//

[Help] Geen beeld

[Help] Geen beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees toch hier en daar op het internet dat andere dit ook hebben geprobeerd en met succes. Ik lees echter wel van een autolader ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-10-07, 22:08
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Ik lees toch hier en daar op het internet dat andere dit ook hebben geprobeerd en met succes.
Ik lees echter wel van een autolader (12V-> Firewire) dat hier blijkbaar wel problemen mee zijn. De ene keer laadt de iPhone wel degelijk op, de andere keer niet.
Maar die oudere FireWire iPod laders mogen geen probleem zijn.

Sterker nog...deze worden naar het schijnt gebruikt voor het opladen van je iPhone via je Mac terwijl deze slaapt. Wanneer je Mac gaat slapen wordt de stroom van de USB poorten ook uitgeschakeld. Naar het schijnt gebeurt dit niet via Firewire. Sommige laden dus gewoon hun iPhone hiermee op.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-10-07, 08:35
Wi-Fi Wi-Fi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 187
Standaard

Kunt je nog 1 ding testen:

1. Sluit de iphone aan op het lichtnet met de bijgeleverde oplader.
Ik hoop dat je een adapter hebt die de 220 volt omzet naar de 110 die de lader van de iphone nodig heeft.
Als je dit voor elkaar hebt dan even een 15 minuten laten liggen en dan proberen aan te zetten.
Lukt dit niet dan zou ik je adviseren om eerst van iemand anders een lader te lenen en dezelfde actie als hierboven te herhalen, om zo uit te sluiten dat je lader kapot is.
Werkt dat ook niet dan is de kans heel erg groot dat de batterij defect geraakt is.
Omdat appe duidelijk aangegeven heeft geen garantie te verlenen aan telefoons die gehacked zijn zou ik de centjes gelijk in een nieuwe batterij steken en geen garantie poging ondernemen daar zij hier heel duidelijk in geweest zijn.
Solderen is zo moeilijk niet als je maar een regelbaar (temperatuur) soldeerstation hebt aangezien het zo klein is je de onderdelen kan verbranden als deze te warm worden.
Ben benieuwd naar je bevindingen!
  #23  
Oud 17-10-07, 11:40
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Die lader bij de iPhone kan perfect 220v aan. Je moet alleen de juiste pinnen eraan zetten.
  #24  
Oud 17-10-07, 12:37
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

We hebben inderdaad al de iPhone aan mijn lader gehangen, maar nog steeds geen leven. Ik denk dat de batterij defect is. Ik ga denk ik na 9 november naar een apple store in duitsland. Kijken of ze mijn scherm en haar batterij kunnen vervangen, dan even zeuren dat je helemaal uit nederland bent komen rijden misschien krijgen we wel een nieuwe mee...we hebben wel een ingescande bon via de mail ontvangen van Ellen. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Bedankt voor jullie reacties!
  #25  
Oud 18-10-07, 10:00
Arno Arno is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: valkenburg
Berichten: 5
Standaard

Hallo, hier ook een droevige stemming, mijne is ook zwart en doet niks meer.
Alles ook al gedaan om het te verhelpen maar niets doet het meer,wel werd de batterij eerst heel heet, laden niet meer bij ......en na een uurtje was hij ook dood. als er meerdere zijn laad even weten ,en hoe optelossen is. Arno
  #26  
Oud 18-10-07, 10:59
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Arno op welke manier was jij aan het opladen?
  #27  
Oud 18-10-07, 13:46
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Bij mijn vriendin hetzelfde, de achterkant was behoorlijk heet en na een witte vlek in beeld is hij overleden..
  #28  
Oud 18-10-07, 13:49
ivoborkus ivoborkus is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 63
Standaard

tering! (sorry voor het taalgebruik)
  #29  
Oud 18-10-07, 15:03
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

we zitten nu beide alleen te twijfelen wat we moeten doen, wachten tot hij in duitsland uit is en daar laten repareren als het kan of naar amerika sturen.

ik heb nog mazzel dat hij het doet ondanks een gebroken scherm, alleen ik vind het lullig voor mijn vriendin, die van haar doet niks meer.

Wat zouden jullie doen???

terug naar amerika sturen of wachten tot 9 november
  #30  
Oud 18-10-07, 15:46
ivoborkus ivoborkus is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 63
Standaard

opsturen naar amerika lukt niet.. Ik heb zoals eerder vermeld verschillende malen naar apple amerika gebeld en die vragen om je ATT nummer of je social security nummer. Kortom wij nederlanders hebben geen van beide. Dus na een beetje doorvragen moet je vertellen dat je uit nederland komt. Conclusie van apple: Jij woont in nl, en belt met je iphone? Euhhh jah.. dan is hij dus geunlockt en kunnen wij niks voor je doen.. Ik zou lekker wachten tot hij in nl/du uit is en daar laten repareren.. Ook al zou het lukken om hem door apple Amerika te laten repareren ben je $250 kwijt voor niew scherm, $50 verzendkosten, en je invoer/belasting in NL weer!! kortom zou dan lekker een nieuwe kopen!
  #31  
Oud 18-10-07, 15:49
Arno Arno is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: valkenburg
Berichten: 5
Talking

Hallo, ik zou wachten tot alles in nederland oké is en dan voor reparatie aanbieden, is alles ook weer goed. ......maar wachten duurt heeeeeeeeeeeeeeeel lang. Groetjes
Arno Broeren
  #32  
Oud 18-10-07, 18:46
rikkie123 rikkie123 is offline
• iOS 9.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 153
Standaard

ik heb dit ook gehad, bij mij lag het niet aan de batterij maar softwarefout,

iphone aangesloten,

itunes klein maken,

ik heb de home en sleepbutton tegelijk in gedrukt, na precies 10 sec de sleepbutton los gelaten en homebutton ingedrukt houden (ongeveer 15
sec)totdat itunes hem herkent als iphone in herstel modus

dan herstellen....

p.s. sorry niet goed gelezen, dit was al verteld....
dit werkte bij mij

succes

Laatst gewijzigd door rikkie123; 18-10-07 om 18:48.
  #33  
Oud 18-10-07, 19:01
Arno Arno is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: valkenburg
Berichten: 5
Standaard

Helaas, alles al gedaan maar is echt dood, aar tips blijven welkom,
Grtz Arno
  #34  
Oud 18-10-07, 23:17
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Wij hebben ook al van alles geprobeerd, als je de oplader erin steekt reageerd hij geen eens ook niet als je hem een minuut of 20 in de oplader doet.

Hij is denk ik officieel overleden.

Weet iemand misschien al of je hem in duitsland zou kunnen laten maken????
  #35  
Oud 21-10-07, 22:41
Maurie Maurie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 22
Standaard

R.I.P

jullie maken mij bang met deze verhalen ! ik bid dat mijn iphone net niet die rotte appel is !

ik vind het wel rot voor jullie

groetjes maurits
  #36  
Oud 21-10-07, 23:01
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno Bekijk bericht
Hallo, hier ook een droevige stemming, mijne is ook zwart en doet niks meer.
Alles ook al gedaan om het te verhelpen maar niets doet het meer,wel werd de batterij eerst heel heet, laden niet meer bij ......en na een uurtje was hij ook dood. als er meerdere zijn laad even weten ,en hoe optelossen is. Arno

https://forum.iculture.nl/iphon...ndleiding.html

Dit is eventueel nog een oplossing mensen, het is goedkoop, maar je moet wel "even" de tijd nemen......

Ik hoop dat dit jullie helpt...
  #37  
Oud 22-10-07, 00:54
Arno Arno is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: valkenburg
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor de tip, maar ik heb twee likerhanden ik wacht wel tot ik hem hier kan aanbieden voor reperatie ook ivm garantie.
Groetjes,Arno
  #38  
Oud 22-10-07, 12:29
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno Bekijk bericht
Bedankt voor de tip, maar ik heb twee likerhanden ik wacht wel tot ik hem hier kan aanbieden voor reperatie ook ivm garantie.
Groetjes,Arno
Is je Iphone al unlockt?? In dat geval hoop ik dat ze hem nog accepteren onder garantie voorwaarden....

Quote:
WARNING: Apple has discovered that some of the unauthorized unlocking programs available on the Internet may cause irreparable damage to the iPhone's software. As part of the service process, Apple will update the software on your iPhone to the latest version. IF YOU HAVE MODIFIED YOUR IPHONE'S SOFTWARE, YOUR IPHONE MAY BECOME PERMANENTLY INOPERABLE WHEN APPLE UPDATES THE SOFTWARE. Making unauthorized modifications to the software on your iPhone violates the iPhone software license agreement, and the inability to use your iPhone due to unauthorized software modifications is not covered under your iPhone's warranty.

Laatst gewijzigd door crunch81; 22-10-07 om 13:27. Reden: extra info
  #39  
Oud 23-10-07, 12:15
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Arno en ik hebben hetzelfde probleem, en ja ik heb hem wel geunlocked. Maargoed, hij doet helemaal niets en op het eerste gezicht zie je toch niet dat hij unlocked is. Apple zal wel niet zo gek zijn om niet te kijken of de telefoon unlocked is. Maar ik ga alle charmes in de strijd gooien, en wie weet krijg ik een nieuwe ofzo. Ik moet het toch gaan proberen in Duitsland.
  #40  
Oud 18-11-07, 07:15
Arno Arno is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: valkenburg
Berichten: 5
Standaard

We kunnen alleen afwachten, ik zie het wel ben toch blij dat ik mijn oude nog heb. Want zonder telefoon is niet prettig.Ik ga gewoon vragen dadelijk of ze de batterij kunnen wisselen., zo niet dan koop ik een nieuwe met een reserve battterij dan heeft mijn vriendin er ook een...... Dus even afwachten.Gr. Arno Broeren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 10:21
Geen beeld Bonifacio_lO2 iPhone algemeen 7 15-06-09 17:18
geen beeld jhesse iPhone algemeen 9 29-05-09 16:49
Filmpjes geen beeld of geen geluid mathijsp iPhone algemeen 0 12-05-09 01:37
Iphone geen beeld!! necarten iPhone algemeen 3 20-10-08 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.