iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone op wintersport (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/6739-iphone-op-wintersport.html)

Reinier 07-02-08 21:43

iPhone op wintersport
 
Oké, ik zit toch wel zwaar te overwegen om mijn iPod Video te gebruiken tijdens het boarden (morgen naar Oostenrijk), want die iPhone gebruiken wordt wel tricky. Zijn er mensen die hebben gewintersport met hun iPhone, of hebben ze toen ook iPod gebruikt (uiteraard voor muziek luisteren). Ik ben benieuwd, cheers.

:D

Snowgasm 10-02-08 19:57

Ik heb (bij gebrek aan mijn iPhone, moet nog geleverd worden) mijn Ipod Video (80GB) gebruikt. Ging prima, zeker met alle kou.

Gelukkig was mijn Bad Lieutenant Audio (Helm) op tijd geleverd..... heerlijk om zo tijdens off-piste tochten toch muziek te kunnen luisteren.....

Stiruam 10-02-08 20:10

Haha ik heb altijd muziek of als ik snowboard of ski, en ik heb met mij iPod video 30Gb. Geen probleem en de val kan ie ook wel hebben want bij mij is ie van 1 a 2 meter hoog in de halfpipe uit me borstzak gevlogen. Behalve dat ik wat moeite had om em te vinden (hijs wit) deed meneer iPod alles nog toppie :D Maar wel oppassen want als je skied of snowboard met muziek op hoor je geen andere boarders of skiërs meer :p

Greetz, Stiruam

Amp. 10-02-08 20:30

^^ ik gebruik een ipod mini 4gb, dat was mijn vorige ipod (voor de iphone :x)
Wel handig, moeilijk kapot te krijgen en mooi basics :D

Beter dan een dure iphone in je broek!

Snowgasm 10-02-08 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 60515)
^^ ik gebruik een ipod mini 4gb, dat was mijn vorige ipod (voor de iphone :x)
Wel handig, moeilijk kapot te krijgen en mooi basics :D

Beter dan een dure iphone in je broek!

Broek? Dat is vragen om problemen ;-)

Ik heb zelf een neoprene armhoes voor mijn ipod video 80GB die ik aan de binnenkant van mijn arm draag. Als je dan valt is de kans vrij klein dat je er op valt, welke in een broek veel groter is. Vallen op iets wat in je broek zit kan ik iedereen afraden ;-) zelfs in de sneeuw.....

Amp. 10-02-08 21:09

Hehe, ach, ik ga nooit op wintersport, wil het wel, maar mijn ouders niet!
Maar als ik zou gaan had ik niet mijn iphone gebruikt denk ik zo ;)

jemave 11-02-08 00:48

ik weet niet met hoeveel jullie skien / snowboarden maar als je met hele groep bent (ben ik altijd) heb je tog helemaal geen ipod nodig ? :P naja oke als je weer 10 minuten in liftje zit kan het handig zijn ... hmmm misschien ook maar ff kijken :P. maar denk wel dat ik dan ipod mini meeneem niet 16 GB iPhone. bellen wil ik tog niet in buitenland veel te duur.. en even neit bereikbaar zijn moet soms ook weekje kunnen

Reinier 17-02-08 15:43

Ik ben mijn iPod Video kwijtgeraakt tijdens offpiste. Gelukkig niet mijn iPhone, ha ha!

BadSide 17-02-08 17:15

iPhone meenemen lijkt me een beetje tricky.. koop anders gewoon zo'n goedkoop mp3'tje voor 50 euro ofzo, en neem die mee. ;)

leon-44# 19-02-08 23:04

ik neem me iphone gewoon mee.. het is ook weer geen goud he.. net als al die hoesjes er om heen enzo ik moet hem toch gewoon gebruiken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.