//

Iphone 4 accu snel leeg.. wat nu?

Iphone 4 accu snel leeg.. wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ff je apps die op de achtergrond draaien sluiten ;-) Dit vreet energie namelijk... dit doe je door 2 keer op home te drukken en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 14-09-10, 23:37
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

ff je apps die op de achtergrond draaien sluiten ;-) Dit vreet energie namelijk... dit doe je door 2 keer op home te drukken en dan te wiebelen met de icoontjes in de dockbar. Dan komt er een 'minnetje' bij te staan en sluit je ze 1 voor 1... wil wel helpen.
__________________
The apple cannot be stuck back on The Tree of Knowledge; once we begin to see, we are doomed and challenged to seek the strength to see more, not less.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-09-10, 08:15
prd299 prd299 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

heb ik dus gedaan heb zelfs dus alle apps verwijderd draaid niks op achtergrond nog steeds erg heet en batterij in 4 uur compleet leeg
telefoon word heet aan de kant van de proccessors en niet waar de batterij zit enig idee
  #63  
Oud 15-09-10, 15:16
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

terug... brengen enige oplossing
  #64  
Oud 28-09-10, 17:03
sanderhummel sanderhummel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik ben er vandaag achter gekomen, nadat mijn iPhone 4 na een nacht (8u) standby al leeg was, dat bij Whatsapp geopend op de achtergrond i.c.m. locatie delen Aan, de 'gebruiksteller' en 'standby-teller' synchroon oplopen. Er is echter geen icoontje naast de accu (rechtsboven) te zien dat aangeeft dat de gps actief is maar het programma slurpt je accu letterlijk leeg.

Na het uitzetten van de instelling locatie delen voor whatsapp was het verbruik weer normaal. D.w.z. de standbyteller loopt wel op maar de gebruiksteller niet, als de iphone in standby modus is natuurlijk.

Is het soms zo, dat als je in Whatsapp je locatie deelt, dat hij dat real-time blijft doen?

Ik heb het ook geprobeert met de camerafunctie en kaarten. Dus op de actergrond laten draaien en toestel standby zetten met locatie delen voor de apps aan. Maar de verbruikstijd gaat niet omhoog, alleen de standbytijd.
  #65  
Oud 12-10-10, 00:11
Mikeyz Mikeyz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard Accu van de iPhone 4

Ik heb mijn iPhone 4 een tijdje terug opgehaald.. heb hem niet laten jailbreaken.. als de accu helemaal vol is en ik ga me telefoon gebruiken gaat ie heel snel leeg. Als ik even whatsapp open en wat berichtjes ontvang of verstuur is er binnen no time 3% af.. als ik dan een spelletje doe van een kwartier gaat er ook weer 7-9% van de batterij af.. met ipod valt het nog wel mee hoe veel er af gaat.. voor de rest internet ik er amper mee. Ik sms en bel er ook nog niet mee want wacht op nummerbehoud.. hoe kan dit?? Ik doe nog geneens een dag met een volle accu in de ochtend! Ik merk wel dat toen ik net 2x op home klikte dat all me apps daar stonden.. is dat erg? Ik heb nog niet veel verstand van de iPhone 4..

Laatst gewijzigd door Mikeyz; 12-10-10 om 00:14. Reden: duidelijker maken
  #66  
Oud 12-10-10, 08:59
prd299 prd299 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

ik had het zelfde probleem na een week deed me iphone dus helemaal niks meer en is terrug gegaan naar apple dat is nu 3 weken geleden nog geen bericht over hoe en wat
  #67  
Oud 22-10-10, 16:09
Deorum
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het betreft hier sommige iPhones. Ik en mijn vrouw hebben dezelfde iPhone 4, 2 weken na elkaar gekocht en als ze allebei gewoon 's nachts naast elkaar liggen gebruikt die van mij meer dan 30% terwijl die van mijn vrouw maar 3% verbruikt. Hetzelfde met gebruik overdag. Die van mij moet elke dag aan de lader. Die van mijn vrouw doet er gemakkelijk 2 dagen over. Het gebruik van de iPhone is bij beide ongeveer hetzelfde. Duidelijk heeft de ene een veel slechtere accu dan de andere.
  #68  
Oud 24-10-10, 10:28
nixxrunner nixxrunner is offline
• iOS 10.3.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 39
Standaard

Heb zelf ook dit probleem, als ik hem 100% oplaad en dan uitzet en ik zet hem 8 uur later weer aan staat het percentage op 86% dus 14 % eraf terwijl hij uitstaat.
Als ik hem gebruik voor 3 gesprekken en geen 3g, pushmail, whattsup (niet geinstalleerd), gps, geen Wi-Fi en geen apps op de achtergrond kan ik er 1 dag gebruik van maken.
Heb de twitterapp verwijderd en soft reset gegeven maar geen resultaat.

Iemand wat tips??
  #69  
Oud 21-12-10, 20:17
iDokter iDokter is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard accu snel leeg

Ik heb in oktober een nieuwe iphone 4 gekocht, de accu leek langer vol te houden dan mijn oude 3G. echter na een maand begon hij de symptomen tonen van ''koorts" tel wordt warm bij opladen, duurt langer om volledig op te laden en loopt snel leeg zelf als er geen enkele functie ingeschakkeld is. Ik heb alle adviezen gevolgd wat je op internet kunt vinden, t/m herstellen en instellen als nieuwe phone ipv herstel van reserve, ecter mocht het niet baten. Uiteindelijk heb ik hem naar T mobile terug gebracht en werd opgestuurd voor onderzoek. 10 dagen later kreeg ik een nieuwe telefoon met melding dat de oude werkte niet meer naar behoren. Nu met mijn niet intensief gebruik houd ik eind van de dag nog 75-80 procent van de accu over tewijl de blue tooth and Wi-Fi altijd ingeschakkeld is en beprekt push en locatie voorzieningen.
  #70  
Oud 18-01-11, 11:01
DirtDiver DirtDiver is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Kon met normaal gebruik (bellen/ smsen/ mp3) makkelijker 4 /5 dgn zonder te laden met mn 3G. Heb nu sinds paar maanden 4G. Eerst geen problemen maar sinds paar weken houd 4G het niet eens dag vol?!
Bij T-mobile word je ook niet indrukwekkend geholpen (de noob!).
Moest mn Wi-Fi en 3G maar uitzetten? WAAR HEB IK DIE IPHONE DAN VOOR ^&*(
Eerder geen gezeik mee gehad en PLOTS zou dat het probleem zijn?! tuurlijk :S
Om zn ongelijk te bewijzen toch uitgeprobeerd. incl alle push berichten etc uitgezet.

Resultaat: in 1 nacht standby op nachtkastje, van 76% naar 0% helemaal leeg en uitgevallen!!!

Het belachelijke is, dat mijn vrouw dr 3GS exact dezelfde kuren vertoont.
Eerst geen probleem en sinds paar weken binnen dag leeg (zonder zwaar gebruik uiteraard).

Wat probleem ook is, er gaat iets goed fout!
En tmobile en Aplle moeten eens het verantwoordelijkheid nemen en niet op voorhand al schreeuwen dat er niets aan hand is of t aan gebruiker ligt Maar vooral niet aan netwerk of iphone!!!
Grow up!
  #71  
Oud 19-01-11, 20:45
iDokter iDokter is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

Er zijn twee mogelijkheden: of Apple weet ook niet wat er aan de hand is met zijn sommige iphones4 en probeert de klanten tevreden te houden met vervanging van de telefoon, of weet precies waar het defect is maar vermijdt negatieve publiciteit, want dat kost het bedrijf meer geld dan vervanging het toestel. Spaar je kostbare tijd met allerelei trucjes om het leven van accu te verlengen en ga direct naar Tmobile.
  #72  
Oud 20-01-11, 11:21
kadirnl70 kadirnl70 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

heb zelf ook een jb iphone 4 heb helemaal geen problemen ondervonden, sbsettings en freememory is echt aan te raden en background programma's afsluiten zal wel helpen.
  #73  
Oud 20-01-11, 11:55
Spacekees Spacekees is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 52
Standaard

Ik heb hem net geklokt op 1% in 5 minuten, ik was gewoon een beetje door de instellingen aan het bladeren.

Dit valt dus opzich wel mee. Heb alles uitstaan, Wi-Fi, 3G (als ik het niet gebruik), locatievoorzieningen, bluetooth, brightness op 60% staan, etc. Ook sluit ik automatisch nadat ik een app gebruik het meteen weer af via de multitaskbar.

Weet iemand of locatievoorzieningen veel effect heeft?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 18:53
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! Sebastiaan iPhone algemeen 52 31-12-10 23:22
accu best snel leeg iDavid iPhone algemeen 5 20-08-10 14:12
Iphone 3gs wordt warm en accu snel leeg na update 4.0 jacques09 iPhone algemeen 1 19-07-10 23:59
Accu snel leeg? iFooon Archief 2 27-07-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.