//

[Help] Geen beeld

[Help] Geen beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lui, Mijn iphone doet niets meer! Hij gaat niet meer aan! Ik heb er problemen mee sinds gister. Hij viel telkens uit, als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-07, 10:40
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Unhappy [Help] Geen beeld

Beste lui,

Mijn iphone doet niets meer! Hij gaat niet meer aan!
Ik heb er problemen mee sinds gister. Hij viel telkens uit, als ik hem lockte, wat ik al raar vond. Toen ik thuis kwam van werk, heb ik hem in de oplader gedaan. Echter, had ik nog een oplader van mijn Ipod, die ik gebruikte en gewoon werkte. In elk geval, lees ik nu op de eerste pagina van de handleiding dat je er geen foreign objects in mag doen.

Heb al geprobeerd hard te resetten, maar mijn scherm blijft zwart. Ook reageerd mijn pc en itunes er niet op als ik hem in de dock doe.

Iemand ideeen/tips/weet ik het om m'n iphone weer aan de praat te krijgen??

Groetjes

p.s. heb ik eventueel wel garantie van apple, aangezien ik hem geunlocked hem??

Laatst gewijzigd door Niekie; 07-10-07 om 10:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-07, 13:29
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

doet ie t al weer?
__________________
The apple cannot be stuck back on The Tree of Knowledge; once we begin to see, we are doomed and challenged to seek the strength to see more, not less.
  #3  
Oud 08-10-07, 13:40
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Nope, ze is morgen bij me en dan gaan we even kijken. Maar hij wil geen eens meer aan....
  #4  
Oud 08-10-07, 14:56
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Hallo

Na 1,5 dag gebeurt er nog steeds he le maal niets. Dus! Daar gaat 470,- euri
  #5  
Oud 08-10-07, 18:16
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

dat is vreemd, zou normaal niet aan die oplader mogen liggen. niet laten vallen ofzo?
  #6  
Oud 08-10-07, 18:25
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

Ik heb ergens gelezen dat de iPod adaptor niet geschikt was voor een iPhone.
De adaptor zou te veel of te weinig ampere geven aan de iPhone, misschien is je batterij defect?
  #7  
Oud 08-10-07, 22:48
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Mmm, dat zou kunnen. Als het goed is, kan je hem over een maand ter reparatie aanbieden bij apple in Nederland. Maar dan zien ze wel dat ie unlocked is :|

Nee, heb hem zeker niet laten vallen. En ik heb ook gelezen dat je alleen de iphone adapter mocht gebruiken. We gaan het zien, wie weet springt ie weer gewoon aan!! (goeie hoop)

Groetjes!
  #8  
Oud 08-10-07, 23:08
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Niekie, waarschijnlijk heb je het allemaal al geprobeerd, maar...

Misschien is je batterij inmiddels volledig leeg. In dat geval gebeurt er niets bij aankoppelen aan de lader. Pas na een minuut of tien komt er dan weer wat leven in. Heb je al geprobeerd om de sleep/wake button én de home button tegelijk 10 seconden ingedrukt te houden, en daarna de sleep/wake los laten terwijl je de home button nog een halve minuut ingedrukt houdt? Het scherm kan (lijkt me in ieder geval zeeeeeer sterk) niet zomaar kapot gaan. Blijf proberen, ben benieuwd!!
  #9  
Oud 09-10-07, 01:22
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

We gaan morgen even aan de slag met haar iPhone. In de tussen tijd heb ik Ellen gemaild of zij de 2 bonnetjes kan toesturen zodat ik eventueel het scherm van mijn iPhone in nederland kan laten repareren, en niekie misschien aanspraak kan doen op garantie aangezien ik het raar vind dat de batterij het zomaar begeeft...

Ik vraag mij alleen af als ik bijvoorbeeld onze iPhone ter reparatie aanbied bij apple nederland of wij dan een nieuwe krijgen, of zal ik echt moeten wachten tot ze een nieuw scherm erin hebben gezet. Misschien krijg ik wel een nederlands toestel terug.

Groetjes
  #10  
Oud 09-10-07, 10:32
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Dag Freek, heb inderdaad jouw tip geprobeerd en nog steeds geen teken van leven..

Groetjes!
  #11  
Oud 09-10-07, 19:34
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Ik heb ook gemerkte dat de stroom en zelfs de voltage van een iPod lichtnetadapter DUIDELIJK verschilt van degene die bij de iPhone is geleverd.

Toch staat er bij die ene van de iPhone ook duidelijk iPod bij
Ik heb alleszins het risico niet genomen. Ik heb dan maar van mijn bestaande iPod lichtnetadapter het verloopstukje (2 pinnen) afgehaald en deze geklikt op de bijgeleverde adapter van de iPhone. Opladen werkt perfect.
  #12  
Oud 09-10-07, 19:45
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

We hebben van alles geprobeerd maar hij wil niet meer aan en itunes herkent hem ook niet (logisch, maar ok je weet maar nooit)

Nu maar af wachten of Ellen de bon kan vinden en wil opsturen zodat we hem kunnen laten maken in nederland.

Alleen als ze hem repareren zien ze natuurlijk dat hij unlocked is en dat er 3rd party app's op staan...

Dit kunnen we nu niet weghalen...
  #13  
Oud 15-10-07, 12:29
ivoborkus ivoborkus is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 63
Standaard

opladen met een ipod adapter maakt niks uit hoor.. doe dit nu al meer dan een maand en er is geen probleem!! dat kan het echt niet zijn.. maar als er zijn al meer dan 1 miljoen iphones verkocht, daar zitten echt wel een paar rotte appels tussen en jij bent waarschijnlijk de uitverkorene die er een heeft. Ik heb zelf mijn iphone laten kletteren, apple amerika gebeld en die kunnen niks doen zonder att nummer of social security nummer. Apple nederland kan ook niks doen! dus maar wachten tot ie in nl uitkomt en hem dan laten repareren!
  #14  
Oud 15-10-07, 12:44
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Ze heeft hem opgeladen met firewire de oude ipod opladers dus..Ik heb hem al een nachtje aan mijn iphone oplader gehangen maar er gebeurt niks.

Best ***** want nu zit zij met een overleden iPhone en ik met een beschadigde iPhone.

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik zelf maar de batterij van haar en het scherm van mij moet vervangen.

Want we weten niet wanneer hij in nederland komt.
  #15  
Oud 15-10-07, 12:47
ivoborkus ivoborkus is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 63
Standaard

nou ik heb het disassembly filmpje op youtube bekeken, je kan het best zelf doen alleen je moet wel zer veel geduld en een vast hand hebben hahha.. maar zoek maar eens op youtube. Het is allemaal wel te doen, alleen als je dan iets sloopt heb je helemaal geen garantie meer he, dus hou dat wel ff in de gaten!!

ik wacht liever tot ie in nl uitkomt, en op 4 nov vlieg ik weer naar amerika duskoop daar zoiezo nog wel een nieuwe!
  #16  
Oud 15-10-07, 15:11
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Ja dat filmpje heb ik inderdaad ook gezien, als je dat zo ziet dan is het wel te doen als je maar je tijd ervoor neemt.

Alleen met de batterij moet je solderen en daar heb je opzich wel een vaste hand voor nodig hehe. Want het zijn 3 kleine contactpuntjes dus als je perongeluk 2 aan elkaar smelt dan heb je een probleem.
  #17  
Oud 15-10-07, 17:09
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Hey, zitten jullie over mijn overleden iphone te praten?
Maar stel, het ligt dan niet aan de oude oplader, waaraan dan wel, en hoe los ik het dan op!?

Groetjes,
  #18  
Oud 15-10-07, 21:33
ivoborkus ivoborkus is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 63
Standaard

nou ik zit er al een tijdje aan te denken wat het kan zijn... maar jah het is en blijft 1 stuk techniek... dus het kan vanalles wezen!
  #19  
Oud 16-10-07, 11:49
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Bekijk bericht
Ik heb ergens gelezen dat de iPod adaptor niet geschikt was voor een iPhone.
De adaptor zou te veel of te weinig ampere geven aan de iPhone, misschien is je batterij defect?
is het je dan al opgevallen dat op de oplader van de iPhone gewoon 'iPod' staat?
  #20  
Oud 16-10-07, 17:37
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Ja klopt dat heb ik ook zien staan, de nieuwe iPod versie's werken inderdaad ook met usb dus die kun je gewoon gebruiken. Alleen mijn vriendin heeft de ipod lader gebruikt die voorzien is van de firwire aansluiting. De stekker aansluiting van haar oude ipod paste namelijk gewoon in de iphone, vandaar dat ze er nooit bij stil gestaan is dat het firwire is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 09:21
Geen beeld Bonifacio_lO2 iPhone algemeen 7 15-06-09 16:18
geen beeld jhesse iPhone algemeen 9 29-05-09 15:49
Filmpjes geen beeld of geen geluid mathijsp iPhone algemeen 0 12-05-09 00:37
Iphone geen beeld!! necarten iPhone algemeen 3 20-10-08 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:36.