//

Kan de software op mijn iPhone niet meer herstellen

Kan de software op mijn iPhone niet meer herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een niet gejailbreakte versie en een orange simkaart (beetje oud, maar zou als t-mobile simkaart moeten werken). De simkaart werkte met de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-10, 15:09
Nurves Nurves is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard Kan de software op mijn iPhone niet meer herstellen

Ik heb een niet gejailbreakte versie en een orange simkaart (beetje oud, maar zou als t-mobile simkaart moeten werken). De simkaart werkte met de iPhone 3GS op iOS 4.0. Maar toen moest hij hem updaten naar 4.0.1 en sindsdien werkt de simkaart niet meer. Ik kreeg bij iTunes een scherm dat de simkaart niet werd ondersteund, dus ik probeerde met behulp van deze site de 1.1.4 software er weer op te zetten mbv iLiberty. Het gevolg is dat ik nu een iPhone heb zonder software en telkens wanneer ik met iTunes probeer te herstellen geeft hij een error, namelijk de 1603 error.

Bijlage 8249


Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Ik zou graag weer gebruikt maken van de iPhone, maar zolang die niet werkt zal ik mijn oude W300i Sony Ericsson mobiel maar moeten gebruiken
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iTunes error 1603.jpg‎ (146,1 KB, 7x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-10, 15:31
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

waarom 1.1.4 FW ?? op een 3GS ?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 20-07-10, 15:37
Nurves Nurves is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Dat stond ergens op deze site, maar nu is het me gelukt om de iphone te herstellen. De kabel waas gewoon kapot. Maar nu heb ik het probleem dat de iPhone geactiveerd moet worden met een ondersteunde simkaart, en die heb ik volgens iTunes niet, terwijl ik bij versie iOS 4.0 geen problemen had met de simkaart.
  #4  
Oud 20-07-10, 16:25
roderick roderick is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

ik zou naar een t-mobile shop gaan en het probleem voorleggen, en anders moet je een nieuwe t-mobile simkaart aanvragen, orange is toch overgenomen door t-mobile.
  #5  
Oud 20-07-10, 17:01
Nurves Nurves is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Toevallig heb ik dat net gedaan en ik kijk nu of alles opgelost is...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone gecrashed, kan niet meer herstellen The_Umpire Archief 7 04-08-10 20:23
Iphone gecrashed, kan niet meer herstellen The_Umpire Archief 0 12-07-10 14:48
HELP! Mijn iPhone wilt niet meer herstellen! Jhlsa iPhone algemeen 0 30-06-10 12:11
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) Guest-20201028093429 iTunes 3 21-08-08 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.