//

spookcontact in Iphone

spookcontact in Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft dit eerder gehad! Ik heb een contact ingevoerd als bedrijf inclusief adres! Echter heb ik hierbij een typefoutje gemaakt en wilde dit even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-10, 15:43
mlevering mlevering is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Question spookcontact in Iphone

Wie heeft dit eerder gehad! Ik heb een contact ingevoerd als bedrijf inclusief adres! Echter heb ik hierbij een typefoutje gemaakt en wilde dit even aanpassen. Wat blijkt nu, ik heb geen wijzig-button in dit ene contact. Ik kan dit contact dus niet meer aanpassen of verwijderen. Bij alle andere contacten is deze wijzig-button gewoon aanwezig maar bij dit contact niet.
Ik heb dit contact ook voor het eerst aangemerkt als bedrijf en niets ingevuld bij naam en achternaam. Ook gek is dat dit contact niet gevonden wordt in de contactenlijst maar wel in de iphone zoekfuntie (als contact).

Kan iemand iets zinnigs hierover zeggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 23:36
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Heb geprobeerd om ook zo'n "spookcontact" te maken door alleen bedrijf en adres in te vullen, maar kan het gewoon wijzigen. Zou dus geen oplossing weten op de iPhone zelf, maar wellicht kun je het aanpassen in de app waarmee je dit op je PC beheert? Ik gebruik op de Mac hiervoor het standaard OS X adresboek, weet niet wat je daar op de PC voor kunt gebruiken. Outlook (Express) wellicht?
__________________

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.