//

Hoe denken jullie over de iPhone 4?

Hoe denken jullie over de iPhone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorgie week was er een hoop heisa over de iPhone 4. Ik heb gemerkt dat veel iPhone-fans zich hier nogal aan stoorden, maar ook dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Welke invloed heeft het iPhone 4-antenneprobleem gehad op je mening over Apple?

Mijn mening is niet veranderd. 18 52,94%
Ik heb nu minder vertrouwen in Apple. 6 17,65%
Ik heb meer vertrouwen in Apple gekregen. 2 5,88%
Eerst eens zien of de problemen echt verholpen zijn. 8 23,53%
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-07-10, 12:12
brasshopper brasshopper is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Arrow Hoe denken jullie over de iPhone 4?

Vorgie week was er een hoop heisa over de iPhone 4. Ik heb gemerkt dat veel iPhone-fans zich hier nogal aan stoorden, maar ook dat er kritiek was op Apple.

Ik kwam een onderzoekje tegen waar je als iPhone-bezitter je mening over de iPhone 4 kunt geven, maar er is daar geen ruimte voor onderbouwing van je mening helaas.

Volgens mij is de iPhone 4 zelf een supertoestel. Bij mijn 3G gebruik ik ook al een beschermcase, dus dat Apple het antenneprobleem met zo'n case oplost vind ik prima.

Ik was wel verbaasd hoe slecht Apple de eerste weken op de problemen reageerde. Eerst gaven ze de schuld aan gebruikers. Daarna claimden ze dat het een foutje was in de software. En pas in ronde drie gaven ze toe dat er echt iets verkeerd ging. Vond ik jammer van Jobs cs.

Wat vinden jullie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-10, 14:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Kan mij geen barst schelen; de vorige modellen hadden weldegelijk ook al dat antenne probleem en het ligt zoals ik reeds eerder al heb aangehaalt niet alleen aan die zwakke plaats van de iphone maar alsook aan de providers hier want op plaatsen waar het signaal minder is of moeilijker doorkan dan lukt het om tot 1blokjes te doen zakken maar op plaatsen waar het signaal sterk is lukt het niet om hte signaal te doen minderen. Met andere woorden; mocht het signaal hier eens overal echt sterk zijn dan zou dat antenne probleem nauwelijks of niet een probleem zijn.
Ik stoor er mij niet echt aan en een bumpercase; helpt dit echt wel dan? Als dat echt helpt dan is dat een goeie oplossing als je je er toch aan stoort

Wat jobs allemaal zegt interesseert me niet, ik kan voor mijn eigen denken, ik heb daar niemand voor nodig, toen jobs zegde dit met een software update zou verholpen worden dan wist ik dat dit absoluut niet zo zou zijn
  #3  
Oud 19-07-10, 14:27
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Ik zal nog zien. Ik ga mij de iPhone 4 kopen en kijken of ik wel degelijk alle bereik verlies. Want met mijn iPhone 3G, 3GS en LG viewty heb ik dat probleem ook, enkel moet ik erop duwen en dat lijkt me niet makkelijk om zo te bellen
  #4  
Oud 19-07-10, 16:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Ik zal nog zien. Ik ga mij de iPhone 4 kopen en kijken of ik wel degelijk alle bereik verlies. Want met mijn iPhone 3G, 3GS en LG viewty heb ik dat probleem ook, enkel moet ik erop duwen en dat lijkt me niet makkelijk om zo te bellen
Als ik bel dan houd ik deze vanboven meer vast mee m'n vingers, boven de antenne.
  #5  
Oud 19-07-10, 16:52
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Als ik bel dan houd ik deze vanboven meer vast mee m'n vingers, boven de antenne.
Lijkt me logisch voor een rechtshandige. Ik ben linkshandig en ben benieuwd of ik het bereik ook verlies als ik hem in mijn linkerhandpalm hou. En anders hou ik hem gewoon in mijn rechterhand
  #6  
Oud 19-07-10, 17:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Lijkt me logisch voor een rechtshandige. Ik ben linkshandig en ben benieuwd of ik het bereik ook verlies als ik hem in mijn linkerhandpalm hou. En anders hou ik hem gewoon in mijn rechterhand
Ja, als ik soms sms dan houd ik deze in de linkerhandpalm en op de zoals reeds gezegd zwakke plaatsen gaan mijn blokjes dalen tot 1 blokje.
  #7  
Oud 19-07-10, 17:28
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ja, als ik soms sms dan houd ik deze in de linkerhandpalm en op de zoals reeds gezegd zwakke plaatsen gaan mijn blokjes dalen tot 1 blokje.
Dat is ook bij de 3gs juist gaat hij naar 2 blokjes. Ik ben bij base en bij mobi*
  #8  
Oud 19-07-10, 17:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Dat is ook bij de 3gs juist gaat hij naar 2 blokjes. Ik ben bij base en bij mobi*
Ik heb ze alledrie en bij allen hetzelfde.

Er waren wel verschillen toen ik naar blankenberge ging in sea life binnen was; ik mee mijn iphone 4 en mijne maat mee de 3gs en ik heb proximus er en mijne maat base/mv en em had op bepaalde plaatsen nauwelijks of zelfs geen bereik terwijl ik er mee proximus bijna altijd vol bereik had, het signaal niet zakte ook en de 3G niet wegviel. Verbaasde me in feite wel maar kom, mooi meegenomen.

Ze zeggen wel bij base zij het beste netwerk hebben maar dat weet ik toch nog zo niet.
  #9  
Oud 19-07-10, 18:59
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik ben rechtshandig maar als ik me iPhone met 2 handen bedien, houd ik hem altijd links vast.
  #10  
Oud 19-07-10, 19:20
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Haha, zit nu ook in Blankenberge met base. Heb nu 5 streepjes bereik en EDGE
  #11  
Oud 19-07-10, 19:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Haha, zit nu ook in Blankenberge met base. Heb nu 5 streepjes bereik en EDGE
Mijne maat die hier nu naast mij zit heeft gezegd dat'em aan sea life en ook in de winkelstraat in blankenberge 3G had.
Alleen als we ons gebruikelijke frituur binnen gingen viel de 3G weg en had'em EDGE.
  #12  
Oud 19-07-10, 19:47
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Mijne maat die hier nu naast mij zit heeft gezegd dat'em aan sea life en ook in de winkelstraat in blankenberge 3G had.
Alleen als we ons gebruikelijke frituur binnen gingen viel de 3G weg en had'em EDGE.
Ik zit hier nu aan de haven op een terras
  #13  
Oud 19-07-10, 20:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Ik zit hier nu aan de haven op een terras
Als je toch toevallig in de winkelstraat ofzo zou zijn dan moet je zeker 3G hebben.(buiten allesins toch).
Mijne maat heeft 3gs toestel.
  #14  
Oud 19-07-10, 21:18
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Als je toch toevallig in de winkelstraat ofzo zou zijn dan moet je zeker 3G hebben.(buiten allesins toch).
Mijne maat heeft 3gs toestel.
Geen 3G gezien
niet voor de Mobistar winkel, Torfs en ook niet aan het station
weird, maarja zo erg vind ik da nie
  #15  
Oud 20-07-10, 01:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Geen 3G gezien
niet voor de Mobistar winkel, Torfs en ook niet aan het station
weird, maarja zo erg vind ik da nie
Stond het wel aan?? Want als mijne maat mee z'n 3gs wel 3G heeft mee mobile vikings dan moet dat bij iedereen zo zijn.
  #16  
Oud 20-07-10, 03:10
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

iPhone 4 is gewoon een geweldig toestel, ongeacht de 'weakspot'. De meesten nemen toch een case, zeker als Apple ze gratis weggeeft.

Ik zelf gebruik geen case en woon in een gebied met matig bereik. Als ik mn iPhone 4 met mn linkerhand vasthoud zie ik al meteen 'Geen Service' staan. Maar dat maakt me niet zoveel uit, aangezien ik bijna alleen gebruik maak van Wi-Fi voor data.

Voor de rest is het toestel gewoon een stuk beter dan de vorige generaties iPhones, dus dan neem ik dit voor lief. Ben benieuwd hoe Apple de iPhone 5 gaat ontwerpen. Hopelijk behouden ze de mooie/stevige stalenband.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
Reageren

Labels
iphone 4, mening



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Denken jullie dat er nog een unlock komt? Kevin Unlock 2 12-05-11 00:05
ipodhoes.nl beweert dat het een productie fout is!!!!! wat denken jullie? nhl2003 iPhone accessoires en onderdelen 20 03-02-11 17:09
ipodhoes.nl beweert dat het een productie fout is!!!!! wat denken jullie? nhl2003 Archief 2 23-01-11 11:06
Denken jullie dat de Iphone 3Gs nu gratis wordt? pasmel Koopinformatie Nederland 0 25-06-10 21:04
wat denken jullie? frankJB Archief 10 13-04-08 00:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.