//

Mail synchroniseren

Mail synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Ik loop tegen een probleem aan met iphone en mail. al mijn mailaccounts haal ik binnen op mijn Apple MacBook Pro, en op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-07, 17:02
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard Mail synchroniseren

Beste iPhoners,

Ik loop tegen een probleem aan met iphone en mail. al mijn mailaccounts haal ik binnen op mijn Apple MacBook Pro, en op mijn iPhone. Probleem is, als ik een mailtje lees op mijn MBP dan moet ik hem nogmaals lezen op mijn iphone.. en natuurlijk ook andersom.

Dit is vrij onhandig, in itunes begrijp ik niet dat er staat synchroniseer mail, want daaronder versta ik dat gelezen mails op mijn mac ook op de iphone gelezen worden...

Wie weet de oplossing?

Edward
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-07, 17:46
Oupro Oupro is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 6
Standaard

Waarschijnlijk staat in Mail op je MBP ingesteld dat al je email bewaard moet blijven op de server. Stel je in dat Mail ze gelijk mag verwijderen van de server, dan zul je op je iPhone die mailtjes niet meer ontvangen.

Ondersom gaat niet werken. Als ik email op mijn iPhone lees is dat toch altijd onderweg. Het is dan toch wel erg prettig als die mailtjes later op mijn iMac nog een keer binnen komen. Al is het maar om bijlages uit te pakken.
  #3  
Oud 07-10-07, 18:57
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Aah, dankje! Ik zit te denken, je kan toch ook @ iphone instellen wis berichten direct van server? Je krijgt ze dan niet meer binnen @ mac. Maargoed, dit is prima zo, ik vind het wel handig een kopie @ mac te hebben.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten synchroniseren met e-mail adres alexander1 iTunes 5 12-01-11 17:16
windows 7 mail, contacten en agenda synchroniseren groothr iTunes 1 26-02-10 12:40
E mail accounts synchroniseren SoloBlack iPhone algemeen 5 28-10-08 10:53
Synchroniseren gmail op Iphone en Mail werkt niet goed MCNO iPhone algemeen 0 19-06-08 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.