//

Synchroniseren van iPhone 3GS duurt enorm lang

Synchroniseren van iPhone 3GS duurt enorm lang discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb net eindelijk m'n iPhone 3GS ontvangen, en nu had ik via de iTunes store op m'n PC een aantal App's gedownload. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-10, 20:02
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard Synchroniseren van iPhone 3GS duurt enorm lang

Hallo!

Ik heb net eindelijk m'n iPhone 3GS ontvangen, en nu had ik via de iTunes store op m'n PC een aantal App's gedownload. Deze wou ik erop zetten, maar over 1 gewone App deed ie al enorm lang over. Nu heb ik een tijdje terug iets gelezen over een bepaalde instelling verzetten maar weet even niet meer wat dit was.

Iemand die me raad kan geven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-10, 10:50
pieter6661 pieter6661 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo, hoor t graag hoe je dit verandert. heb via via 380 apps die elke keer gesync't worden en na het sync-en krijg ik de melding dat meer als de helft t niet doet en kan ze ook niet weer vinden op de tel. evenals 2000 foto's die bij syst info er wel op staan maar nergens te vinden zijn
  #3  
Oud 01-08-10, 12:37
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter6661 Bekijk bericht
Hallo, hoor t graag hoe je dit verandert. heb via via 380 apps die elke keer gesync't worden en na het sync-en krijg ik de melding dat meer als de helft t niet doet en kan ze ook niet weer vinden op de tel. evenals 2000 foto's die bij syst info er wel op staan maar nergens te vinden zijn
Als er 'via iTunes' had gestaan in plaats van 'via via', had je wellicht ondersteuning gekregen. Nu heb ik toch sterk het vermoeden dat het gaat om illegaal verkregen apps. En daarvoor kun je een berisping oplopen op iPc.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 01-08-10, 13:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter6661 Bekijk bericht
Hallo, hoor t graag hoe je dit verandert. heb via via 380 apps die elke keer gesync't worden en na het sync-en krijg ik de melding dat meer als de helft t niet doet en kan ze ook niet weer vinden op de tel. evenals 2000 foto's die bij syst info er wel op staan maar nergens te vinden zijn
ja man, ik begin daar gewoon niet aan en zeker niet bij de iphone, er zijn zo alveel klodderij mee.
Ik ben zelf geen heilige, ik doe ook wel zaken die in feite ook via via zijn maar dat zijn zaken waar ik zeker van ben je er geen miserie mee hebt of krijgt .

Ik vrees ervoor je pech zal hebben en je helpen kan ik ook al niet.

Beste is gewoon alles op de normale manier aanschaffen ongeacht wat anderen zeggen, dat is alvast mijn advies.
  #5  
Oud 02-08-10, 20:06
pieter6661 pieter6661 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo bezorgde mede Iphone gebruikers, heb het na gevraagd en t zijn allemaal free apps verzameld en op usb stick gezet. Krijg na elke sync fout melding x8008001. Sommige apps gaan wel en andere dus niet. Moet ik ze stuk voor stuk uit de lijst in itunes verwijderen of kan dit simpeler.
  #6  
Oud 02-08-10, 20:19
ghaghamashibaba ghaghamashibaba is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: België
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter6661 Bekijk bericht
Hallo bezorgde mede Iphone gebruikers, heb het na gevraagd en t zijn allemaal free apps verzameld en op usb stick gezet. Krijg na elke sync fout melding x8008001. Sommige apps gaan wel en andere dus niet. Moet ik ze stuk voor stuk uit de lijst in itunes verwijderen of kan dit simpeler.
Je kan best al de apps van je usbstick die in iTunes staan verwijderen, zoek ze op in de iTunes Store en download ze daar zelf opnieuw. Ik durf wedden dat het wel gaat
__________________
Nr.1 Apple & iPhoneclub fan
Xbox Gamertagg: ghaghamashibaba
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone herstellen duurt lang nd0ra91 iPhone algemeen 11 19-12-10 18:42
Synchroniseren iPad duurt zoooooo lang TheJoker iPad algemeen 9 07-09-10 23:47
reboot iPhone duurt lang him iPhone algemeen 2 11-12-08 20:23
Waarom iPhone 2.0 synchroniseren zo lang duurt en AppStore-applicaties crashen j.schun iTunes 13 24-07-08 11:05
Iphone updaten duurt lang (1.1.1 naar 1.1.2) Questor Unlock [archief] 5 17-01-08 09:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.