//

Label bij telefoonnummers slaan niet op

Label bij telefoonnummers slaan niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Als ik een telefoonnummer in typ, toevoeg aan contacten en dan het telefoonnummer een ander label wil geven zoals bijvoorbeeld (receptie), dan vervolgens klik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-10, 22:16
remco747 remco747 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Exclamation Label bij telefoonnummers slaan niet op

Hallo

Als ik een telefoonnummer in typ, toevoeg aan contacten en dan het telefoonnummer een ander label wil geven zoals bijvoorbeeld (receptie), dan vervolgens klik ik bij het label op opslaan, sla ook de aangemaakte contact op. Als ik dan naar een ander contact ga en vervolgens weer terug naar het zojuist aangemaakte contact, zijn de labels weer gewoon "mobiel" of "prive" en als ik dan de contactpersoon edit, kan ik geen label meer aanmaken.

Iemand een idee?

OS 4.01
iPhone 3GS
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-10, 22:58
remco747 remco747 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

O laat maar,

heb de oplossing al gevonden.

Gmail moet bij contacten niet ingesteld staan als standaard account, die accepteert alleen de standaard labels.
  #3  
Oud 16-09-10, 14:46
marcb marcb is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

@Remco747
Wat is nu precies gelukt? Ik ben er geinteresseerd omdat ik hier uit opmaak dat je het wel lukt op custom labels aan te maken. Kun je bv een emailadres als default aangeven op de iphone? Ik wil dolgraag custom labels in mn iphone hebben, maar tot op heden heb ik dat niet meer teruggevonden sinds denk ik al firmware 2?
  #4  
Oud 18-09-10, 18:40
remco747 remco747 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Je moet Gmail alleen gebruiken voor mail en evt. agenda's. Dat doe je door naar instellingen --> Mail contacten agenda's --> Gmail en dan alleen mail en agenda's aanzetten.
Gmail ondersteund namelijk geen custom labels.

Nu kun je bij telefoon --> contacten --> wijzig bestaande/voeg nieuwe toe --> en waar bijvoorbeeld "mobiel" staat of "prive" of "iphone" bij het telefoon nummer dan klik je daar op en noem je hem "voeg aangepast label toe" en je kunt m er bij zetten.

succes
Reageren

Labels
contactpersonen, label



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.3.3 SHSH blobs nog niet in Cydia op te slaan met TU 4.33.00? XIII Jailbreak apps en thema's 1 07-05-11 17:40
iOS 4.3 SHSH blobs nog niet op te slaan met TU 4.30.00? XIII Archief 1 13-03-11 23:45
Foto's en screenshot slaan niet op. Chrisl Muziek, foto & video 8 12-10-10 18:08
Cocos2d Label kleur iPhoneChilly Ontwikkelen voor iOS 0 10-03-09 16:25
Weather en Clock slaan niet goed op mkrve iPhone algemeen 6 02-04-08 00:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.