//

Oplossing 'antennagate' van Apple.

Oplossing 'antennagate' van Apple. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of Apple echt iets gaat veranderen aan de Antenne en er bijvoorbeeld een geupdate versie van de Iphone 4 komt. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-10, 20:59
vhrgamer vhrgamer is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Oosterhout
Berichten: 47
Standaard Oplossing 'antennagate' van Apple.

Ik vroeg me af of Apple echt iets gaat veranderen aan de Antenne en er bijvoorbeeld een geupdate versie van de Iphone 4 komt.

Het Bumper Case programma loopt bijvoorbeeld maar tot eind september (toch?), zou er hierna een nieuw soort Iphone 4 komen?

(Ik wist niet zo goed in welk forum ik het moest plaatsen'
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-10, 21:36
Liesjj Liesjj is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dendermonde
Berichten: 115
Stuur een bericht via MSN naar Liesjj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vhrgamer Bekijk bericht
Ik vroeg me af of Apple echt iets gaat veranderen aan de Antenne en er bijvoorbeeld een geupdate versie van de Iphone 4 komt.

Het Bumper Case programma loopt bijvoorbeeld maar tot eind september (toch?), zou er hierna een nieuw soort Iphone 4 komen?

(Ik wist niet zo goed in welk forum ik het moest plaatsen'
Volgens mij gaat er daarna een "nieuwe" iPhone 4 komen
met gewoon een coating over het metaal zodat het niet meer geleid maar ik weet dit ook niet 100% zeker
  #3  
Oud 31-07-10, 22:24
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Wat ze ook kunnen doen is het intern ietsjes veranderen. Want zoals iedereen weet valt het alleen weg als je linksonder die naad bedekt. Wat nou als ze het nou verwisselen met de naad bij de koptelefoon aansluiting (die voor bluetooth en Wi-Fi is). Die bedek je niet zo makkelijk dus dan heb je geen last meer van wegvallend bereik of iets. En bluetooth en Wi-Fi dan gewoon linksonderin. De signalen van bluetooth en Wi-Fi kan niet zo makkelijk worden geblokkeerd als een 3G signaal.
  #4  
Oud 31-07-10, 23:00
michaelreddo michaelreddo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar michaelreddo
Standaard

Of plaats de antenne i.p.v links onder links boven. Ook kan Apple gewoon de antenne's zoals met de 3G/3GS inbouwen en niet aan de zijkant.
__________________
iPod Touch 3G 32GB | iPad 16GB Wi-Fi | iPod Nano 4G 8GB | MacBook Pro ''17
  #5  
Oud 31-07-10, 23:05
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Dat is toch precies wat ik zeg? Verwisselen met de naad boven (waar bluetooth, Wi-Fi en gps zitten). Het is toch veel moeilijker om een bluetooth, Wi-Fi of gps te onderbreken.
  #6  
Oud 01-08-10, 08:15
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik denk niet dat het zo simpel is om intern een en ander 'even' te wisselen. De iPhone zit tot de nok toe vol. Dat betekent echt een complete aanpassing van het interne deel.

De geruchten zijn zelfs dat de witte iPhone nog niet geleverd kan worden omdat het laagje witte verf aan de binnenkant te dik wordt, zodat de onderdelen er niet meer in passen....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 01-08-10, 10:45
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michaelreddo Bekijk bericht
Of plaats de antenne i.p.v links onder links boven. Ook kan Apple gewoon de antenne's zoals met de 3G/3GS inbouwen en niet aan de zijkant.
antenne linksboven mag niet (meer).
De straling aan je slaap als je belt moet zo klein mogelijk zijn volgens bepaalde regels. Daarom steken fabrikanten de gsm-antenne nu onderaan het toestel
  #8  
Oud 01-08-10, 14:04
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
antenne linksboven mag niet (meer).
De straling aan je slaap als je belt moet zo klein mogelijk zijn volgens bepaalde regels. Daarom steken fabrikanten de gsm-antenne nu onderaan het toestel
Oh ja, dat klopt bij de FCC. In Europa mag het trouwens nog wel gewoon (want in de meeste Nokia telefoons zit de antenne nog steeds boven).


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik denk niet dat het zo simpel is om intern een en ander 'even' te wisselen. De iPhone zit tot de nok toe vol. Dat betekent echt een complete aanpassing van het interne deel.

De geruchten zijn zelfs dat de witte iPhone nog niet geleverd kan worden omdat het laagje witte verf aan de binnenkant te dik wordt, zodat de onderdelen er niet meer in passen....
Waar heb je dat nou weer gehoord? Het enige wat er volgens de geruchten aan de hand is, is dat ze niet precies de goede dikte kunnen krijgen: te dun en het wordt doorzichtig waardoor het niet echt wit is, te dik en het ziet er niet uit.

Misschien anders een kleine interne wijziging: in plaats van der naad linksonderin gewoon de twee naden langs de dockconnector links en rechts doen. Dan hoeft het intern niet zo heel erg te veranderen.
  #9  
Oud 01-08-10, 14:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
(...)
Waar heb je dat nou weer gehoord?
(...)
Wat denk je?
  #10  
Oud 01-08-10, 14:44
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Oh, nou ja. Op bijna alle internationale Apple 'fansites' staat er niks over dat er door een te dikke laag niet genoeg ruimte is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oplossing iPhone blijft hangen bij Apple logo! crunch81 iPhone algemeen 38 23-11-14 12:34
Antennagate belgiumboy iPhone algemeen 20 19-10-10 14:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.