//

Proximity Sensor iPhone 4

Proximity Sensor iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen hoi Ik heb de 4 ook van den 30 ste juni. Wel een 32Mb versie, ook niet gejailbreakt. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 18-09-10, 15:18
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen Bekijk bericht
hoi

Ik heb de 4 ook van den 30 ste juni.
Wel een 32Mb versie, ook niet gejailbreakt.

Ik heb hem geupdate zoals het moet, en ik moet zeggen hij werkt prima, geen enkel probleem.

Grzt

Jan
heb je een restore gedaan of alleen een update?mvg rene
__________________
Problemen zijn er om op te lossen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 18-09-10, 15:21
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

echt top ik ben nu de gehele dag al aan het bellen in de meest onmogelijke posities
met de 16 gb en geen enkel probleem, maar als ik de 32gb wil update wil ik ff weten wat het beste is en ik baal dat ik de jailbreak kwijt ben.
  #43  
Oud 22-09-10, 13:11
Solari Solari is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 48
Standaard

iemand hier al een oplossing voor? Ik word er echt helemaal gek van als ik aan het bellen ben. Steeds bel ik andere mensen op, sluit gesprekken af, facetime start, geluid uit etc.
  #44  
Oud 22-09-10, 13:16
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

ja bij mij is het nu opgelost dit heb ik gedaan geen update maar herstel van de iphone 4, wel backup gemaakt, voor zekerheid, dat eerst geprobeerd maar dat wekte niet en bleef problemen houden toen volledig herstel gedaan en backup maar niet terugzetten!!! nu enkele dagen bellen en zonder problemen op 4.1 ( heb alleen geen jailbreak meer )
  #45  
Oud 22-09-10, 14:02
jantwerpen jantwerpen is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Beste Solarie en tapijtklever;

Ik heb ook de 4 en up to date, niet gejailbreekt, en echt hij werk prima nooit een probleem gehad.
Misschien komt het wel door dien jailbreek.? Ik denk maar he
  #46  
Oud 22-09-10, 19:06
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik had er met m'n iPhone 4 op 4.0 geen last van. En sinds ik heb hem geupdate naar 4.1 software doet hij van alles onder het bellen...

Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen?
__________________
iPhone 3G 16GB Wit | iPhone 4 16GB Zwart | iPhone 5 16GB Wit | iPad 32GB Wi-Fi | Macbook Pro 13" 2.4 GHz Intel Core i5 Late 2011 | Mac Mini Early 2009 | Apple TV 2
  #47  
Oud 29-10-10, 14:10
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Verbaast me dat er niet meer mensen zijn die hier zulke problemen hebben met de proximity sensor.
Ik had het onder 4.0 en onder 4.1 is het blijkbaar nog erger. Geen enkel gesprek kan ik voeren zonder dat ik de mute een keer of twee ongewild aanzet, of iemand in wacht of op speaker zet.
Het is om gek van te worden.
De vrees is echter groot dat het om een HW probleem gaat, want ik heb het gevoel dat er slechts een klein aantal van de gebruikers last van heeft (een 40-tal reacties hier, maar honderden iphone 4 eigenaars)
In het donker kan ik de sensor licht rood zien oplichten. Maar soms knippert hij of geeft hij helemaal geen gloed. Dat is volgens mij echt geen software meer.
Jammer maar helaas blijkt de proximity sensor voor grotere problemen te zorgen dan de zo overhypede "antenna gate".
  #48  
Oud 29-10-10, 15:02
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Ik heb het net even geprobeerd bij mijn iPhone 4 (software 4.1 met JB en geproduceerd in week 37) en het scherm wordt meteen zwart als de telefoon in de buurt van mijn hoofd komt.
  #49  
Oud 29-10-10, 15:58
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Ik heb het net even geprobeerd bij mijn iPhone 4 (software 4.1 met JB en geproduceerd in week 37) en het scherm wordt meteen zwart als de telefoon in de buurt van mijn hoofd komt.
Jawel, dat doet hij bij mij meestal ook.
Echter als je een paar minuten aan het bellen bent, gaat het scherm gelijk aan en uit.
Ondertussen duw je dus op de knoppen zoals mute.

Als je het probleem hebt, dan moet je zelfs niet proberen het na te bootsen ... je weet het wel als je het hebt

Maar het bevestigt weer een beetje mijn idee dat het eerder een hardware dan een software probleem is.
  #50  
Oud 29-10-10, 17:46
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Gelukkig werkt het bij mij goed. In de buurt van mijn gezicht (5 centimeter of zo) gaat het scherm uit. Ik heb er bij langere gesprekken op gelet, maar het scherm blijft gelukkig uit
  #51  
Oud 30-10-10, 00:15
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lexvo Bekijk bericht
Gelukkig werkt het bij mij goed. In de buurt van mijn gezicht (5 centimeter of zo) gaat het scherm uit. Ik heb er bij langere gesprekken op gelet, maar het scherm blijft gelukkig uit
Leuk voor je inderdaad. Dus vermoeden wordt nog groter. Wanneer heb je die van je gekocht?
Misschien gaat het om modellen tussen bepaalde productiedata?
  #52  
Oud 30-10-10, 00:30
Tjeerds Tjeerds is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 46
Standaard

Kijk, ik ben dus niet de enige...
Sinds ik de iPhone4 heb hoor ik elk telefoongesprek ongeveer 5x 'Ik hoor je niet meer...!' omdat ik met mijn oor de microfoon uit druk.

Erg irritant, tijd dat ze daar wat aan gaan doen.
  #53  
Oud 30-10-10, 00:37
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Bekijk bericht
Leuk voor je inderdaad. Dus vermoeden wordt nog groter. Wanneer heb je die van je gekocht?
Misschien gaat het om modellen tussen bepaalde productiedata?
Ik heb m'n iPhone eind augustus gekocht. Mijn vermoeden is ook dat het iets met de sensor te maken heeft.
  #54  
Oud 30-10-10, 01:23
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Ik he hiervoor de 3g gehad die was perfect. Ik heb dus 'ervaring' met het vorige model. Nu heb ik echter met de iphone 4 problemen met die k*tsensor.. Als er met de volgende update ofzo geen oplossing komt ga ik het teruggeven. Dan repareren ze t maar of anders een nieuwe..
  #55  
Oud 30-10-10, 17:25
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Ik had de 3gs hiervoor en had er ook helemaal geen last van.
Het is jammer van zo een duur toestel en zeker hier in België waar Mobistar de service in handen heeft. In een Genius Bar vervangen ze de toestellen met defecte sensor gewoon. Pffff
  #56  
Oud 02-11-10, 23:03
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Bekijk bericht
Ik had de 3gs hiervoor en had er ook helemaal geen last van.
Het is jammer van zo een duur toestel en zeker hier in België waar Mobistar de service in handen heeft. In een Genius Bar vervangen ze de toestellen met defecte sensor gewoon. Pffff
Hey, ik heb vandaag contact gehad met de servicelijn van T mobile. Die konden mij vertellen om de nieuwste versie te downloaden namelijk 4.0.2. Toen ik vertelde dat dat ouwe koek was wist hij het ook niet. Ik ga morgen met doos en al naar de T mobile shop en ik geef hem aan voor reparatie. Ook vroeg ik de t mobile medewerker of hij vaker van dit probleem had gehoord. Hij hoorde het voor de eerste keer zei die dus dan lijkt het me zeker een hardware probleem.

Ik laat jullie weten hoe alles verloopt.

gr.

PS: Wat is een genius bar? En waarom zouden ze die van jou dan niet vervangen? Heb je em los gekocht?
  #57  
Oud 04-11-10, 00:00
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Nou, ik heb inmiddels een afspraak gemaakt met tmobile dat ze vrijdag een nieuwe of een refurbishede iphone 4 gaan brenge. Moet natuurlijk wel mijn eigen foon inleveren. Wel k*t misschien als het een refurbishede is want ik ben altijd zuinig geweest op mijn eigen telefoon en misschien is die gewoon 2e hands...
  #58  
Oud 05-11-10, 12:31
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Zoals ik eerder schreef zou ik jullie berichten over de gang van zaken doe ik dat nu.. Ik heb net mijn iphone 4 ingeruild voor een nieuwe. Deze heeft geen problemen met die sensor. Het werkt naar behoren. Het was dus een hardware probleem en niet een software probleem.

Ik ben voorlopig klaar met dat gezeik over die proximity sensor.
  #59  
Oud 10-11-10, 11:59
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Ook ik heb voor vrijdag een afspraak staan voor het omruilen van mijn toestel. Hopen dat het helpt!
  #60  
Oud 13-11-10, 05:16
Lumines's schermafbeelding
Lumines Lumines is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 Bekijk bericht
Ook ik heb voor vrijdag een afspraak staan voor het omruilen van mijn toestel. Hopen dat het helpt!
En hoe is het met je nieuwe toestel?

Ik heb ook last van de proximity sensor. Sinds 4.1 is 't minder maar heb er bij elke gesprek nog steeds last van.

Ik heb mijn iPhone 4 bij de belcompany gekocht en weet ik of ik met mijn probleem naar de Apple store, T-mobile of BelCompany moet.
Reageren

Labels
dimmen, proximity sensor, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Proximity sensor probleem na reparatie Wendy342 iPhone algemeen 16 29-04-15 23:51
Proximity-Sensor problemen? sennalonso iPhone algemeen 6 25-08-10 20:19
Proximity Sensor Arammm iPhone algemeen 0 16-05-10 21:48
oorspeaker/proximity sensor kapot? Patrick89 iPhone algemeen 11 24-03-09 11:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.