iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   EDGE uitzetten Firmware 1.1.3-3 ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/6599-edge-uitzetten-firmware-1-1-3-3-a.html)

MarkBender 05-02-08 20:17

EDGE uitzetten Firmware 1.1.3-3 ?
 
Jongens,

Ik heb een vraag. Ik kan mijn edge niet uitztetten onder firmware 1.1.3-3 DEV team installer. Ik heb verschillende programma's geprobeert:
iToggle: Werkt niet.
Services: Werkt niet.
BossPrefs: Werkt niet.

Ook heb ik geprobeert om foutieve instellingen in te vullen bij EDGE bijv. gfewfgegvegh. Zoiets.

Kan iemand mij helpen want, dit is niet echt relaxed zo heb namelijk (nog) geen data-abbonnement.:)

Alvast Bedankt,

Mark Bender

ArB 05-02-08 20:25

Edge kun je wel uitzetten met boss preferences. Heeft hier prima gewerkt.
Vergeet ook niet roaming uit te zetten op je phone :p

joeri28 05-02-08 20:41

goede avond ik ben net nieuw en heb gelijk al een vraag

ik laat een iphone meenemen vanuit amerika volgende week maar nu hoorde ik dat er een 1.1.3 versie op zit kan ik er dan wat mee hier in nederland of is het weg gegooit geld

gr joeri

RRPhantom 05-02-08 21:17

Je kan hem wel jailbreaken zodat je hem als opgefokte iPod Touch kan gebruiken maar je kan hem niet unlocken zodat je ermee kan bellen.
Ik verbond je expres niet door naar de Wiki omdat die niet altijd even duidelijk is en ik hoop dat er iemand komt die een rijtje maakt met wat je per FW kan doen en dat dat geupdate kan worden door iedereen.

MarkBender 05-02-08 21:23

boss prefs werkt bij mij niet... weet iemand wat anders? miss ligt het aan provider ik heb KPN (hi)

markholland 05-02-08 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 56409)
Jongens,

Ik heb een vraag. Ik kan mijn edge niet uitztetten onder firmware 1.1.3-3 DEV team installer. Ik heb verschillende programma's geprobeert:
iToggle: Werkt niet.
Services: Werkt niet.
BossPrefs: Werkt niet.

Ook heb ik geprobeert om foutieve instellingen in te vullen bij EDGE bijv. gfewfgegvegh. Zoiets.

Kan iemand mij helpen want, dit is niet echt relaxed zo heb namelijk (nog) geen data-abbonnement.:)

Alvast Bedankt,

Mark Bender

bosspref werkt prima voor mij moet wel steeds mijn sim unlocken als ik edge aan en uit zer

p1nda 05-02-08 22:11

bij mij word hij telkens automatisch weer aangezet... komt dit door de roaming ?
Ik gebruik netservices.

MarkBender 05-02-08 23:31

bij mij doet hij dit ook

p1nda 06-02-08 11:20

Het komt in ieder geval niet door roaming.

MarkBender 06-02-08 12:57

dus netservices werkt ook niet... Lekker arelaxed... Weet iemand iets wat wel werkt?

markholland 06-02-08 19:54

ik zou bossprefs uninstallen en dan weer installen. verder zou ik mijn sim van een pin voorzien en het dan weer proberen. Zorg wel dat je echt wacht tot de slide op OFF staat en niet te vroeg uit bossprefss logt. Ik had eerst hetzlefde probleem maar met bossprefs is het weg.
Ik heb ook plotseling edge weer in netwerk staan??? was weken weg en nu opeens terug??

MarkBender 07-02-08 10:28

ik had uit de ifoneguide.nl 1.1.3 prefs fix geinstaleerd omdat hij bij mij geen settings saved van edge maar nu werkt Wi-Fi ook niet meer...

parcol 08-02-08 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 57444)
ik had uit de ifoneguide.nl 1.1.3 prefs fix geinstaleerd omdat hij bij mij geen settings saved van edge maar nu werkt Wi-Fi ook niet meer...

Had hetzelfde gedaan. Enige, en snelste, remedie was downgraden naar 1.1.1 en weer het hele riedeltje naar 1.1.3. Koste me een klein uur.

d_v 09-02-08 00:29

je kunt toch gewoon onzin invullen bij EDGE instellingen?

parcol 09-02-08 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door d_v (Bericht 58979)
je kunt toch gewoon onzin invullen bij EDGE instellingen?

Ik heb een Telfort abo en kwam erachter dat ik ook als ik onzin invul gewoon nog kan gprs-sen. Heel vaag. Telfort heeft klaarblijkelijk helemaal geen inloggevens nodig. Uiteindelijk Bosspreffs aan de praat gekregen om edge te kunnen uitschakelen en dat werkt goed.

Whisker 09-02-08 16:30

Schrok me net ook aardig te pletter toen ik erachter kwam dat EDGE supergoed werkt met mijn Telfort-abo. Iets te goed eigenlijk.. heb geen internetabo dus zit niet op dikke extra kosten te wachten. Bossprefs 1.53 geïnstalleerd en vervolgens EDGE uitgezet... nu geeft de internetverbinding geen reactie meer :D internetten doe ik wel via Wi-Fi... veel goedkoper...wat heet... gratis ;-)

Oppie 11-02-08 16:45

Same here...
Een te goede verbinding over GRPS met m'n KPN sim!

BossPrefs deed de truck voor mij, maar dat wel op 1.1.2
Icoon van GPRS blijft overigens wel staan, maar idd, zoals bedoeld: geen internet verkeer.

MarkBender 11-02-08 21:49

bij KPN greeg ik hem niet uit met geen enkel programma... ik ben nu weer lekker stabiel op 1.1.2

futzie 13-02-08 18:38

proximus en bossprefs werkt perfect!! thanks


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.