//

synchroniseren lukt niet

synchroniseren lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn iphone synchroniseert niet goed ik heb vorige week de software van mijn iphone helemaal up to date gemaakt. daarvoor synchroniseerde hij ook al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-07-10, 15:19
brianjv brianjv is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Cool synchroniseren lukt niet

hallo,

mijn iphone synchroniseert niet goed
ik heb vorige week de software van mijn iphone helemaal up to date gemaakt.
daarvoor synchroniseerde hij ook al niet goed maar toen hij de reservekopie op mijn iphone ging zetten lukte het ook om al mijn nieuwe muziek op de iphone te zetten.
nu heb ik weer nieuwe muziek en doet hij het niet meer als ik op synchroniseren druk word als hij wil beginnen de verbinding verbroken of hij kan de schijfniet vinden??

hopelijk kan iemand me helpen

groeten brian
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-10, 21:07
pattybeekmangeerligs pattybeekmangeerligs is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianjv Bekijk bericht
hallo,

mijn iphone synchroniseert niet goed
ik heb vorige week de software van mijn iphone helemaal up to date gemaakt.
daarvoor synchroniseerde hij ook al niet goed maar toen hij de reservekopie op mijn iphone ging zetten lukte het ook om al mijn nieuwe muziek op de iphone te zetten.
nu heb ik weer nieuwe muziek en doet hij het niet meer als ik op synchroniseren druk word als hij wil beginnen de verbinding verbroken of hij kan de schijfniet vinden??

hopelijk kan iemand me helpen

groeten brian
brian, na update van de nieuwste programma's voor iphone en itunes kon ik helemaal niet meer synchroniseren, ik bleek na terugzetten van mijn computer op fabriek instellingen (wegens andere problemen) de driver kwijt te zijn:apple mobile device usb driver. die er weer opnieuw opgezet door eerst de iphone herkenbaar te maken door er een foto mee te maken. computer herstarten, waarna hij het fototoestel iphone en iphone herkent, waarna je de driver kunt installeren. usb aapl.sysdriver. je zou ook een hersteloperatie kunnen overwegen. zie daarvoor mijn oplossing voor het leeglopen van de iphone in een van de andere forums. succes, patty
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad Gijsbert60 iPad algemeen 1 28-12-10 18:43
synchroniseren met MS Exchange lukt niet rhgoud iTunes 1 22-10-10 23:52
Programma's synchroniseren naar iPhone lukt niet Robine80 iTunes 1 15-09-10 11:28
Synchroniseren van app lukt niet?! jdevos Archief 4 01-06-09 11:49
contacten synchroniseren lukt niet (MobileMe) marly iTunes 0 10-02-09 19:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.