//

Aan-en uitschakelen lukt niet!

Aan-en uitschakelen lukt niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heyhoi, Ik heb een iPhone 3G (4.0.1) met sim lock. Ik wou hem unlocken en schakelde hem uit. Ik heb hem verbonden met iTunes. Nadat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-10, 22:27
Nubi Nubi is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Aan-en uitschakelen lukt niet!

Heyhoi,

Ik heb een iPhone 3G (4.0.1) met sim lock. Ik wou hem unlocken en schakelde hem uit. Ik heb hem verbonden met iTunes.
Nadat er in iTunes stond dat m'n simkaart niet 'supported' is verbrak ik die verbinding, en wou de iPhone uitschakelen. Alleen...dat gaat niet!

Ik heb me suf gedrukt op de aan/uitknop, en het enige dat'ie doet is in slaapmodus gaan en terug. Op het scherm staat nu dat ik enkel 'emergency calls' kan maken, en voor de rest het iTunes logo en de adapter.
Ook staat er bij het netwerk 'no service', maar ik vermoed dat dat met het unlocken te maken heeft dus vraag ik daar alvast geen hulp voor

Toegegeven, ik ben suuuupergroen wat zowel Apple als iPhones betreft, maar het zou fijn zijn mocht ik dit geweldige toestel (als dit je eerste iPhone is is dat gewéldig, ook al is het 'n oudere versie, lol) aan de praat krijgen...

Dus; weet iemand hoe ik het toestel aan of uit krijg? Ik heb me rot gegoogled en ook de hard reset doet simpelweg niets...

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-10, 23:26
piskaloter piskaloter is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Ik heb ook een 3G en het zelfde voor gehad. Heb hem laten terug zetten naar de laatste 3.1.1 firmware en dan was dat probleem opgelost. Daarna heb ik hem weeer naar de laatste firmware gezet en het probleem niet meer terug gehad. Wat ik nu nog heb is dat ik niet gewoon kan bellen. Ik kan hem wel op speaker zetten maar niet gewoon aan mijn oor houden want daar hoor ik niets. hoop u daar mee geholpen te hebben.

P.
  #3  
Oud 04-08-10, 23:34
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Je weet wel dat je de aan en uit knop ongeveer 6 seconden ingedrukt moet houden voordat je hem uit kan zetten?

En anders kun je altijd nog eens proberen om de aan/uit knop en home knop tegelijk in te drukken en ongeveer 10 seconden vasthouden tot hij opnieuw opstart.
  #4  
Oud 05-08-10, 00:09
piskaloter piskaloter is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Is waar, maar zelfs dat lukte niet. Ik zou anders net het zelfde gezegd hebben.
Het aan/uit fenomeen is gekend.
  #5  
Oud 06-08-10, 18:02
Nubi Nubi is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb ik allemaal geprobeerd pascalletje, maar helaas...
Zelfs als ik de hard reset probeer doet'ie simpelweg niets...
  #6  
Oud 06-08-10, 18:49
piskaloter piskaloter is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

hey nubi,

wat bij mij lukte is hem aansluiten op de pc en dan kwam hij wel uit z'n loop en zo heb ik hem kunnen downgraden. hopelijk lukt het bij jouw ook.

P.
Reageren

Labels
inschakelen, iphone, itunes, logo, uitschakelen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) keesdr iPhone algemeen 3 01-02-11 22:19
mapjes aan maken voor je foto,s lukt niet mylanindy Muziek, foto & video 0 13-11-10 12:10
kan 3G niet uitschakelen rouppe iPhone algemeen 3 07-01-09 15:57
ifoneguide.nl/114 toevoegen aan sources lukt niet LittleDee Archief 1 16-05-08 16:54
"simlock actief" bij aan/uitschakelen EDGE jaz075 Archief 4 10-01-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.