//

Iphone 4 vs Htc Desire Hd

Iphone 4 vs Htc Desire Hd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Zoals ik herhaal; ik heb nog niet gewerkt nu met een anrdroid toestel zoals de desire HD maar op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 11-03-11, 16:02
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Zoals ik herhaal; ik heb nog niet gewerkt nu met een anrdroid toestel zoals de desire HD maar op de tablet die ik heb die op android 2.2 froyo draait ben ik alvast niet overtuigd .
Maar ik merk wel voor de smartphone bv whatsapp en de slingplayer wel te vinden is, ik heb dan toch op een illegale manier de slingplayer derop gekregen, men zegt het probleem aan google zou liggen die bepaalde zaken filteren.
2.2 FroYo is dan ook niet voor tablets bedoeld, daarvoor heeft google Android 3.0 Honeycomb gemaakt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 11-03-11, 16:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
2.2 FroYo is dan ook niet voor tablets bedoeld, daarvoor heeft google Android 3.0 Honeycomb gemaakt
Waarom kan ik die 3.0 nog niet updaten/gebruiken?

Met een software update moet dat toch kunnen?
  #83  
Oud 11-03-11, 16:23
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Waarom kan ik die 3.0 nog niet updaten/gebruiken?

Met een software update moet dat toch kunnen?
Omdat Archos die (nog) niet heeft uitgebracht. Heb ook even gezocht of er al een Honeycomb custom rom is voor de Archos 101 maar kon helaas niets vinden, er werken maar weinig devs aan Archos devices... (Vaak is het mogelijk om al up te graden voordat de fabrikant een 'officiële' update uitbrengt)
  #84  
Oud 12-03-11, 11:47
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Ik heb vandaag custom rom met htc sense en Android 2.3.2 geflashed op mijn HTC Desire HD, mooiste aan deze nieuwe versie vindt ik de voip sip integratie, harstikke handig als ik straks weer terug in Nederland ben en wil bellen naar China, dan hoef ik geen aparte toepassing er voor te hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I-150 Iphone abbonement in HTC DESIRE,Motorola X720 TLRSky Odido (T-Mobile) 14 05-10-10 16:39
iPhone 4 vs HTC Desire? Maaartenn iPhone algemeen 16 18-07-10 03:34
Appstore vs Android Market en Iphone 4 vs HTC Desire/ Evo...? dikdirk iPhone algemeen 7 12-07-10 11:52
iPhone vs HTC Desire Maaartenn iPhone algemeen 13 28-06-10 21:50
htc desire bartvdvenne Archief 2 10-05-10 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.