//

2de hands Iphones

2de hands Iphones discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Na een 2 tal Iphone's te hebben gekocht in een korte tijd vroeg ik me eigen toch iets af. Als je een iphone te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-10, 16:19
rayko87 rayko87 is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 3
Standaard 2de hands Iphones

Goedemiddag,

Na een 2 tal Iphone's te hebben gekocht in een korte tijd vroeg ik me eigen toch iets af.
Als je een iphone te koop aanbied zorg je natuurlijk dat al jou persoonlijke dingen er af zijn maar ik heb nu al 2 x mee gemaakt dat als je Hyves opnieuw installeert dat die dan automatisch inlogt met de gegevens van de vorige eigenaar tot dat jij inlogt met jou gegevens. De iphone lijkt dus nog ergens die gegeven weg te schrijven ook al gooi je de telefoon helemaal leeg.
Het zelfde geld voor de app Ping Chat daar blijft ook nog gewoon de gebruikersnaam van de vorige eigenaar in staan nou heb ik er geen kwaade bedoelingen mee maar stel die je een iphone verkoopt aan iemand die er wel iets kwaads mee wil, ben jij van de telefoon af zit je met een volgend probleem. Dit wou ik even met jullie delen en ik hoop voor de mensen hier dat ze iphone eerst goed testen voor ze hem verkopen aan iemand.

M.V.G. Rayko
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-10, 16:53
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Als je je iPhone verkoopt moet je 'm altijd eerst ff helemaal herstellen in iTunes en daarna configureren als nieuwe iPhone. Anders blijven er inderdaad instellingen achter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Info over 2de hands iphones Stevo Koopinformatie Nederland 9 09-06-10 14:04
2de hands gelockte iPhone, opties? Davert Odido (T-Mobile) 8 03-05-10 20:05
Te verwachten 2de hands Iphone 3G prijzen. T1m Koopinformatie Nederland 5 20-06-09 23:57
2de hands iphone Buzze Koopinformatie Nederland 5 06-08-08 11:46
2de hands iphone opsturen. gemmelos Koopinformatie Nederland 2 07-07-08 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.