//

iPhone 4 via Phonehouse

iPhone 4 via Phonehouse discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4 gereserveerd via the Phonehouse (Steenwijk). Daar wisten ze mij te vertellen dat ze op de 30e mochten beginnen met verkopen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-10, 21:25
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard iPhone 4 via Phonehouse

Ik heb mijn iPhone 4 gereserveerd via the Phonehouse (Steenwijk). Daar wisten ze mij te vertellen dat ze op de 30e mochten beginnen met verkopen, maar dat vanaf dan de wachttijd tussen de 4 en 6 weken is. (Ook al heb je gereserveerd) Reacties???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 21:40
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Ja ik begrijp daar nou ook helemaal niets van. Eerst zegt men dat ze de 30ste er een aantal binnen krijgen en vervolgens hebben ze het over een levertijd van 4-6 of 6-8 weken... ondanks gereserveerd te hebben. Zo lijkt het wel of ze helemaal niks krijgen de 30ste en dan pas gaan reserveren. Zou toch gekkenwerk zijn als de 30ste de dag is voor de verkoop en dat je dan 8 weken (bijna 2 maanden) moet wachten voor je je iP4 binnen hebt ?????? Ik denk dat je me dan kunt opbergen in een gesticht hoor !!!
  #3  
Oud 27-07-10, 23:47
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Ik vrees helaas een beetje voor een rampzalige launch nu vrijdag. De iPhone 4 ligt amper 1 maand in de rekken (nou ja, eigenlijk niet, want er is geen stock) in de grote landen (USA, UK, France, Germany en Japan). In Frankrijk moet je in de Apple Store zo'n 14 dagen wachten op je toestel. En, nu reeds willen ze het toestel lanceren in 17 extra landen... volgens mij kan de productie in China langs geen kanten volgen.

Wat zei Steve Jobs tijdens de keynote enkele weken geleden, het was iets van: "The iPhone 4 is the biggest (of was het fastest) launch in Apple's history"... tja.
__________________
iPhone 6 128 GB - iPad Pro 9.7" Wi-Fi+4G 256 GB
  #4  
Oud 28-07-10, 08:11
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Ik vrees helaas een beetje voor een rampzalige launch nu vrijdag. De iPhone 4 ligt amper 1 maand in de rekken (nou ja, eigenlijk niet, want er is geen stock) in de grote landen (USA, UK, France, Germany en Japan). In Frankrijk moet je in de Apple Store zo'n 14 dagen wachten op je toestel. En, nu reeds willen ze het toestel lanceren in 17 extra landen... volgens mij kan de productie in China langs geen kanten volgen.

Wat zei Steve Jobs tijdens de keynote enkele weken geleden, het was iets van: "The iPhone 4 is the biggest (of was het fastest) launch in Apple's history"... tja.
Toch gek wat jij hier verteld. Ik lees en zie erg veel berichten van mensen die naar Parijs of een andere stad zijn gereden en eventjes hun iPhone 4 hebben opgehaald.

Laatst gewijzigd door PrittStift; 28-07-10 om 08:16.
  #5  
Oud 29-07-10, 10:33
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Goed nieuws! Ik belde maar weer eens, toen werd me verteld dat bestaande klanten voorang krijgen op nieuwe klanten en dat ik zaterdag (31e) mijn iPhone 4 kan verwachten!!!!

Laatst gewijzigd door McNessie; 29-07-10 om 11:12.
  #6  
Oud 29-07-10, 20:11
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

@Prittstift..waar zijn die verhalen dan?
Ik lees ook van veel mensen die hem uit Frankrijk of Engeland hebben besteld maar gewoon weken kunnen wachten..heb nergens iets gelezen van mensen die nu ff heen rijden en hem meekrijgen...???
  #7  
Oud 29-07-10, 20:38
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Drie weken geleden gereserveerd, 10e op de lijst. Vandaag even langs gewandeld en te horen gekregen dat ik morgen om 10:00 mijn iPhone kan definitief kan reserveren en zij totaal geen idee hebben hoeveel iPhones ze binnen krijgen.

Ik denk dat het dus nog wel even wachten wordt.
  #8  
Oud 30-07-10, 13:26
joemorelli joemorelli is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

idem hier. Op 3 juli bij The Phonehouse-winkel in Groningen een iPhone 4 gereserveerd. Nog langs geweest op de dag van de speciale voorinschrijving (20 juli) met de email van T-Mobile en of ik niet beter daarop kon reageren. Was allemaal niet nodig volgens de medewerker, ik stond immers al op de reserveringslijst. Vanochtend bleek dat ze alle reserveringen nu pas aan T-Mobile gaan doorgeven. Wachttijd 8-10 weken...... Daar ben ik dus geen klant meer.
  #9  
Oud 30-07-10, 14:19
Redel Redel is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Smile

Hier prima ervaring met de Phonehouse !
Vanmorgen vroeg gereageerd op email van Phonehouse dat Iphone per direct besteld kon worden. Bestelling (16GB) via de site doorgevoerd en ben zojuist al gebeld om afleverdatum af te spreken. Wordt volgende week bezorgd !!

Laatst gewijzigd door Redel; 30-07-10 om 14:21.
  #10  
Oud 30-07-10, 19:20
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ja haha bij mij ook, vanmorgen besteld en a.s. dinsdag geleverd (32GB)
  #11  
Oud 30-07-10, 20:36
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Dat moet ik dan eerst zien...overal moet je voor de 2e lichting een paar weken wachten..
Niet verbaasd zijn dat jullie binnenkort een mailtje krijgen dat hij nog niet op voorraad is en het toch een paar weken later wordt..
Maar ik hoop het voor jullie niet natuurlijk.
  #12  
Oud 30-07-10, 21:44
User147 User147 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Same here. Vannacht na het mailtje van PH meteen besteld, vanmiddag een afspraak gemaakt voor levering maandag
  #13  
Oud 31-07-10, 14:27
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Online bestellen was dus een beter idee geweest dan in de shop.

Neem je de moeite om 'vooraf' te reserveren, heeft het 0,0 zin gehad.
  #14  
Oud 31-07-10, 14:53
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Slecht nieuws: heb net phonehouse Steenwijk gebeld. Zij hebben nog geen iphones binnen en weten nog niet wanneer ze er wel komen. Ik hoop op deze week nog. 1 troost: als ze er zijn, ben ik als (bijna) eerste aan de beurt.
  #15  
Oud 01-08-10, 01:03
Isoow Isoow is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

Ik mag em maandag ophalen om 2 uur kreeg sms en email met bevestiging
  #16  
Oud 01-08-10, 13:01
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isoow Bekijk bericht
Ik mag em maandag ophalen om 2 uur kreeg sms en email met bevestiging
Weet je toevallig wanneer die phones daar bezorgd werden of krijgen ze op maandag nog een levering?
  #17  
Oud 01-08-10, 14:05
Isoow Isoow is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McNessie Bekijk bericht
Weet je toevallig wanneer die phones daar bezorgd werden of krijgen ze op maandag nog een levering?
Ik weet het egt niet denk dat ze vanaf maandag de levering binnen hebben aangezien ik een sms met bevestiging heb gekregen voor maandag. Anders zou ik toch egt voor de zelfde dag hebben. Maar het kan ook zo zijn dat de Iphone beschikbaar is voor klanten die als eerste de bestelling hebben neergezet. Dacht ook dat ik egt 4 tot 8 weken moest wachten, niet dus. Maar als je als eerste had besteld, midden in de nacht toen die mail kwam, denk dan toch dat je maandag als eerste een Iphone hebt. Ik heb rond 1 uur in de nacht besteld of zo iets. Ik haal em op in Leiden. Ik kan het navragen morgen dan laat ik het wel weten of ze levering binnen hebben.

Laatst gewijzigd door Isoow; 01-08-10 om 14:12.
  #18  
Oud 01-08-10, 15:15
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isoow Bekijk bericht
Ik weet het egt niet denk dat ze vanaf maandag de levering binnen hebben aangezien ik een sms met bevestiging heb gekregen voor maandag. Anders zou ik toch egt voor de zelfde dag hebben. Maar het kan ook zo zijn dat de Iphone beschikbaar is voor klanten die als eerste de bestelling hebben neergezet. Dacht ook dat ik egt 4 tot 8 weken moest wachten, niet dus. Maar als je als eerste had besteld, midden in de nacht toen die mail kwam, denk dan toch dat je maandag als eerste een Iphone hebt. Ik heb rond 1 uur in de nacht besteld of zo iets. Ik haal em op in Leiden. Ik kan het navragen morgen dan laat ik het wel weten of ze levering binnen hebben.
Nou ik was alleen benieuwd of ik kans maak morgen een 4 te krijgen. Als TPH 4's krijgt ben ik ieg als eerste aan de beurt. Anders wordt het in de loop van de week misschien.
  #19  
Oud 02-08-10, 18:49
Isoow Isoow is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

Heb em nu binnen was de 31ste stond er gwn op nummer 31 met mijn naam en al
  #20  
Oud 03-08-10, 00:15
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Verdorie, TPH doet steeds vager. Weten niet wanneer ze de eerste levering 4's binnenkrijgt. En de dagen duren zo steeds langer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: iphone ingeleverd wegens scheurtje in behuizing, nu volgens phonehouse waterschade?? Sultan Overige providers België 10 04-05-11 15:14
Iphone 4g phonehouse simlock vrij? danny1984 Koopinformatie Nederland 2 23-01-11 17:21
iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? PrittStift Koopinformatie Nederland 239 19-10-10 13:48
Iphone via phonehouse.nl halen of in de winkel zelf? nickvl14 Koopinformatie Nederland 2 18-04-09 17:15
iPhone-deal bij The PhoneHouse Sneaker Koopinformatie Nederland 6 11-02-09 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.