//

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??

En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Prima toestel! heb 0,0 last van antenneprobleem, proximity sensor werkt ook gewoon prima. Je merkt wel om je heen dat antennagate nog steeds erg speelt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 01-08-10, 15:19
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Prima toestel!

heb 0,0 last van antenneprobleem, proximity sensor werkt ook gewoon prima.
Je merkt wel om je heen dat antennagate nog steeds erg speelt. Liep de t-mobile shop in met mn nieuwe aanwinst in mn hand, en de werknemers hadden niets meer te doen omdat iedereen bij mij komt kijken. De vraag die iedereen dan ook als eerst stelt: heb je geen last van dat antenneprobleem. NEEE JONGENS NEE! is een door de media veel te erg gehyped probleem!

Prima toestel, factime werkt ook beter dan verwacht. Scherm is ook onwijs scherp, camera is prima, niets anders dan lof voor Stevie jobs.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 01-08-10, 15:31
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Bij mij werkt die proximity sensor dus niet.. En hetzelfde bij mn 3Gs.. Heel irritant, hoop echt dat er snel een update komt of iig een oplossing..
  #63  
Oud 02-08-10, 09:16
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Nou, nu bevalt de iPhone 4 me nog meer nu ik m heb kunnen jailbreaken!!! Echt top dit!!!
  #64  
Oud 02-08-10, 15:18
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

@Guest-20190430163756

Maak je geen illusies. Elke IPhone4 heeft er last van. Waarschijnlijk zorgt een zendmast in de buurt ervoor dat het mee lijkt te vallen. Het is een designfout en niet iets wat toevallig bij de ene Iphone wel werkt en de andere niet. Buiten de beroerde ontvangst niks anders dan lof over het toestel.

Jailbreak werkt ook super . Combinatie HD en Imovie is erg leuk. Hopen dat er eerdaags wat meer themes/templates uitkomen.

Nu ik mijn post zo terug lees zie ik pas hoe dom veel mensen eigenlijk zijn o.a. ikzelf.

Laatst gewijzigd door Nowa; 02-08-10 om 15:24.
  #65  
Oud 02-08-10, 16:11
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Hoop ook dat er wat meer themes komen want ik kreeg bij het theme wat ik wilde installeren de popup: size mismatch...
dus waarschijnlijk nog niet echt klaar voor iPhone 4 scherm o.i.d
  #66  
Oud 02-08-10, 16:28
trig's schermafbeelding
trig trig is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonhoven (Limburg, België)
Berichten: 11
Standaard

En toch heb ik geen last van die antenne bs. Overal perfect bereik, hoe ik dat ding ook vast heb. Jullie hebben gewoon te dikke vingers/handen
  #67  
Oud 02-08-10, 16:29
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Simpelweg een super apparaat! Ben helemaal fan van het scherm. Signaalverlies is wel degelijk erger als bij mijn 3G. Maar dat is ook het enige nadeel.
  #68  
Oud 02-08-10, 17:00
R0elr R0elr is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

Nou ik heb hééééééél erg veel geluk gehad.
Afgelopen donderdag voor de grap op studentmobiel gekeken, en heb hem daar meteen maar besteld, voor een losse toestel prijs die €60,- goedkoper is dan bij T-Mobile zelf. Contract direct teruggestuurd via mail en toen tegen mezelf gezegd dat 6 tot 8 weken geen uitzondering was. Zelfs dilemma over het adres gehad; over 8 weken moeten we het huis uit zijn (we gaan verhuizen). Maar in ieder geval, vandaag een mailtje gehad van Studentmobiel dat ze hem hebben verstuurd en ik hem morgen kan verwachten. Echt top! heel veel geluk....

combi:
€155,- toestel
Relax 25 €20,- p/m
Web n Walk + €5,- p/m
twee jaar lang. Echt superblij en hoop hem morgen goed te ontvangen
  #69  
Oud 02-08-10, 19:56
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Tot nu toe denk ik dat het signaal probleem wat overroepen is!! In Gent had ik er alvast geen last van hier in boerenbuiten ook niet
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #70  
Oud 05-08-10, 10:09
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Heb m nu bijna een week en moet zeggen dat ie ook al een x gevalen is..(geen zichtbare schade,gelukkig) en zie dat ik toch ook wel 1 streepje verlies heb als ik de iPhone op de bewuste plek vasthou... En ben ontzettend blij met de jailbreak,want die voegt voor mij toch wel wat extra dimensie toe aan t toestel..
  #71  
Oud 05-08-10, 10:54
thomas2611 thomas2611 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Kan iemand mij vertellen of er verschil is qua snelheid van de Iphone 4 16 GB en Iphone 32 GB? of is er geen verschil
  #72  
Oud 05-08-10, 10:58
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas2611 Bekijk bericht
Kan iemand mij vertellen of er verschil is qua snelheid van de Iphone 4 16 GB en Iphone 32 GB? of is er geen verschil
Daar zit geen verschil tussen. Het is alleen de opslagruimte die hoger is.
  #73  
Oud 05-08-10, 11:01
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Heb m nu bijna een week en moet zeggen dat ie ook al een x gevalen is..(geen zichtbare schade,gelukkig) en zie dat ik toch ook wel 1 streepje verlies heb als ik de iPhone op de bewuste plek vasthou... En ben ontzettend blij met de jailbreak,want die voegt voor mij toch wel wat extra dimensie toe aan t toestel..
De jailbreak vindt ik echt de max je kan je iphone zodanig naar je hand zetten zoals je zelf wilt. Zoals de trilfunctie uitbrijden, lockinfo enz SBSettings Bitesms enz

Nu maar eens volgende week bij Jazz Middelheim eens een paar mooie videootjes maken
  #74  
Oud 05-08-10, 21:11
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Ben van Iphone 3gs vandaag overgegaan naar de Iphone4.
Eerste indruk was echt...Wauw..Mooi strak design (overigens zagen mijn ouders totaal geen verschil whahaha).
Beeld is ontzettend strak op de iphone4, is het eerste wat me opviel.
Ook meteen eventjes wat filmpjes gemaakt van de honden, en wat foto's gemaakt...Wereld van verschil in verhouding met de 3gs.
Antenne probleem is aanwezig bij ieder toestel, maar mijn streepjes zijn niet anders als op mijn 3gs. (4 stuks). Wel komt het toestel wat meer breekbaar over in verhouding met mijn 3gs...Dus word toch een hoesje eromheen. Mijn 3gs had ik altijd gewoon los in mijn zak.
  #75  
Oud 05-08-10, 22:00
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Mooi strak design (overigens zagen mijn ouders totaal geen verschil whahaha).
Mijn vrouw ook niet... ze wil het gewoon niet zien. Een beetje jaloers aangelegd denk ik .

Heb weinig problemen, enige is dat ik mijn klok niet goed kan instellen als de klok op automatisch staat. Beetje vreemd.
  #76  
Oud 05-08-10, 22:02
Diemer Diemer is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 83
Standaard

Heb hem vandaag ontvangen. Top apparaat. Ik kom van een 3g en dan merk je vooral veel verschil in snelheid. Alles gaat 4 keer zo snel. De camera is ook helemaal top veel instel mogelijkheden. Antenne probleem is te reproduceren echter valt het signaal nooit helemaal bij mij weg.
  #77  
Oud 05-08-10, 22:23
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowa Bekijk bericht
Hij hang nu aan Itunes om alles opnieuw te syncen.
Ik heb binnenshuis maar 2 streepjes ontvangst. Als ik mijn vinger op de hotspot leg krijg ik geen service. Eens kijken hoe dit in het dagelijks gebruik problemen gaat geven.

Dat heb ik met mijn 3G ook (2 streepjes). Met de iPhone 4 kan het alleen maar beter worden!!!!
  #78  
Oud 05-08-10, 22:35
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Vandaag binnengekregen via T-Mobile Eindhoven (Rechtestraat)
Hij is echt super! Alles werkt voortreffelijk en totaal geen last van de Death Grip!
__________________
Retina MacBook Pro | 27" Thunderbolt Display | Mac mini Server | AppleTV 3 | AirPort Extreme | AirPort Express | iPod touch 8GB | iPhone 5 16GB | iPad 3 32GB Wi-Fi + 3G
  #79  
Oud 05-08-10, 23:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Tot nu toe denk ik dat het signaal probleem wat overroepen is!! In Gent had ik er alvast geen last van hier in boerenbuiten ook niet
Ik heb ondertussen een andere camera op de kop getikt om zo filmpjes te maken als ik iets via de iphone 4 wil tonen, binnen enkele dagen ga ik een filmpje maken met de plaats in m'n garage daar waar het signaal tot 1blokje gaat en dan in gent waar ik minstens 3-4 blokjes blijf behouden.

Ik ga dit proberen om via imovie dan een beetje in elkaar te steken, zo oefen ik ondertussen een beetje .

Wat ik ook opmerkelijk vind is het volgende; ik heb hier nu 2 cameratoestellekes; de ene sony de ander casio; de ene 12mp en de andere 10mp en allebeid filmen in HD.
Op een plaats waar het een beetje duisterder is merk ik en dat de iphone doodleuk gewoon beter is dan die 2 toestellen qua qualiteit.

De sony is natuurlijk overdag wel schitterend maar op een iets mindere klare plaats scoort de iphone doodleuk beter dan die toestellekes
Bewijst ook nog eens dat MP alleen niet veel wil zeggen

Ik heb ook nog nooit zoveel foto's getrokken en gefilmd in m'n leven, allemaal de fout van de iphone en youtube en facebook
  #80  
Oud 06-08-10, 11:24
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb ondertussen een andere camera op de kop getikt om zo filmpjes te maken als ik iets via de iphone 4 wil tonen, binnen enkele dagen ga ik een filmpje maken met de plaats in m'n garage daar waar het signaal tot 1blokje gaat en dan in gent waar ik minstens 3-4 blokjes blijf behouden.

Ik ga dit proberen om via imovie dan een beetje in elkaar te steken, zo oefen ik ondertussen een beetje .

Wat ik ook opmerkelijk vind is het volgende; ik heb hier nu 2 cameratoestellekes; de ene sony de ander casio; de ene 12mp en de andere 10mp en allebeid filmen in HD.
Op een plaats waar het een beetje duisterder is merk ik en dat de iphone doodleuk gewoon beter is dan die 2 toestellen qua qualiteit.

De sony is natuurlijk overdag wel schitterend maar op een iets mindere klare plaats scoort de iphone doodleuk beter dan die toestellekes
Bewijst ook nog eens dat MP alleen niet veel wil zeggen

Ik heb ook nog nooit zoveel foto's getrokken en gefilmd in m'n leven, allemaal de fout van de iphone en youtube en facebook
ik hou mij zelf wel bezig met fotografie maar buiten mijn nikon fotograaf ik ook graag met de iphone nu nog meer dan met de vorige !!
Filmpjes maken heb ik nog niet echt geprobeerd maar ga mij daar eens mee bezig houden dit weekend en volgende week op Jazz Middelheim !!
Maar bon mensen die beweren dat een iphone 4 een slecht toestel is en niet aan te raden is om te kopen die kloppen er ook echt naast !!
Ik merk gewoon op dat de media gewoon meedoet aan het rondje zwart maken van de iphone en Apple in algemeen misschien om concurrent microsoft gelukkig te maken ik weet het niet
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 12:19
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 17:18
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 15:27
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 17:00
Hoe unlock je je iPhone? Rocco Archief 37 21-10-07 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:08.