//

Iphone 4 accu snel leeg.. wat nu?

Iphone 4 accu snel leeg.. wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer ne keer zonder uwe backup terug te zetten...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 14-08-10, 20:38
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Probeer ne keer zonder uwe backup terug te zetten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 15-08-10, 21:01
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Ik heb JBM.com gedaan maar al voordat ik dit deed (3 dagen eerder ontvangen) vond ik dat de batterij erg snel leeg is. Normaal gebruik bestaat voor mij uit paar telefoontjes, paar smsjes per dag, beetje internet op Wi-Fi en 3G (welke uit staan als ik t niet gebruik) en af en toe een app raadplegen zoals buienradar, nu.nl enz. Ik gok op circa 2u echt gebruik waarbij t scherm actief is.

En dan? 1 dag! LEEG! Heb m gister opgeladen met de eigen lader maar hielp niet. Programma's welke op de achtergrond lijken te draaien af en toe uitgezet enz. T valt me wat dat betreft dus wat tegen... Ga van de week maar eens een restore doen en dan paar dagen zonder JB in de hoop dat het beter gaat maar ik vrees dat t gewoon een batterij slurper is! In dat geval kloppen Steve zijn mooie praatjes dit keer niet...
__________________
The apple cannot be stuck back on The Tree of Knowledge; once we begin to see, we are doomed and challenged to seek the strength to see more, not less.
  #43  
Oud 15-08-10, 21:12
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimvb Bekijk bericht
Probeer ne keer zonder uwe backup terug te zetten
1+, ik zet nooit een reservekopie terug.
  #44  
Oud 18-08-10, 17:23
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Op dit moment bel ik weinig, maar email/surf/solitaire zijn veelvuldig in gebruik.
Vooral de laatste vreet stroom.

Toch haal ik 3 dagen zonder ook maar iets uit te zetten.

Misschien wel belangrijk: na aanschaf DIRECT aan de lader gooien tot ie vol is.
Heb 'm zelfs na aankoop niet aangezet, dat was erg moeilijk
Terwijl anderen weer beweren hem juist eerst helemaal leeg te maken...
  #45  
Oud 18-08-10, 17:38
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Ik lees her en der dat het volledig opladen of leeg laten lopen (zelfs door Apple geschreven) geen drol uitmaakt met de accu's van tegenwoordig... dit was vroeger zo maar schijnt nu dus niet meer uit te maken.

Ik merk de afgelopen dag dat hij wel langer mee gaat als je SHL (of zoiets) uit zet en je consequent de achtergrond programma's sluit... die vreten enorm veel stroom zie ik in dat taakbalkje wat je tevoorschijn kunt toveren na de jailbreak... de achtergrond programma's sluiten scheelt soms wel meer dan 150 MB werkgeheugen! Das best veel als dat de hele dag op de achtergrond draait!
  #46  
Oud 18-08-10, 17:52
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iberno Bekijk bericht
Ik lees her en der dat het volledig opladen of leeg laten lopen (zelfs door Apple geschreven) geen drol uitmaakt met de accu's van tegenwoordig... dit was vroeger zo maar schijnt nu dus niet meer uit te maken.

Ik merk de afgelopen dag dat hij wel langer mee gaat als je SHL (of zoiets) uit zet en je consequent de achtergrond programma's sluit... die vreten enorm veel stroom zie ik in dat taakbalkje wat je tevoorschijn kunt toveren na de jailbreak... de achtergrond programma's sluiten scheelt soms wel meer dan 150 MB werkgeheugen! Das best veel als dat de hele dag op de achtergrond draait!
Idd, volledig met je eens wat betreft de accu.

En waar zit die SHL dan ? En waarvoor dient het ? Staat ie niet voor niks aan dan ?
  #47  
Oud 18-08-10, 18:08
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

die SSH (dat was m dus) heeft volgens mij te maken met de jailbreak... alleen beschikbaar na jailbreak geloof ik. Ik weet er het fijne niet van maar je kunt het dus uit zetten met een menu wat je naar voren kunt krijgen na een jailbreak (ff over de tijd heen vegen). Dat scheelt al weer wat in de accu duur... heb jij m ook gehackt of loopt ie ook snel leeg zonder hack? In dat geval kan achtergrond programma's sluiten dus helpen
  #48  
Oud 18-08-10, 20:06
Lucky I Lucky I is offline
• iOS 8.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard Hetzelfde probleem...

Mijn accu loopt ook heel snel leeg. Ik heb hem pas 2 dagen en heb geen jailbreak gedaan. Nu lees ik in dit forum dat je een reset kan doen.
Kan iemand mij als "leek" met de iPhone zeggen hoe ik dit kan doen? Ik heb gekeken bij "instellingen"/"gebruik" maar ik lees nergens iets over een reset?
Bedankt alvast!
  #49  
Oud 18-08-10, 20:17
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

ff aan iTunes hangen en dan kun je daar een restore doen, maar als je geen jailbreak hebt gedaan word je probleem daar niet mee verholpen... heb je m aan de iPhone lader opgeladen? Dat schijnt wel verschil te maken met een willekeurige andere adapter
  #50  
Oud 18-08-10, 21:32
Lucky I Lucky I is offline
• iOS 8.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

@Iberno
Ja, ik heb gewoon de oplader gebruikt van de iPhone zelf. Ik zal straks even proberen of de reset het doet via iTunes.
  #51  
Oud 19-08-10, 12:02
Crashcat Crashcat is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb met de telefoon zo rond de 8% batterijgebruik met weinig gebruik zelfs.
Wel een boel apps en alles aanstaan.
Vanacht alles uitgezet (processes via sbsettings en airplane modus aan) en na 7 uur had ik nog steeds 100% accu.

Vanavond Wi-Fi aan en de avond erna 3g, even kijken waar het aan ligt. Bij mij kan het ook aan ultrasnow liggen, maar ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren en configureren.
  #52  
Oud 28-08-10, 12:36
WZG WZG is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Mijn accu gaat ook snel leeg. Soms beetje surfen, Whatsappen etc dan kost me dat al 75% per dag. Wi-fi uitzetten helpt wel en het scheelt ook wel of je em hebt gejailbreakt of niet.
  #53  
Oud 28-08-10, 12:45
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

ik schakel tegenwoordig met enige regelmaat alle background programma's uit... dit scheelt zeker 200 mb werkgeheugen! Als ik dit structureel doe (soms na gebruik zelfs) dan kan ik er 2,5 dag mee doen met normaal gebruik... er zijn programma's die veel werkgeheugen vragen en dan vreet batterij dus...
  #54  
Oud 28-08-10, 12:46
vanaltenborg vanaltenborg is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Unhappy tot 2 keer toe...

Op 30-7 voor de deur gelegen bij de iFactorstore in Den Haag en was dus meteen trotse bezitter van een zwarte iPhone 4 32 gb. Helaas ging mijn batterij snel leeg te gaan. 100% opgeladen en volgende ochtend na standby op 80%. Dus naar Solid Vision geweest en die hebben hem meteen ingenomen onder de DOA regeling. (Dead On Arrival). Had redelijk snel een nieuwe iPhone 4 gekregen en meteen weer hetzelfde probleem. Ik weet niet waar het aan ligt. Ook telkens ingesteld als nieuwe gebruiker en alleen de contacten meenomen en niet de apps. Zelfs na het herstellen nog het probleem. Zelfs mijn oude iPhone 2G gaan nog langer mee na 3,5 jaar gebruik....

Laatst gewijzigd door vanaltenborg; 28-08-10 om 12:50.
  #55  
Oud 28-08-10, 19:09
diesel2010 diesel2010 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ook hier problemen...
Heb hem pas opgeladen. Een uur later, zonder gebruik en ik zit al maar op 95 %.
Geloof me, de iphone 4 is geen betrouwbaar product !
Ik heb nu al genoeg gelezen en ondervonden. (onze andere iphone 4 is momenteel bij hersteldienst, wegens .. "white apple logo of death"...)
  #56  
Oud 28-08-10, 20:27
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Ik heb een vraagje tussendoor. Kan ik met de orginele iphone 3GS lader mijn iphone 4 gaan opladen? Of is dat niet zo`n goed idee? Bij mijn nokia`s was dit niet nadelig voor de batterij.
  #57  
Oud 29-08-10, 12:24
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

ik denk dat dit geen probleem is maar geloof me, de nieuwe adapter gaat erg snel :-D Uurtje laden en hij is klaar!
  #58  
Oud 05-09-10, 11:56
liv liv is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Hallo,

Sinds juni heb ik de iphone 3gs maar zelf merk ik nu al dat de batterij drastisch achteruit gaat. Voorheen 2 dagen met 5-6uur gebruik en dan iets van 40u standby. Gisteren was het zelfs zo erg dat ik hem om 19u van de oplader haalde en toen ik vanochtend wakker werd was hij leeg! internet en 3G staat uit, gebruik hem alleen voor muziek, af en toe een belletje, smsen en hyves/facebook. Maar niet uitzonderlijk veel, althans niet dat ik zelf denk dat hij zo snel leeg zou moeten zijn!
Ik heb wel enkele spellen er op staan, hoe controleer ik of deze miss aan blijven staan?

Zijn er nog andere opties dan hem leeg te gooien en opnieuw te installeren? zou dat namelijk wel zonde vinden van alles wat er in staat.. Wat zijn jullie ervaringen met gebruik? Is het normaal dat hij zo snel leeg is?
  #59  
Oud 07-09-10, 17:23
thia thia is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard

Hallo
Mijn accu van mijn iphone 3gs is ook zeer snel leeg dit is gekomen nadat ik een of ander tooltje er op gezet heb weet niet meer welke, multitasking uit gezet met zTOGGLE en de accu gaat weer dagen mee. Met multitasking aan, alle progg. uit gezet dit had geen effect op de accu
Weet iemand of je zo maar alle progg.kunt verwijderen uit Cydia.
  #60  
Oud 14-09-10, 22:13
prd299 prd299 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

heb hier een iphone liggen nu jailbreaked en unlocked denk een at&t toestel maar sinds vandaag (geen nieuwe applicaties ingesteld) loopt me batterij leeg alsof het een countdown is dus per minuut verlies ik een procent batterij.
daarbij komt nog dat me toestel als ik hem net aanzet binnen 2 min heet maar dan ook egt heet word iemand suggesties?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 18:53
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! Sebastiaan iPhone algemeen 52 31-12-10 23:22
accu best snel leeg iDavid iPhone algemeen 5 20-08-10 14:12
Iphone 3gs wordt warm en accu snel leeg na update 4.0 jacques09 iPhone algemeen 1 19-07-10 23:59
Accu snel leeg? iFooon Archief 2 27-07-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.