//

Iemand de iPhone 4 al laten vallen?

Iemand de iPhone 4 al laten vallen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren de iPhone 4 maar ik vind hem momenteel toch nog niet zo geweldig. Niks mis met de iPhone zelf maar dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-07-10, 11:42
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard Iemand de iPhone 4 al laten vallen?

Ik heb sinds gisteren de iPhone 4 maar ik vind hem momenteel toch nog niet zo geweldig. Niks mis met de iPhone zelf maar dat glas geeft me toch een vreemd onveilig gevoel. Ik kan me maar niet voorstellen dat die bij de minste val niet in stukken uit elkaar gaat springen.

Er moet toch al iemand zijn die hem per ongeluk liet vallen? Ervaringen zodat ik van mijn fobie vanaf geraak?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-10, 13:02
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Misschien moet je hem zelf even laten vallen zodat je weet waar je aan toe bent.
Maar even serieus.Hoe groot is de kans dat iets van glas een val op stenen overleefd? Als je op youtube zoekt zijn er vast filmpjes te vinden waar dit al getest is.
Ik ga er vanuit dat hij stuk is wanneer ik hem laat vallen. Ik zet dus ook mooi mijn verzekering over van de 3gs naar de 4.
  #3  
Oud 31-07-10, 13:08
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowa Bekijk bericht
Misschien moet je hem zelf even laten vallen zodat je weet waar je aan toe bent.
Maar even serieus.Hoe groot is de kans dat iets van glas een val op stenen overleefd? Als je op youtube zoekt zijn er vast filmpjes te vinden waar dit al getest is.
Ik ga er vanuit dat hij stuk is wanneer ik hem laat vallen. Ik zet dus ook mooi mijn verzekering over van de 3gs naar de 4.
Ik heb mijn verzekering ook overgezet van mijn 3GS naar mijn i4. Het ding bestaat volledig uit glas. Het kan dan misschien wel veel sterker glas zijn, en meer krasbestendig, maar als het in een foute hoek valt kan hij nog net zo hard breken als elk ander iets van glas.

En daarnaast heb ik ook nog gewoon een verzekering voor eventuele andere problemen (zoals, bijvoorbeeld, waterschade).
  #4  
Oud 31-07-10, 13:54
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Heb daarjuist mijn 5 dagen oude iPad laten vallen van tafelhoogte. Op het eerste zicht is er niks aan
  #5  
Oud 31-07-10, 15:32
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

ik heb net een klant gehad voor een iphone 4, hij had zijn iphone 4 al laten vallen.

Hij was op de rechter onderhoek gevallen en gestuiterd op de rechter boven hoek.

het metaal bevatte diepe krassen maar het glas was niet gebarsten, op de zwarte rand van het glas zaten diepe krassen.

dus ik denk dat hij wel wat kan hebben. (de nieuwe iPhone was voor z'n broer)
  #6  
Oud 31-07-10, 18:27
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik heb net de mijne laten vallen op de voorkant, van op 30 cm op de straatstenen. Geen barsten. Ik heb er een screenprotector op, dus hij is beschermd tegen krassen.
  #7  
Oud 31-07-10, 18:46
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik heb net de mijne laten vallen op de voorkant, van op 30 cm op de straatstenen. Geen barsten. Ik heb er een screenprotector op, dus hij is beschermd tegen krassen.
Pff, als dat bij mij gebeurd staat de tijd volgens mij echt even stil. Dan is het echt zoiets van in slowmotion: "Neeeeeeeeeee... !! .. !".

Is altijd met zulke 'spannende dingen'. Zo veroorzaakte een auto ook een keer per ongeluk een ongeluk waardoor ik voorover vloog op mijn fiets. Ik kan het me nog heel goed herinneren en kan het nog heel gedetailleerd beschrijven. Het leek lang te duren, maar in werkelijkheid lag ik binnen een paar seconde al op straat

Gelukkig had ik me zelf nog goed opgevangen. Naast wat schaafwonden aan armen (vooral polsen en ellebogen) en benen (en dan vooral 1 knie) was ik verder in orde. Maar ik dwaal een beetje af..
  #8  
Oud 31-07-10, 19:36
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ja, mijn hart stond ook effe stil

Maar gelukkig, ik zie geen schade.
  #9  
Oud 31-07-10, 20:40
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Er zijn op YouTube ook al filmpjes te bekijken waar ze de iPhone 4 express laten stuiteren om te kijken hoe sterk hij is. Wat op valt is dat hij toch behoorlijk sterk is en je hem toch wel redelijk moet laten kletteren voor er echt behoorlijk glas schade is.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #10  
Oud 01-08-10, 00:22
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Nou de mijne viel net omdat mijn zussie aan een verlengsnoer zat te frutse.. Wilde m nog gebruiken is moest ff verlengen, leg m ff neer en voordat ik t wist lag ie op z'n achterkant op de grond.. Alleen aan de achterkant aan de glas/antenne rand hele kleine mini schaafjes.. Dat soort dingen gebeuren mij weer sniff..

Maaaaar het is wel zodanig dat als me protector er omheen gaat (bv. Bumper) dan zie je er totaal niks meer van.. Nu eigenlijk ook nie veel maaaaar toch weet je dat het er zit en voel me rot totdat ie nu goed beschermd is.. Shitzooi..

Naja ongelukjes zitten in een klein hoekje, hij is verzekerd iig.. En beschadigen doen ook Iphoneys, blijven gebruiksvoorwerpen hè..
  #11  
Oud 01-08-10, 00:36
anhong anhong is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Roermond
Berichten: 53
Standaard

Gelaagd glas???
  #12  
Oud 01-08-10, 00:43
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Ik vind het apart aanvoelen iig. Glas maar toch stevig.. Oké bij vallen op steen ben ik er dus achter dat het wel beschadigd haha maar das logisch.. Maar bescherming eromheen en een verzekering is een must lolz..
  #13  
Oud 01-08-10, 00:57
darkmanx darkmanx is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 130
Standaard

Ik heb de mijne twee keer laten vallen. 1 keer vanaf mijn bed op de grond (laminaat). Doordat de achterkant ook van glas is (is mijn redenatie), glijdt hij op de een of andere manier steeds van mijn bed af. Niks bijzonders te zien aan de iPhone verder.
Tweede keer weer binnen en gelukkig ook laminaar. Harde smak op de grond en een beetje schuiven. 2 hele lichte krasjes, verder niks

Ik heb een lederen hoes ervoor gekocht ( is eigenlijk voor de iPhone 3gs) van het merk Sena bij de apple store, maar ja als hij er niet inzit wanneer hij valt......

Trouwens ik heb de iPone 4 los gekocht en heb nu geen verzekering ervoor.....:S

Laatst gewijzigd door darkmanx; 01-08-10 om 00:58. Reden: aanvulling
  #14  
Oud 01-08-10, 01:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkmanx Bekijk bericht
Ik heb de mijne twee keer laten vallen. 1 keer vanaf mijn bed op de grond (laminaat). Doordat de achterkant ook van glas is (is mijn redenatie), glijdt hij op de een of andere manier steeds van mijn bed af. Niks bijzonders te zien aan de iPhone verder.
Tweede keer weer binnen en gelukkig ook laminaar. Harde smak op de grond en een beetje schuiven. 2 hele lichte krasjes, verder niks

Ik heb een lederen hoes ervoor gekocht ( is eigenlijk voor de iPhone 3gs) van het merk Sena bij de apple store, maar ja als hij er niet inzit wanneer hij valt......

Trouwens ik heb de iPone 4 los gekocht en heb nu geen verzekering ervoor.....:S
Ik wil niet gaan muggeziften maar als je op zo'n hele korte tijd al meermaals zo'n duur toestel laat vallen, ik stel me daar toch vragen bij en dat is niet verkeerd bedoeld zenne maar na verloop van tijd kan het wel z'n problemen nog geven en dan komen mensen af dat ze begot niet weten hoe het komt, snap je hem? (niet op u bedoeld hoor).

Ik heb geen kinderen dus m'n iphone is mijn kind en die behandel ik er ook zo naar
  #15  
Oud 01-08-10, 03:21
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Bij mij was het gewoon een stomme situatie.. Eentje die je van te voren nie ziet aankomen maar achteraf jezelf wel voor de kop slaat en afvraagt hoe dom het eigenlijk was. Kleine miniiii beschadigingetjes achterkant rand.. Valt haast nie op en het veel erger gekunt, een grote les iig! Want morgen gaat er per direct een hoesje om, misshien maandag aangezien zondag een lastige dag is om te shoppen haha..

Slaap lekker btw..
  #16  
Oud 01-08-10, 11:34
vhrgamer vhrgamer is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Oosterhout
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik wil niet gaan muggeziften maar als je op zo'n hele korte tijd al meermaals zo'n duur toestel laat vallen, ik stel me daar toch vragen bij en dat is niet verkeerd bedoeld zenne maar na verloop van tijd kan het wel z'n problemen nog geven en dan komen mensen af dat ze begot niet weten hoe het komt, snap je hem? (niet op u bedoeld hoor).

Ik heb geen kinderen dus m'n iphone is mijn kind en die behandel ik er ook zo naar
Kinderen groeien op met vallen en opstaan he.

Ik heb zelf m'n Iphone nog niet maar men pa wel, hij heeft m in de garage op ruw beton laten vallen van ik denk anderhalve meter. Er zaten wat krasjes op de rand maar verder niks.
  #17  
Oud 01-08-10, 12:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vhrgamer Bekijk bericht
Kinderen groeien op met vallen en opstaan he.

Ik heb zelf m'n Iphone nog niet maar men pa wel, hij heeft m in de garage op ruw beton laten vallen van ik denk anderhalve meter. Er zaten wat krasjes op de rand maar verder niks.
Ja, maar op late termijn kan dit wel problemen geven en dan krijg je antwoorden van die iphone is geen goed toestel maar wat wil je als je zo'n ding meermaals laat vallen? niet het mijn probleem is natuurlijk maar ik zeg het maar eens. .
  #18  
Oud 01-08-10, 15:09
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ja, maar op late termijn kan dit wel problemen geven en dan krijg je antwoorden van die iphone is geen goed toestel maar wat wil je als je zo'n ding meermaals laat vallen? niet het mijn probleem is natuurlijk maar ik zeg het maar eens. .
Ik ben het daar toch niet mee eens hoor. Zo'n telefoon moet gewoon tegen een stootje kunnen. Moest je nou zeggen dat je voorzichtig moet zijn met een goedkope foon zou ik het nog snappen. Maar voor dit geld verwacht ik toch wel dat ik hem gewoon tegen de beton kan smakken zonder enige problemen en dat blijkt dus het geval te zijn als ik de filmpjes zie.
  #19  
Oud 01-08-10, 16:05
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Haha buitenom klein schrammekke merk k niks van de valpartij.. Was gelukkig niet heel hoog.. Maja zon telefoon hou je moelijk helemaal schadeloos voor 2 jaar.. Bescherminh erom morgen en je ziet er niks van haha.. ^_^
  #20  
Oud 02-08-10, 02:03
Guest-20230317192549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien een beetje offtopic maar ik heb mijn net nieuwe 3gs verschillende keren laten vallen tijdens het wk na te veel bier. 2keer op de stenen. gelukkig alleen wat krasjes op de metale rand rond het toestel en wat butsjes in de witte achterkant. Ik snap dat het hier om de iphone 4 gaat maar drink dus niet teveel als je van plan bent je telefoon al lopend op straat te gebruiken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Koffie over Iphone laten vallen Fleurtjahh Archief 1 13-04-11 22:42
iPhone laten vallen patje26 iPhone algemeen 3 04-01-11 20:08
iPhone laten vallen :@ ivoborkus iPhone algemeen 29 24-03-10 20:37
Iphone laten vallen tomb3 iPhone algemeen 7 31-10-09 20:35
iphone laten vallen robinvel iPhone algemeen 5 15-06-08 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.