//

Graag jullie hulp, web 'n walk plus of iphone abonnement??

Graag jullie hulp, web 'n walk plus of iphone abonnement?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag dag, Eindelijk wil ik mijn iphone gaan bestellen, maar ik kom er maar niet uit, moet ik nu een iphone abonnement nemen met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-08-10, 11:59
martinelien martinelien is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Graag jullie hulp, web 'n walk plus of iphone abonnement??

Dag dag,

Eindelijk wil ik mijn iphone gaan bestellen, maar ik kom er maar niet uit, moet ik nu een iphone abonnement nemen met een hogere downloadsnelheid of een web 'n walk plus abonnement met een lagere downloadsnelheid (maar bijvoorbeeld wel onbeperkt beltegoed..). Wordt de voorgestelde hogere snelheid van het iphone abonnement in de praktijk wel echt behaald? En hoe moet ik me dat verschil van 1mb/sec voorstellen?
Ik zal niet heel veel gaan internetten, maar kan wel geïrriteerd raken van een traag ladende pagina. Heb ik aan 1mb/sec genoeg voor een gemiddelde website?
Verder vroeg ik mij af of je met een web 'n walk plus abonnement ook gebruik kunt maken van draadloze netwerken (zoals mijn eigen bijv.).
Alvast heeeeeel hartelijk dank voor jullie tips en ervaringen.

Vriendelijke groet, Martine
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-10, 12:28
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Je kan ook alles op de schop gooien. Budget vrij maken en een iphone simlock vrij in België halen met daarbij voor €13,- p.m. een Vodafone abo met 3Mbit/s web erbij.
  #3  
Oud 04-08-10, 21:58
pinkie62 pinkie62 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb web n walk standaard bij een flex 25 en dat werkt prima.
  #4  
Oud 04-08-10, 23:12
SieteNL SieteNL is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik heb ook W&w standaard bij een relax, Werkt perfect
  #5  
Oud 04-08-10, 23:31
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ik heb eerst een jaar lang de i300 abonnement gehad, en daarna ben ik overgestapt naar Flex met W&W plus abonnement. Ik heb geen verschil in de Internet snelheid gemerkt, ik woon zelf in Rotterdam en ben regelmatig in Amsterdam en Utrecht. Elke 3 van de steden heb ik geen enkele keer het gevoel gehad dat het langzamer was.

Het enige wat ik heel af en toe mis is de toegang tot de T-Mobile hotspots dat je met de i-abonnement had. Maar goed, dat is tot nu toe maar een paar keer geweest.

En je kan uiteraard op je eigen Wi-Fi netwerk, dat is geen probleem. Maar dat staat los van je mobiele Internet, heeft dus verder niks met je abonnement te maken.
  #6  
Oud 05-08-10, 07:55
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Ik had een i-150 en ben overgestapt naar een flex abbonement met w&w, voor mij puur omdat de belminuten binnen flex blijven staan.
Ik merk geen verschil in het internetten, ook bij w&w laden de pagina's op voro mij goede snelheid.
  #7  
Oud 05-08-10, 08:58
Jarnoootje Jarnoootje is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Hengelo
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SieteNL Bekijk bericht
Ik heb ook W&w standaard bij een relax, Werkt perfect
same for me! uitermate tevreden, beltegoed blijft houdbaar, mogelijkheid tot een sms verdubbelaar of sms maximaal.

T-Mobile Relax werkt voor mij het beste. Enige wat je mist is visual voicemail. Maar zeg nou zelf, hoe vaak krijg je daadwerkelijk een voicemail bericht?
  #8  
Oud 20-08-10, 00:48
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SieteNL Bekijk bericht
Ik heb ook W&w standaard bij een relax, Werkt perfect
Wat versta je onder perfect? Wat voor iPhone gebruiker ben jij? Ik ga namelijk ook overstappen op een WnW Standard. Ik heb nu een i-150 abonement waar ik een 3G bij had, maar nu heb ik een iPhone 2G die niet meer dan 52 kbps kan downloaden. met een iPhone 4 en WnW standard kan ik straks met 384 kbps downloaden. Ik weet dat ik hiermee prima kan internetten en google maps mee kan gebruiken, maar het lijkt mij dat je hiermee niet fatsoenlijk Youtube filmpjes kan kijken in prima kwaliteit? Ik ga er niet vanuit dat het kan, maar ben toch benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn.
  #9  
Oud 25-10-10, 02:41
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

Kun je met Flex + webnwalk plus vast voipen?
  #10  
Oud 25-10-10, 08:45
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

iPhone abonnementen hebben onbeperkt internet van 2Mbit. En je hebt dan Visual Voicemail.
WnW Plus abonnementen hebben een datalimiet van 2GB en 1Mbit snelheid. (Bron: T-Mobile)

Ik denk dat bij normaal internetgebruik WnW Plus snel genoeg is en die datalimiet is dan ook geen probleem.
  #11  
Oud 25-10-10, 08:46
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jayjay Bekijk bericht
Kun je met Flex + webnwalk plus vast voipen?
VoIP is niet toegestaan icm T-Mobile Relax (Sim Only).
  #12  
Oud 25-10-10, 11:24
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Maar dat is sim only en Relax maar met Flex? of dit gaat toch niet om sim only maar wijzigen van mij i-150 contract...
  #13  
Oud 05-11-10, 18:56
Sneezle Sneezle is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik zit met hetzelfde dilemma; ik wil erg graag mijn huidige nummer houden, maar zit nog 1,5 jaar vast aan een sim-only bij Tmobile. Ik kan zelf in België een Iphone kopen en mijn bestaande abo uitbreiden met W&W+. Dat kost mij 15 euro extra per maand.

Ik weet alleen niet of dit nu verstandig is; ik zit erg aan te hikken tegen de snelheid. Ik zal mijn Iphone voornamelijk gebruiken voor apps (bijv. appie, ns etc) en checken van webmail (geen bestanden binnenhalen) en af en toe surfen. Is die snelheid van W&W+ dan wel genoeg? Of zal ik toch maar naar vodafone gaan?

Voor thuis kan ik toch gebruik maken van mijn eigen (snelle) netwerk? En heb ik toch geen last van de langzamere verbinding.

iemand tips?
Reageren

Labels
downloadsnelheid, web 'n walk plus, welk abonnement



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone abonnement of relax + web 'n walk???? lieflotje Odido (T-Mobile) 32 04-08-10 20:05
Iphone+relax25+web en walk plus robvdk Odido (T-Mobile) 17 05-06-10 19:42
web'n'walk Plus in combinatie met Relax Sim only abonnement JordyxD Odido (T-Mobile) 5 16-03-10 16:02
simkaart onbekend; graag jullie hulp Ungar iPhone algemeen 2 02-03-08 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.