//

Bestanden verzenden via Bluetooth

Bestanden verzenden via Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fcruizer @ spehlivan, nee maar volgens mij werkt mijn bluetooth sinds de jailbreak al niet naar behoren. er staat in cydia, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 24-10-09, 14:28
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcruizer Bekijk bericht
@ spehlivan, nee maar volgens mij werkt mijn bluetooth sinds de jailbreak al niet naar behoren.
er staat in cydia, onder toys ook iets met bluetooth wat evt zou moeten kunnen werken, volgens de site van de onwikkelaar (Crhis).
tis ff een kwestie van uitproberen, je kan het er altijd weer verwijderen.
Dr is niet echt veel met bluetooth te vinden in cydia alleen iBluetooth en die werkt niet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 09-12-09, 15:27
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Heeft iemand hier nog nieuws over? want dat zou wel leuk zijn...
Die Trial van iBluetooth, werk die?
  #63  
Oud 10-05-10, 20:57
jdiezrequejo jdiezrequejo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

misschien een hele slecht kick. Maar vroeg mij af of het misschien straks met de nieuwe Iphone wel mogelijk zou zijn om ook met andere telefoons via bluetooth bestanden verzenden??
  #64  
Oud 10-05-10, 21:07
arts24 arts24 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard bluetooth

Hoi jdiezrequejo,

Er is een progje in Cydia: "iBlueNova" waarme je kan verzenden en ontvangen met andere telefoons.
Gr.

*LOL zie nu pas dat je nog geen iPhone hebt... weet niet of het met de nieuwe wel kan. Ik gok van niet. Heb wel is vernomen dat apple dit ondersteund zodat er bijv. geen liedjes en dergelijke verstuurd kunnen worden (i.v.m. rechten)

Laatst gewijzigd door Bomans; 13-08-10 om 13:31.
  #65  
Oud 30-09-10, 16:39
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Hmz Ibluenova werkt dus niet op OS4.. heb een polaroid pogo instant printertje maar tot nu toe nog niet geslaagd om de bluetooth werkend te krijgen! Ibluetooth sluit zichzelf meteen weer af als ik erop klik. Sweettooth idem.
Iemand een idee?
  #66  
Oud 02-12-10, 21:41
xxleedjuhxx xxleedjuhxx is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb pas sinds dinsdag een iphone 3gs 8gb gekocht en mn zusje wil mij liedjes doorsturen via bluetooth en dat doet hij niet. En ik heb al een paar liedjes erop staan van alleen maar lady gaga (ben een groot fan) en dat heb ik via itunes gedaan maar ik wil alle liedjes van lady gaga erop zetten maar die staan niet op itunes en wel op bearshare en limewire maar hoe kan ik mn iphone verbinden via bearshare want dat heb ik ook met mijn ipod nano gedaan. plz kan iemand me helpen?!
  #67  
Oud 22-11-11, 10:02
ank ank is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brom38 Bekijk bericht
hallo,\ik heb hetzelfde probleem, iphone wil niet pairen met pc, andere tel of auto carkit. de andere apparaten herkennen wel de iphone, maar andersom niet.
Iemand die een oplosing weet?

bedankt
Hier exact hetzelfde.
Kan helaas op het forum geen antwoord vinden.
Het gaat mij puur om het gebruik van BT voor mijn carkit.
Phone blijft zoeken naar andere apparaten, ik word wel gevonden.
Please, iemand?
  #68  
Oud 22-11-11, 11:49
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxleedjuhxx Bekijk bericht
Ik heb pas sinds dinsdag een iphone 3gs 8gb gekocht en mn zusje wil mij liedjes doorsturen via bluetooth en dat doet hij niet. En ik heb al een paar liedjes erop staan van alleen maar lady gaga (ben een groot fan) en dat heb ik via itunes gedaan maar ik wil alle liedjes van lady gaga erop zetten maar die staan niet op itunes en wel op bearshare en limewire maar hoe kan ik mn iphone verbinden via bearshare want dat heb ik ook met mijn ipod nano gedaan. plz kan iemand me helpen?!
Muziek downloaden, importeren in de muziekbibliotheek van Itunes, Iphone synchroniseren (wel muziek mee laten syncen dan). Klaar.

Muziek via bluetooth gaat stuk voor stuk via een enkel appje (bump, bluetoothshare of zo) en een stuk sneller via itunes.
  #69  
Oud 24-11-11, 23:15
terrortact terrortact is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: waalwijk
Berichten: 42
Standaard

is het inmiddels al mogelijk om bestanden door te sturen via bluetooth???
het is wel een grote tegenvaller dat het niet kon/kan waar heb je anders bluetooth voor
  #70  
Oud 25-11-11, 09:00
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terrortact Bekijk bericht
... waar heb je anders bluetooth voor
Om te verbinden met een carkit of BT headset.

Bestanden sturen via BT is traag en achterhaald.
Ik snap niet waarom mensen daar nog steeds om vragen.
  #71  
Oud 25-11-11, 12:58
terrortact terrortact is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: waalwijk
Berichten: 42
Standaard

laatste keer dat ik een iphone heb gehad dus, op mijn werk kan ik mijn iphone niet op de computer aansluiten, ik heb bluetooth juist nodig als mijn collega's iets door willen sturen.
op iedere telefoon kun je met bluetooth iets doorsturen behalve met iphone
als ik eerder had geweten dat het niet ging had ik dus geen iphone gekocht daar gaat mijn 700 euro
  #72  
Oud 25-11-11, 13:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terrortact Bekijk bericht
het is wel een grote tegenvaller dat het niet kon/kan waar heb je anders bluetooth voor
Voor dit: iOS: Supported Bluetooth profiles

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 november 2011 om 13:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terrortact Bekijk bericht
als ik eerder had geweten dat het niet ging had ik dus geen iphone gekocht daar gaat mijn 700 euro
Ik wil die iPhone wel ruilen tegen een Nokia N95. Dat ding kan inderdaad over Bluetooth @768 Kb/s "iets" oversturen. Duurt wel erg lang, maar een kniesoor die daar over zeurt
  #73  
Oud 25-11-11, 15:18
terrortact terrortact is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: waalwijk
Berichten: 42
Standaard

nee dank je, ik lees net op internet dat de nokia n95 in het archief ligt en dus niet meer verkocht word, er word ook geen support meer voor gegeven. en nokia vind ik sowieso niks
  #74  
Oud 25-11-11, 16:23
gtabak gtabak is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Een hoop vragen en antwoorden, maar volgens mij nog wat onduidelijkheid. Apple (op de mobiele devices iPhone, iPad, iPod etc.) ondersteunt in zijn bluetooth-profiel geen bestandsdeling. Dat is een bewuste keus, alleen diverse audio-profielen worden door Apple ondersteund. Wellicht in een latere versie van iOS komen er meerdere profielen. Zo is stereo-audio via bluetooth (AD2P) ook lange tijd niet ondersteund, maar sinds iOS 4.x wel.
  #75  
Oud 25-11-11, 16:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gtabak Bekijk bericht
Apple (op de mobiele devices iPhone, iPad, iPod etc.) ondersteunt in zijn bluetooth-profiel geen bestandsdeling.
Zolang er in iOS "Sandboxing" gebruikt wordt, en dat zal wel voor altijd zijn, denk ik niet dat Apple BT bestandsdeling via BT zal toestaan.

iOS is geen Windows, bestanden kunnen niet zomaar ergens geplaatst worden. Bestanden kunnen alleen geplaatst worden in het zandbakje van een app, met uitzondering van bijvoorbeeld apps die gebruik maken van de camerafunctie, die kunnen ook de filmrol gebruiken.
  #76  
Oud 25-11-11, 19:38
ank ank is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 12
Standaard

Beste mensen, mij gaat het dus niet om het sturen en ontvangen van wat voor bestanden dan ook.
Ik heb het over hetkennen van mijn headset en CK dit lijkt me toch een standaard iets van BT op welk apparaat
dan ook, of denk il te simpel?
  #77  
Oud 25-11-11, 19:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ank Bekijk bericht
Beste mensen, mij gaat het dus niet om het sturen en ontvangen van wat voor bestanden dan ook.
In deze draad gaat het echter wél over het "versturen van bestanden over Bluetooth".

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 25-11-11 om 19:56.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met ipod via bluetooth verzenden naar telefoon? jordywos Jailbreak apps en thema's 14 24-10-12 00:10
Bestanden op pc zetten van iphone via bluetooth? kriss Desktop-applicaties 1 27-02-11 13:02
app om filmpjes via bluetooth te verzenden c0mpaq iPhone Apps 1 29-01-10 17:20
MUZIEK verzenden en ontvangen met i bluetooth djkoksal Archief 6 18-08-09 19:50
Foto's verzenden via Bluetooth Sandraj71 Archief 3 14-04-08 10:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.