//

Kan de APN niet meer aanpassen?

Kan de APN niet meer aanpassen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik zag daarnet dat mijn mobiel internet niet meer werkt. Er staat wel een icoontje van Edge bovenaan, maar ik kan op geen enkele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-10, 16:34
Yargo Yargo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 43
Standaard Kan de APN niet meer aanpassen?

Hey,

Ik zag daarnet dat mijn mobiel internet niet meer werkt. Er staat wel een icoontje van Edge bovenaan, maar ik kan op geen enkele website gaan. Als ik naar instellingen ga, krijg ik alleen een slider voor Mobiele Data, maar ik kan dus niet meer verder klikken om mijn APN settings te bekijken / aan te passen. Ik heb al eens reset netwerkinstellingen geprobeerd, maar dit werkt niet .

Heeft nog iemand dit voor?

Tx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-10, 16:42
Yargo Yargo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 43
Standaard

Dus zoals in de screenshot http://i664.photobucket.com/albums/vv6/G0HEMI/3-1.png alleen zie ik Cellular Data Network > niet staan .
  #3  
Oud 06-08-10, 19:46
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Ik heb het eerder met mijn 2G ook wel eens gehad, gewoon naar Unlockit - APN Changer for your iPhone browsen op je iPhone en de instellingen handmatig invoeren..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan mn APN instellingen niet handmatig invoeren Duan82 Overige providers Nederland 5 03-03-11 17:01
APN aanpassen iphone4 jwptm Internet in buitenland (roaming) 0 22-08-10 22:12
Als ik APN instel werkt Wi-Fi niet meer sacul Wi-Fi 0 14-05-10 15:18
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. eric.soul iPhone algemeen 16 23-12-07 23:06
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. eric.soul iPhone algemeen 0 16-12-07 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.