//

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??

En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou ik dacht in het begin ook dat het meeviel, maar intussen weet ik wel beter. Althans hier in de buurt, ik zit veel in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 06-08-10, 12:43
henk_a henk_a is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard Death grip

Nou ik dacht in het begin ook dat het meeviel, maar intussen weet ik wel beter. Althans hier in de buurt, ik zit veel in de grensstreek met Belgie tussen Born en Maastricht. Ik het vaak binnen 3 streepjes als ik het toestel niet vast pak, pak ik hem in de handpalm dan heb ik binnen 20 seconden nog een streepje of de melding dat er geen netwerk meer is, ook einde 3G.
Onverklaarbaar daarbij is dat vervolgens ik spontaan 5 streepjes zie die dan ook wel weer verdwijnen. leg ik het toestel ergens neer dan gaat het snel weer naar de gebruikelijke drie streepjes.
Ik moet zien wat een bumper doet, maar T-mobile lastigvallen zal ik toch wel moeten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #82  
Oud 06-08-10, 13:08
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

tja wist je van te voren toch dat t-NObile gewoon k-u-tbereik is ;-)

mijne zal nog wel even duren, maar goed om te horen dat de reacties zo positief zijn! er zijn er immers genoeg die de media direct geloven en zeggen ga jij voor de iphone 4? dat toestel zit vol gebreken en problemen.

ben erg benieuwd naar dat imovie; ziet er echt cool uit en ga ik zeker gebruiken met vakanties enz.. echt een nice touch!

Laatst gewijzigd door ThaDude; 06-08-10 om 13:15.
  #83  
Oud 06-08-10, 14:57
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
er zijn er immers genoeg die de media direct geloven en zeggen ga jij voor de iphone 4? dat toestel zit vol gebreken en problemen.
Haha, ja.
Men is totaal niet op de hoogte maar horen ergens iets en gaan dan zomaar dingen roepen.
  #84  
Oud 06-08-10, 15:01
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Haha, ja.
Men is totaal niet op de hoogte maar horen ergens iets en gaan dan zomaar dingen roepen.
Ik denk dat andere gsm makers nog nooit zo hard aangepakt zijn als Apple kan mij vergissen maar toch ik ben tevreden over mijn iphone4 want men ook wil beweren in de media !!

ps: nog mensen met een hoorapparaat? met de iphone4 nog minder last van de storingen bij de gs3 had ik al minder storing tot bijna geen storingen nu eigenlijk niets maar hangt misschien eerder af van waar ik ben? want een vriendin van mijn vrouw heeft een LG en als die begint te rinkelen hoor ik dat wel aan mijn apperaat
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #85  
Oud 06-08-10, 15:39
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Tot nu toe een fantastisch toestel, en in mijn ogen echt een ontzettende vooruitgang op de 3GS.
Nieuwe ontwerp is slick, voelt robuust aan. Scherm is heerlijk scherp en vooral de zwartweergave en het contrast is een ontzettende verbetering. Het is alsof je scherm 'gedrukt' is op je iPhone, in plaats van dat je naar een LCD'tje zit te kijken.

Ding maakt met voldoende licht echt mooie scherpe foto's, zelfs de foto's met flits zijn goed te noemen. Maar voor mij de grootste verbetering is het HD filmen, dat ziet er zo strak uit op dat scherm. Daar ga ik itt tot mijn 3GS heel veel gebruik van maken.

Voor de rest is het tov. van de 3G echt een totaal ander universum qua snelheid en hoe 'snappy' het OS reageert op wat je wil.

Beste en mooiste iPhone tot nu toe, en ik heb ze alle 4 voor langere tijd mogen gebruiken.
  #86  
Oud 06-08-10, 16:06
nwilke nwilke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Me eerste iphone hele openbaring! Prachtig scherm, internet is razend snel en het toestel maakt goede foto's en filmpjes met voldoende licht.
Antenne probleem is er heel duidelijk. Kan mijn signaal binnen de halve minuut helemaal laten weg vallen. Alleen in prakijk hou ik hem nooit zo stevig en op die manier vast waardoor ik er dus geen last van heb.
  #87  
Oud 06-08-10, 19:36
Issss Issss is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Prachtige opvolger voor mijn trouwe 3G 16GB die twee jaar dienst heeft uitgezeten.
Problemen met de 3G was:
- het volumeknopje dat er af was gevallen (opgestuurd aan ProAssist)
- de trilfunctieknop dat het niet meer deed (opgestuurd aan ProAssist)

De 4 heeft andere knopjes voor het volume dus dat zit wel snor. Alleen het knopje voor trillen of geluid is wel hetzelfde systeem.

Verder is het schermpje glas, glas maar dan ook glashelder. Alles draait supersnel. Voor de eerste keer gaat de batterij ook goed lang mee (hoef niet meer overal lader mee te nemen). Al met al so far so good!

Geen last van Death Grip (omgeving Randstad).
  #88  
Oud 06-08-10, 19:52
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

@AlexTemora,nwilke en Issss


jullie moeten nog wel ff je profiel aanpassen
  #89  
Oud 06-08-10, 19:57
osj osj is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: brabant
Berichten: 35
Standaard

Vind hem helemaal top.
Had in het begin wel beetje last van antennagate maar ik heb een hoesje en helemaal geen probleem. Waar ik eerste geen bereik had met me 3g nu gewoon goed bereik zelfs 3g bereik ik ben echt meeer dan tevrede over dit toestel. Ik snap niet dat er mensen kunnen klagen.
ik kon en kan nu helemaal nietmeer zonder mijn iphone!!!!!!!!!
  #90  
Oud 06-08-10, 20:34
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Ik kan ook niet zonder hoor!! Heb mn vrouw er zelfs een beetje mee aangestoken, die wilde eerst maar ff een 3Gs( oude van mij) proberen om daarna naar alle waarschijnlijkheid ook over te stappen op de iPhone 4
  #91  
Oud 06-08-10, 21:58
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard iphone4

Gisteren ook de iphone4 gekocht, als los toestel en simlockvrij, want wou perse geen tmobile. Ben al jaren Hi klant en het kpn netwerk bevalt super.
Nog gekeken naar een 3GS maar aangezien deze ook nog behoorlijk prijzig zijn gelijk maar de 4 gekocht.

Ik kom van een nokia E72 dus dit is heel iets anders. Maar wat een heerlijke telefoon zeg!
Gelijk de invisible shield erop gedaan en aan de gang met het ding.
Hij blijft boeien, men zegt eenmaal een iphone nooit meer iets anders.

Het OS is erg doordacht en veel mooier dan symbian. Ben een beginner en hoop hier op het forum veel tips en trucs te leren van jullie.

Groet,

zackary
  #92  
Oud 06-08-10, 21:58
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

vet hoor... elke keer als ik dit topic lees is het wachten ineens een stuk moeilijker hahah... wordt mijn allereerste iphone.. kheb nu een nokia xpressmusic dus dat wordt pas een verschil hahah

gelukkig wacht ik op 1 icm vodafone dus last van bereik zal stukken minder zijn; met tmobile heb ik GEEN bereik in mijn eigen huis dus moest wel

mijn vriendin heeft de galaxy s; wou ook eerst de iphone maar wit duurt te lang, dus daar vermaak ik me nu nog even mee, maar weet al dat ik me veeeele malen meer met de iphone 4 ga vermaken
  #93  
Oud 06-08-10, 22:13
schmeink schmeink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 124
Standaard

wow, in een woord fantastisch

geen last van deathgrip, maar ik heb dan ook maar 2 streepjes
voor het eerst tmobile klant, dus ik geef ze voorlopig het vertrouwen\

in vergelijking met de 3g is het een hele vooruitgang, snel en prachtig beeld

aanrader !!
  #94  
Oud 06-08-10, 22:59
Squirrel61 Squirrel61 is offline
• iOS 14.4
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden in het land
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar Squirrel61 Stuur een bericht via Yahoo naar Squirrel61
Standaard Perfecte upgrade!

Woensdagmiddag heb ik eindelijk mijn iPhone 4 in handen gekregen die vrijdag al direct verzonden was (zaterdag geen rembours bezorging, maandag en dinsdag kwam de post op het enige moment van de dag dat er niemand thuis was, volgens mij heeft hij op de hoek staan wachten tot iedereen weg was LOL).

Gelukkig was woensdag ook de release van de unlock, want m'n abonnement gaat pas de 31e in. M'n huidige abo is Vodafone, maar het toestel kwam dus met een T-Mobile lock. Was anders een probleem geweest.

- Eerst opgestart met een T-Mobile kaartje wat al meer dan 2 jaar niet meer werkt, maar 1e stap van activeren ging perfect! (Nu ben ik er dus ook achter dat activeren uit 2 stappen bestaat). Ik had de Springboard erop. Overigens heb ik het standaard simkaartje met de keukenschaar omgezet in een microsim
- Jailbreakme.com bezocht, werkte perfect en snel, vooral de snelheid van de iPhone 4 viel hier erg positief op! Had al op Youtroep een filmpje van Jailbreakme gezien, dat duurde 8 minuten (downloaden+jailbreaken), was waarschijnlijk een 3G. Nu stond dus ook Cydia in de Springboard.
- Ultrasn0w was al toegevoegd aan de repo's (service van Comex?) dus ik hoefde alleen nog Ultrasn0w te installeren. iPhone gereboot, daarna uitgeschakeld.
- M'n Vodafone kaartje omgebouwd naar microsim met de keukenschaar en in de iPhone gestopt. Daarna opnieuw opgestart. Toen bleek dus dat de activering uit 2 etappes bestaat, waarvan 1 moet worden uitgevoerd over het GSM net. De iPhone ging zichzelf activeren, wat overigens heel snel klaar was. Daarna werkte álles, inclusief spraak en data via Vodafone!

Kortom, ondanks de ongebruikelijke route die ik gevolgd was, was het een fluitje van een cent.

In gebruik is het toestel echt een wereld van verschil met m'n 8GB 2G! Veel sneller, scherper beeld, meer opslagruimte, alles werkt (nieuwe apps vragen 4.0 en werkten niet meer op m'n 2G, of vroegen meer werkgeheugen en crashten op m'n 2G). Lekker snel mobiel internet (m'n 2G had maar 56kbps vanwege EDGE, nu 2048kbps!)

Ik moet nog heel veel met het toestel spelen om alle vernieuwingen te ontdekken, maar ik zou nu al niet meer terugkunnen!
  #95  
Oud 07-08-10, 00:56
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Mijn vrouw ook niet... ze wil het gewoon niet zien. Een beetje jaloers aangelegd denk ik .

Heb weinig problemen, enige is dat ik mijn klok niet goed kan instellen als de klok op automatisch staat. Beetje vreemd.
Zal het je nog mooier vertellen...al mijn collega's vinden mijn 3GS toestel veel mooier dan de iphone4
Leukste opmerking vandaag was : Het is nu echt zo'n smartphone
  #96  
Oud 07-08-10, 12:22
mbliek mbliek is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Heb hem net ook ontvangen.
Hij doet het helemaal goed.
Het rare met de death grip bij mij; als ik hem 20 sec. zo vast hou gaat hij eerst van 4 naar 1 streepje en daarna gaat hij weer naar 4 streepjes terwijl ik hem nog steeds zo vast heb
  #97  
Oud 07-08-10, 15:14
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

nog eens een fotoke gemaakt
  #98  
Oud 07-08-10, 15:53
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Nou, al sinds 30 juli heb ik mijn iPhone 4 dus ik denk dat ik nu al wat beter kan oordelen. Ik ben no steeds helemaal tevreden met het scherm: zwart is ook lekker zwart bijvoorbeeld. En het natuurlijk lekker scherp. Natuurlijk is-ie lekker snel en de nieuwe camera is zeker een voordeel. Kan er mooie foto's meemaken. Ook vind ik de flits heel handig in sommige gevallen. Flits is lekker sterk, kan er makkelijk een pikdonkere camera mee verlichten (ik gebruik het dan dus soms ook als zaklamp haha).

Geluidskwaliteit t.o.v. de 3GS is veel beter. En dan nu, tja het bereik. Op het normale GSM netwerk (GRPS, dat rondje) heb ik geen last van het bereik. Blijft meestal 5 of 4 streepjes. En dan 3G, tja. Daar baal ik toch wel een beetje van. 3G gebruik ik natuurlijk vooral voor het snelle internet, maar he tbereik daarvan is al iets minder. Voorbeeld: mijn iPhone 4 ligt hier nu op tafel en ik heb 4 streepjes 3G. Nu pak ik het met me linkerhand vast (gewoon vasthouden, niet stevig vastknijpen ofzo). In 10 seconden krijg ik het van 4 streepjes naar niks. Het springt dan gewoon terug naar GSM (GRPS). Zo kan ik natuurlijk niet lekker internetten. Als ik het met mijn rechterhand vast pak dan bedek ik soms met mijn vinger nog steeds de linker antenne (gewoon op een natuurlijke manier vasthouden), en dan gaan de streepjes ook weer omlaag. Echt balen dus.
  #99  
Oud 07-08-10, 15:56
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbliek Bekijk bericht
Heb hem net ook ontvangen.
Hij doet het helemaal goed.
Het rare met de death grip bij mij; als ik hem 20 sec. zo vast hou gaat hij eerst van 4 naar 1 streepje en daarna gaat hij weer naar 4 streepjes terwijl ik hem nog steeds zo vast heb
Dat komt omdat de software van de iPhone dan 'merkt' dat het bereik omlaag gaat en dan stuurt de software weer een signaaltje door naar de hardware wat er voor zorgt dat er meer energie naar de antenne wordt gezet zodat het signaal weer sterker wordt. Kost dus wel meer batterij, die deathgrip.
  #100  
Oud 07-08-10, 16:37
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Oh, en nog een screenshot. Zoals je ziet erg veel gebruik en lang in stand-by en toch nog 11% over hebben..

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 13:19
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 18:18
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 16:27
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 18:00
Hoe unlock je je iPhone? Rocco Archief 37 21-10-07 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:25.