//

iPhone logt nergens meer op in

iPhone logt nergens meer op in discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vorige week ongeveer een iPhone 3GS 32GB. Nu kon ik tot 2 dagen terug overal en alles opkomen wat internet betreft, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-08-10, 11:04
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard iPhone logt nergens meer op in

Hallo,


Ik heb sinds vorige week ongeveer een iPhone 3GS 32GB. Nu kon ik tot 2 dagen terug overal en alles opkomen wat internet betreft, hierbij moet je denken aan o.a paardenforums etc. Alle site's waar ik op inlog hebben meldingen als je je wachtwoord o.i.d fout typt en deze kreeg ik ook niet. Elke keer als ik op 'Inloggen' druk word ik simpelweg gewoon weer naar de beginpagina gestuurd. Het ligt overigens ook niet aan de site's, aangezien ik gister op m'n vriend zijn 3G wel gewoon overal op kon komen.

Hoe kan ik dit oplossen of 'resetten'?
Ik heb al een keer 'Clear history' en 'Clear cache' gedaan maar dit haalde helemaal niks uit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone reageert nergens meer op sample1968 iPhone algemeen 0 18-05-11 20:51
iphone 4 reageert nergens meer op?? anitanib iPhone algemeen 0 08-02-11 15:44
iphone 3gs nergens meer verkrijgbaar bloemenwinkel Koopinformatie Nederland 0 26-08-10 00:44
iPhone logt op internet nergens meer op in. thirs. iPhone algemeen 1 19-08-10 16:53
iPhone reageert nergens meer op? PaulDurden Archief 4 13-02-10 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.