//

Deathgrip weldegelijk een probleem

Deathgrip weldegelijk een probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Alle iPhone's die je bij T-Mobile koopt kan je na een jaar gratis, officieel en legaal, simlockvrij laten maken. Je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 17-08-10, 23:12
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Alle iPhone's die je bij T-Mobile koopt kan je na een jaar gratis, officieel en legaal, simlockvrij laten maken. Je zou de HTC HD 2 inderdaad kunnen verkopen om de prijs enigszins te compenseren.

Zonder bumper heb ik er met bellen geen last van. Bijna overal heb je wel een GSM signaal dus bellen gaat gewoon. Alleen 3G kan wegvallen (terug naar GSM) als je maar 1 of 2 streepjes bereik hebt zodra je de antenne linksonderin bedekt. Als je >3 streepjes hebt, dan valt 3G meestal niet weg. Maar bij als je slecht bereik hebt en dus maar 1 of 2 streepjes, en je bedekt net de antenne dan valt 3G weg wat soms jammer is met surfen.

Ik weet niet hoe jij de iPhone gebruikt, maar ik zelf ben inderdaad voor de 32 GB gegaan. Met de gedachte in het achterhoofd dat ik eigenlijk alleen maar foto's maak met de iPhone en nu met de camera. Foto's zijn nu ook wel wat groter aangezien het nu 5 megapixel is. En natuurlijk ook High Definition video opname. Ook komen er steeds meer uitgebreidere, en grotere applicatie's dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen: gewoon genoeg ruimte, want als achteraf blijkt dat 16 GB te weinig is kan je er niks aan doen.

Ik maak sinds vandaag gebruik van de Apple bumper ja (zwarte kleur). Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het design mooier vind zonder bumper maar met bumper is het design ook zeker niet verkeerd. De bumper valt niet echt op (want iemand vroeg nog vandaag: en wanneer doe je de bumper er omheen? terwijl ik hem er al omheen had ). Iets wat zowel als een voor- als nadeel kan worden gezien is dat de bumper grotendeels uit rubber bestaat. Zo glijdt je iPhone dankzij de bumper heel moeilijk uit je hand en kan het ook niet makkelijk uit je broekzak glijden ofzo, maar aan de andere kant kan je je iPhone nu ook niet heen- en weerschuiven bijvoorbeeld. Grote voordeel van de bumper is dat er helemaal geen signaalverlies optreed, zelfs al heb je maar 1 streepje 3G. Daarnaast raakt de iPhone door de bumper de tafel niet aan waardoor je bijvoorbeeld geen krasjes krijgt door broodkruimels ofzo.

Ik heb geen screenprotector want ik vind dat lichtelijk irritant. Zo wordt de kijkhoek vaak minder en is het scherm net iets minder aanraak-gevoelig. Daarnaast zie ik een screenprotector ook echt zitten. Vooral als je een iPhone met en zonder screenprotector naast elkaar houdt zie je een verschil: het scherm zonder screenprotector is vaak helderder en mooier. Ik zelf heb, na bijna 3 weken gebruik, nog geen krasjes op de voorkant en 1 licht en klein krasje op de achterkant (die je tevens alleen ziet als je het in het licht houdt onder een bepaalde hoek). Die kras was trouwens wel een beetje mijn eigen schuld: ik had het op een tafel gelegd vol met kruimels en toen had ik de iPhone naar me toegeschoven. Was verbaasd dat het maar 1 krasje was. Het is dus niet erg krasgevoelig. Met de bumper heb ik dit probleem trouwens niet aangezien de iPhone de tafel niet aanraakt.

Natuurlijk is het wel je eigen beslissing of je een screenprotector gebruikt of niet. Ik heb bij de iPhone een verzekering van 6.95 per maand genomen. Mocht ik hem dus een keer laten vallen en mocht er een grote kras of barst opkomen, dan laat ik het scherm gewoon vervangen.

Kortom:

- 16 of 32 GB ligt aan je gebruik. Ik koos wederom voor 32 GB omdat ik mijn iPhone ook voor foto's en filmen gebruikt en die bestanden worden steeds groter met deze kwaliteit. Daarnaast komen er grotere applicaties en ik wil niet achteraf te weten komen dat 16 GB eigenlijk toch te weinig was.
- Signaal valt alleen bij 3G weg als je de antenne bedekt en 1 of 2 streepjes hebt, springt dan terug naar GPRS. Vooral lastig dus als je maar 1 of 2 streepjes hebt en je wilt internetten.
- Bumper lost signaal volledig op. iPhone is zonder bumper mooier, maar met bumper is-ie ook wel mooi. Vooral handig is dat de iPhone minder makkelijk 'glijdt' en dat de iPhone de tafel bijvoorbeeld niet aanraakt als je het neerlegt.
- Screenprotector zou ik niet doen tenzij je er geen verzekering of iets bijneemt. Door screenprotectors zien kleuren er vaak minder spectaculair uit en wordt de kijkhoek minder. De achterkant is misschien wel een mogelijkheid, maar ik vind een screenprotector, zeker met de bumper, niet belangrijk.

Ik hoop zo je vragen hebben te beantwoord
Zeker. Hartelijk dank hiervoor.
Een screen protector dat zie ik tegen die tijd wel weer.
Bedoel je dat je tel.verzekering ook uitkeert bij krassen op het scherm ?

Toch nog een vraagje. Jij hebt je iphone 4 via een early abbo renewal. Dus begrijp ik goed dat jouw huidige abbo bv. nog een jaar doorliep en je hebt hem dan tussentijds verlengd hebt zodat je de iphone 4 kreeg ?
Want dan begrijp ik dat je je iphone 3gs kunt verkopen. Anders kan dat toch niet ?

Dat zou dan voor mij ook een optie zijn. Zodoende zou ik die opbrengsten ook voor een iphone 4 kunnen gebruiken en zou mijn oudste zoon ook de iphone 4 kunnen kopen (ipv dat ik mijn huidige abbo met 3gs aan hem overdraag en ik een abbo eraan vast koppel om zodoende de iphone 4 te krijgen).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 18-08-10, 00:22
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

3G uitzetten, heb je minder kans op wegvallende gesprekken
__________________
Italiaanse iPhone 3GS 32 GB Black
  #83  
Oud 18-08-10, 15:35
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Zeker. Hartelijk dank hiervoor.
Een screen protector dat zie ik tegen die tijd wel weer.
Bedoel je dat je tel.verzekering ook uitkeert bij krassen op het scherm ?

Toch nog een vraagje. Jij hebt je iphone 4 via een early abbo renewal. Dus begrijp ik goed dat jouw huidige abbo bv. nog een jaar doorliep en je hebt hem dan tussentijds verlengd hebt zodat je de iphone 4 kreeg ?
Want dan begrijp ik dat je je iphone 3gs kunt verkopen. Anders kan dat toch niet ?

Dat zou dan voor mij ook een optie zijn. Zodoende zou ik die opbrengsten ook voor een iphone 4 kunnen gebruiken en zou mijn oudste zoon ook de iphone 4 kunnen kopen (ipv dat ik mijn huidige abbo met 3gs aan hem overdraag en ik een abbo eraan vast koppel om zodoende de iphone 4 te krijgen).
Meestal wel. En zo niet dan kan je het ook gewoon vaag omschrijven zoals "Problemen met het scherm"

Ik had nog 1 jaar te gaan ja, dus nou heb ik 1 jaar extra bij verlengd. Zo kon ik dus de iPhone 4 krijgen. Kost wel wat, maar doordat ik de 3GS verkoop zal het al wel weer meevallen. Maar maakt niks uit. Je hebt de iPhone gekocht en kan hem dus gewoon verkopen.

Maar als ik het goed begrijp wil jij je abonnement overzetten naar je zoon en dat je dan zelf een nieuw abonnement neemt voor de iPhone 4? Is een mogelijkheid, maar zoals je zegt kan je ook zelf verlengen via Early Renewal en dat je zoon dan ook zelf een iPhone 4 met abonnement kan afsluiten.

Het is maar net wat jij (en je zoon) het fijnst vinden. Let wel op dat je zoon minimaal 18 moet zijn, anders mag je geen contract hebben.
  #84  
Oud 18-08-10, 17:02
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Death Grip zorgt ervoor dat ie van 3G teruggaat naar "normaal" , maar kan dat probleem bij GPRS niet reproduceren.
  #85  
Oud 18-08-10, 20:07
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Meestal wel. En zo niet dan kan je het ook gewoon vaag omschrijven zoals "Problemen met het scherm"

Ik had nog 1 jaar te gaan ja, dus nou heb ik 1 jaar extra bij verlengd. Zo kon ik dus de iPhone 4 krijgen. Kost wel wat, maar doordat ik de 3GS verkoop zal het al wel weer meevallen. Maar maakt niks uit. Je hebt de iPhone gekocht en kan hem dus gewoon verkopen.

Maar als ik het goed begrijp wil jij je abonnement overzetten naar je zoon en dat je dan zelf een nieuw abonnement neemt voor de iPhone 4? Is een mogelijkheid, maar zoals je zegt kan je ook zelf verlengen via Early Renewal en dat je zoon dan ook zelf een iPhone 4 met abonnement kan afsluiten.

Het is maar net wat jij (en je zoon) het fijnst vinden. Let wel op dat je zoon minimaal 18 moet zijn, anders mag je geen contract hebben.
Moeten we anders even via pb verder gaan............ ? Aangezien mijn vragen een beetje off topic zijn ?
  #86  
Oud 20-08-10, 00:54
sennalonso sennalonso is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Hallo,
Als ik de IP4 gewoon met EDGE gebruik,zou ik dan alsnog problemen hebben met de deathgrip?
  #87  
Oud 20-08-10, 01:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sennalonso Bekijk bericht
Hallo,
Als ik de IP4 gewoon met EDGE gebruik,zou ik dan alsnog problemen hebben met de deathgrip?

Yep.
Alleen Wi-Fi gebruik maakt niet uit.
  #88  
Oud 20-08-10, 01:12
sennalonso sennalonso is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Yep.
Alleen Wi-Fi gebruik maakt niet uit.

Bummer..Niet dat het zoveel uitmaakt,ga toch een Bumper bestellen.
Plus,hier in Turkije hebben we overal zendmasten,dus het signaal is zeer sterk
  #89  
Oud 20-08-10, 09:36
Fata Fata is offline
• iOS 2.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard

ja klopt. 3g bestaat nog maar 2 jaar in Turkije en nu al super 3g verbinding.
  #90  
Oud 20-08-10, 15:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik wacht nog steeds eerst op heel wat reviews van mensen die me kunnen zeggen of die bumpercase nu helpt of niet en die welteverstaan ook het probleem zoals mij van die death grip hebben.
  #91  
Oud 20-08-10, 15:14
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds eerst op heel wat reviews van mensen die me kunnen zeggen of die bumpercase nu helpt of niet en die welteverstaan ook het probleem zoals mij van die death grip hebben.
Google eens en je vindt heel wat reviews die zeggen dat de bumper helpt.

En ik kan je ook zeggen: ja het helpt. (al heb ik er nooit echt last van gehad)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop' iphone3Gpeter iTunes 1 24-12-11 19:53
iPhone 3GS: Al een tijdje een probleem! Besje Unlock 7 17-10-10 14:51
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield I-Travel iPhone algemeen 13 17-08-10 17:44
Deathgrip opgelost bij 4.0.2? Arax iPhone algemeen 3 12-08-10 17:42
Ik heb een probleem snverhallen Koopinformatie Nederland 11 29-09-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.