kunnen wennen dat hun schermen niet meer vol gegooid wordt met iconen, want in Android is er een soort start menu en kun je de start schermen ook voor widgets gebruiken.

Op een computer zou ik zelf ook niet mijn bureaublad vol met iconen gooien, maar das nou juist het concept van Apple, niks mis mee hoor, maar widgets zijn echt kei handig.
  #77  
Oud 10-03-11, 23:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeekerNL Bekijk bericht
Wat een topic zeg, ik heb een HTC Desire HD en weet heel zeker dat die niet onder doet voor een iPhone 4.

Deze toestellen zijn in feite gelijkwaardig vindt ik, er is geen betere of slechtere, het ligt er puur aan wat je zelf wilt.

En iPhone eigenaars die bij overstap naar Android direct terug naar iPhone gaan zullen vast niet eraan kunnen wennen dat hun schermen niet meer vol gegooid wordt met iconen, want in Android is er een soort start menu en kun je de start schermen ook voor widgets gebruiken.

Op een computer zou ik zelf ook niet mijn bureaublad vol met iconen gooien, maar das nou juist het concept van Apple, niks mis mee hoor, maar widgets zijn echt kei handig.
Je maakt net zoals vele anderen een fout; de htc desire HD is later dan de iphone 4 uitgekomen, was dat niet in 2011 nog maar? Das alvast zolang nog niet + htc brengen meer toestellen uit ieder jaar, je moet zo'n toestel gaan vergelijken als de nieuwe iphone 5 uitkomt .

Maar ik ga me niet uitspreken over die HTC desire HD , ik heb er nog niet mee gespeeld.

Ik heb wel een archos 101 gekocht die op android draait en al op de market enzo gezeten maar ik vind android op die tablet nogal veel zoekwerk, niet makkelijk eer je alles gevonden hebt en weet hoe het werkt zenne en dienen app store daar vind ik minder goed en minder overzichtelijk en heel wat goeie apps vind ik niet terwijl ik die in itunes wel vind.

Ik verkies toch nog altijd apple maar herhaal nogmaals; dat kan aan die tablet liggen ofzo of aan google of weet ik veel die niet alles doorlaat.
  #78  
Oud 10-03-11, 23:27
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je maakt net zoals vele anderen een fout; de htc desire HD is later dan de iphone 4 uitgekomen, was dat niet in 2011 nog maar? Das alvast zolang nog niet + htc brengen meer toestellen uit ieder jaar, je moet zo'n toestel gaan vergelijken als de nieuwe iphone 5 uitkomt .

Maar ik ga me niet uitspreken over die HTC desire HD , ik heb er nog niet mee gespeeld.

Ik heb wel een archos 101 gekocht die op android draait en al op de market enzo gezeten maar ik vind android op die tablet nogal veel zoekwerk, niet makkelijk eer je alles gevonden hebt en weet hoe het werkt zenne en dienen app store daar vind ik minder goed en minder overzichtelijk en heel wat goeie apps vind ik niet terwijl ik die in itunes wel vind.

Ik verkies toch nog altijd apple maar herhaal nogmaals; dat kan aan die tablet liggen ofzo of aan google of weet ik veel die niet alles doorlaat.
HTC Desire HD is goed te vergelijken met de iPhone 4. De DHD is ook al van 2010 en heeft hardware die gelijkaardig is aan die van de iPhone 4. De iPhone 5 krijgt dual core processor en is dus beter vergelijkbaar met toestellen zoals de LG optimus 2x of Samsung Galaxy S II e.d.
  #79  
Oud 11-03-11, 03:42
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je maakt net zoals vele anderen een fout; de htc desire HD is later dan de iphone 4 uitgekomen, was dat niet in 2011 nog maar? Das alvast zolang nog niet + htc brengen meer toestellen uit ieder jaar, je moet zo'n toestel gaan vergelijken als de nieuwe iphone 5 uitkomt .

Maar ik ga me niet uitspreken over die HTC desire HD , ik heb er nog niet mee gespeeld.

Ik heb wel een archos 101 gekocht die op android draait en al op de market enzo gezeten maar ik vind android op die tablet nogal veel zoekwerk, niet makkelijk eer je alles gevonden hebt en weet hoe het werkt zenne en dienen app store daar vind ik minder goed en minder overzichtelijk en heel wat goeie apps vind ik niet terwijl ik die in itunes wel vind.

Ik verkies toch nog altijd apple maar herhaal nogmaals; dat kan aan die tablet liggen ofzo of aan google of weet ik veel die niet alles doorlaat.
De kale Android is eigenlijk een soort basis, en fabrikanten kunnen daar hun eigen skin op zetten of extra toepassingen toevoegen.

De HTC Desire HD is juist heel goed vergelijkbaar met iPhone 4, specs zijn goed te vergelijken, beide een 1Ghz processer, maar een iPhone 4 scherm is echt klein vergeleken tegenover dat van de DHD, die is namelijk 4.3inch groot.

Wat wel zo is het retina display van iPhone 4 is dan wel beter, maar eigenlijk zegt dat nog niks.

En een ding wat je met iPhone nooit zal kunnen is de kloksnelheid hoger zetten, ik kan met behulp van een .zip file de kloksnelheid naar 1.6Ghz overklokken.

En dan heeft de DHD 768MB ram geheugen, en 8MP camera met flits, dus prima te vergelijken en geloof nou maar niet dat iOS superior is tegenover Android, want dan heb je duidelijk nog niet gezien hoeveel met Android mogelijk is en veel wat je niet op iPhone kan en misschien komt steve jobs wel bij iPhone 5 met revolutionaire widgets die je dan op je scherm kan plaatsen, maar nu kun je alleen mappen en iconen op je scherm plaatsen en niks anders.
  #80  
Oud 11-03-11, 13:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeekerNL Bekijk bericht
De kale Android is eigenlijk een soort basis, en fabrikanten kunnen daar hun eigen skin op zetten of extra toepassingen toevoegen.

De HTC Desire HD is juist heel goed vergelijkbaar met iPhone 4, specs zijn goed te vergelijken, beide een 1Ghz processer, maar een iPhone 4 scherm is echt klein vergeleken tegenover dat van de DHD, die is namelijk 4.3inch groot.

Wat wel zo is het retina display van iPhone 4 is dan wel beter, maar eigenlijk zegt dat nog niks.

En een ding wat je met iPhone nooit zal kunnen is de kloksnelheid hoger zetten, ik kan met behulp van een .zip file de kloksnelheid naar 1.6Ghz overklokken.

En dan heeft de DHD 768MB ram geheugen, en 8MP camera met flits, dus prima te vergelijken en geloof nou maar niet dat iOS superior is tegenover Android, want dan heb je duidelijk nog niet gezien hoeveel met Android mogelijk is en veel wat je niet op iPhone kan en misschien komt steve jobs wel bij iPhone 5 met revolutionaire widgets die je dan op je scherm kan plaatsen, maar nu kun je alleen mappen en iconen op je scherm plaatsen en niks anders.
Zoals ik herhaal; ik heb nog niet gewerkt nu met een anrdroid toestel zoals de desire HD maar op de tablet die ik heb die op android 2.2 froyo draait ben ik alvast niet overtuigd .
Maar ik merk wel voor de smartphone bv whatsapp en de slingplayer wel te vinden is, ik heb dan toch op een illegale manier de slingplayer derop gekregen, men zegt het probleem aan google zou liggen die bepaalde zaken filteren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I-150 Iphone abbonement in HTC DESIRE,Motorola X720 TLRSky Odido (T-Mobile) 14 05-10-10 16:39
iPhone 4 vs HTC Desire? Maaartenn iPhone algemeen 16 18-07-10 03:34
Appstore vs Android Market en Iphone 4 vs HTC Desire/ Evo...? dikdirk iPhone algemeen 7 12-07-10 11:52
iPhone vs HTC Desire Maaartenn iPhone algemeen 13 28-06-10 21:50
htc desire bartvdvenne Archief 2 10-05-10 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.