//

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??

En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @dennis07 Volgens mij heb je daar een apparaatje voor nodig die je op je iPhone of iPad klikt/zet,want tv werkt natuurlijk met infrarood en dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 28-01-11, 12:43
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

@dennis07


Volgens mij heb je daar een apparaatje voor nodig die je op je iPhone of iPad klikt/zet,want tv werkt natuurlijk met infrarood en dat zit naar mijn weten niet op de iPhone.. But correct me if i'm wrong!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 28-01-11, 13:38
Gigachris Gigachris is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TinusTrotyl Bekijk bericht
Telefoonwinkel dicht. Door Apple word je van het kastje naar de muur gestuurd.
He vriend, ik denk dat het voor jou handiger is om eerst wat tutorials en je in te lezen in de iTunes materie. Je stapt over van zo;n vieze neukia telefoon, ik denk eerlijk gezegd dat de fout bij jou ligt en niet bij apple.

ONTOPIC:

Ik heb Woensdag 26-01-11 na 4 dagen!!! levertijd bij T-mobile mijn iPhone4 binnen gekregen. Mijn 3G was aan vernieuwing toe, kon me niet meer vinden in de trage snelheid van dat ding.

Een iPhone4, wat een verademing, Dat scherm, GENIAAAL.

Ben er helemaal blij mee, alhoewel ik wel even heb zitten twijfelen voor de iPhone5. Maar ach, daar hebben we nog niks officieels over gehoord..!
  #383  
Oud 28-01-11, 14:54
xXbijvanckXx xXbijvanckXx is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 34
Standaard

iPhone is voor mij DE telefoon ! 's ochtends even snel het nieuws doorlezen, met muziekje in. Op School beetje twitteren, en youtube filmjes kijken. Heerlijk!
  #384  
Oud 09-02-11, 18:18
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België, Eeklo
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door integra NOS Bekijk bericht
Ik heb een probleem met mijn 4 sinds ik hem half september vorig jaar gekocht heb in Mediamarkt hier in België. De 3G verbinding werkt niet naar behoren. Als ik die aanzet en ik update direkt mijn FB pagina dan lukt het (na enige tijd). Zodra dat ik dan iets wil posten zegt hij dat hij geen internet verbinding heeft ;-( Zelfde met mail, 3G verbinding aanvinken direkt naar je mailbox gaan (niet alle mailboxen want dan lukt het ook niet) en dan komen de mails binnen. Youtube werkt totaal niet. Dus ik heb de telefoon terug binnen gedaan op 4 december. Nu heb ik hem terug sinds gisteren, volledig nieuw toestel, nieuw IMEI nr, voor en achterkant zijn ook nieuw... Maar nog steeds identiek hetzelfde probleem. Nergens heb ik dit probleem al terug gevonden, heeft er iemand raad?? Volgens proximus heeft Apple het toestel enkel voorzien van nieuwe buitenkant en hem hergeprogrameerd met nieuw IMEI nr. Wat wel lukt, en dit vindt ik nog het vreemdste van allemaal, is internet Thetering. Ik hang hem via de USB kabel aan mijn laptop en presto internet, zo vlot als maar kan.... Ik begrijp der niks meer van....
Mijn hierboven probleem is dus opgelost. Mijn eerste iPhone was een 2G waar ik toch een jaar of 3 met gewerkt heb. Nu had ik bij de aanschaf van mijn nieuwe 4 gewoon de reservekopie teruggeplaatst zodat alles was zoals op mijn oude. Blijkbaar was dit het probleem! Ik heb nu eens geinstalleerd als nieuwe iPhone en nu werkt hij perfect... ongelofelijk dat zoiets stoms het dus deed. Mijn eerste 4 zal dus waarschijnlijk ook niet defect geweest zijn maar ook een slechte reservekopie... Toch opgelucht dat alles in orde is nu.
  #385  
Oud 06-04-11, 13:05
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

heeft nog iemand problemen met de proximity sensor? Bij mij werkt ie al niet naar behoren sinds dat ik de iPhone 4 heb, gelukkig is t gedeeltelijk op te lossen met CallLock uit Cydia
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 13:19
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 18:18
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 16:27
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 18:00
Hoe unlock je je iPhone? Rocco Archief 37 21-10-07 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.