//

iPhone 3GS blijft rebooten (FW: 3.1.3)

iPhone 3GS blijft rebooten (FW: 3.1.3) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met mijn iPhone 3GS. Sinds mijn vakantie (afgelopen 2 weken) kreeg ik te maken met het probleem dat ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-10, 10:17
iMarvin. iMarvin. is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 50
Standaard iPhone 3GS blijft rebooten (FW: 3.1.3)

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn iPhone 3GS.
Sinds mijn vakantie (afgelopen 2 weken) kreeg ik te maken met het probleem dat ik mijn icoontjes op het Springboard niet meer kon wijzigen. Als ik een icoon aan bleef klikken gingen alle andere icoontjes wel trillen (Het icoon dat ik aanklikte bleef stil staan), maar ik kon ze niet wijzigen.

Toen maar een herstel gedaan zaterdag, en probleem was verholpen.

Afgelopen zondagavond deed ik de iPhone in de netwerkadapter en zette deze uit. Later besefte ik dat ik nog even wat op moest zoeken, dus ik zette de iPhone weer aan (terwijl deze aan het opladen was). Resulteerde erin dat de iPhone in een endless reboot blijft. Hij blijft maar rebooten en rebooten. Eerset alleen het Apple-logo, en iets later komt daar het "laad-icoontje" doorheen (staat stil, draait niet).

Toen maandag maar weer een herstel gedaan. Eerst gereboot zonder JB, ging prima. Toen JB erop gezet met bijbehorende tweaks, weer een paar keer gereboot en ging wederom prima. Maandagavond was het echter weer feest met de endless reboot.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?!

Alvast bedank!
__________________
• iMac 27" i7 (late 2011) • MacBook Pro 13" i7 (late 2011) • iPhone 4 32GB (2010) • iPod Classic 160GB "U2 Edition"
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-10, 19:56
Frank Post Frank Post is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Bij mij gaan de problemen weg als je de strip (2x home) zo leeg mogelijk houdt. Daarna kon ik weer gewoon lang bellen zonder spontane resets/reboots.
  #3  
Oud 05-08-10, 22:55
frekel frekel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik bump deze weer even omhoog. Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag. Heb een upgrade gedaan van 5 programma's in Cydia (wist ik nog maar wat die 5 waren) en daarna is de iPhone blijven hangen.

Wie weet er een oplossing?

- Ik wil niet restoren
- Ik heb 1 keer een safe mode voor elkaar gekregen, en zou dit graag weer willen (dan deinstalleer ik alle cydia geinstalleerde programma's)
- Wie weet wat er vandaag allemaal is geupdate in Cydia?

Thanks,
Frank
Reageren

Labels
3gs, apple-logo, eindeloos, reboot, rebooten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone blijft rebooten hean iPhone algemeen 4 22-07-10 22:48
Iphone 3gs FW 3.1.2 blijft rebooten naar netwerk herstel Pienoet iPhone algemeen 15 15-12-09 16:06
iPhone: Iphone 2g blijft rebooten na reset Quintin Jailbreak 5 13-11-09 07:44
iphone blijft rebooten carloow iPhone algemeen 14 05-09-09 20:28
iPhone blijft rebooten! bassie40 Unlock [archief] 29 21-01-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.