//

Deathgrip weldegelijk een probleem

Deathgrip weldegelijk een probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, mijn eerste post hier. Heb nu sinds afgelopen vrijdag de iPhone 4 16GB. Een top apparaat! Wilde alleen toch een ding opmerken. Ik vond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-08-10, 11:25
DaantjeS DaantjeS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Deathgrip weldegelijk een probleem

Allen, mijn eerste post hier.

Heb nu sinds afgelopen vrijdag de iPhone 4 16GB. Een top apparaat! Wilde alleen toch een ding opmerken.

Ik vond dat hele deathgrip verhaal in eerste instantie maar een hype en dacht dat het wel mee zou vallen. Echter, niets is minder waar. Zodra je de telefoon ca. 30 sec "verkeerd" vasthoudt loopt de ontvangst enorm terug. Had gisteren m'n eerste afgebroken gesprek als gevolg hiervan en daarnaast heb ik al meerdere keren opgemerkt dat er geen verbinding meer is waarna ik direct opmerkte dat ik de telefoon per ongeluk in de "deathgrip" vast hield.

Kortom. Denk er niet te luchtig over. Het is weldegelijk een probleem. Voor mij niet groot genoeg om hem terug te brengen maar toch... Mijns inziens wel echt een grote blunder van Apple.

Gr. Daan (die eerst niet veel geloofde van de Deathgrip hype)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-10, 11:50
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst

Heb je al de nieuwste (4.0.1.) firmware draaien? Zie in jouw profiel staan dat je nog 4.0 hebt en volgens Apple zou de nieuwe firmware het probleem grotendeels hebben moeten oplossen. Vergeet ook niet dat je mogelijk in aanmerking komt voor een gratis Bumper Case van Apple (lees dit artikel en dit artikel)..

Hoop dat je hier wat aan hebt .
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #3  
Oud 08-08-10, 11:53
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

De firmware 4.0.1 lost het probleem helemaal niet op (integendeel). Apple beloofde daarin wel een verbeterde weergave van de 'streepjes'.

Maar de deathgrip is inderdaad een probleem dat niet zou mogen voorkomen bij een toestel van +€600.
  #4  
Oud 08-08-10, 11:56
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Tsja, volgens Apple was er helemaal geen probleem in de zin van verminderde ontvangst. Vandaar dat ik het aankaart als een mogelijke oplossing. Ontvang mijn iPhone pas over een paar weekjes, dus kan er zelf nog niets over zeggen, maar het blijft inderdaad belachelijk dat dit bij een dergelijk toestel voorkomt. Wellicht dat de 4.0.1. update het probleem voor Daan en anderen toch wel heeft opgelost
  #5  
Oud 08-08-10, 12:05
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Inderdaad, geen oplossing die FW 4.0.1. Heb er zelf niet zo'n last van. Maar mag eigenlijk niet gebeuren.
Ben ik eigenlijk ook niet gewent van Apple zulke fouten. Werkt iets niet of maar gedeeltelijk brengen ze het niet uit. Hebben ze nu totaal genegeerd.
  #6  
Oud 08-08-10, 12:20
guusje24 guusje24 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik heb de iphone 4 nu 5 dagen en het is inderdaad wel een probleem en dan met name als je geen sterk bereikt hebt dan is de kans aanwezig dat als je de deathgrip gebruikt de verbinding weg valt. Het stoort me niet echt maar het is inderdaad zo'n duur apparaat niet gewenst
  #7  
Oud 08-08-10, 12:39
DaantjeS DaantjeS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Dank voor de reacties. Ik heb iOS 4.0.1 draaien. Lost het probleem niet op. Maar, het stoort mij inderdaad ook niet echt maar slecht vind ik het wel. Zeker gezien dat Apple dit in eerste instantie ontkende. Niet erg professioneel. Teveel succes maakt Apple wellicht wat onverschillig (de consument koopt het toch wel).

Bumper wil ik niet gebruiken; zonde van mooie design. Wellicht dat ik zo'n folietje ga proberen waar eerder een review van was op deze site.

Maar... laat ik duidelijk zijn. Ik zou geen enkele andere smartphone willen hebben. Ik vind de iPhone4 is helemaal top en zeker t.o.v. van vorige telefoon de iPhone 3G een enorme stap vooruit.

Laatst gewijzigd door DaantjeS; 08-08-10 om 12:52.
  #8  
Oud 08-08-10, 13:32
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Geen probleem hier, heb het al op zoveel mogelijk plaatsen geprobeerd maar ik vind in mijn stad geen enkel gedeelte met slechte bedekking. Zal daar wel aan liggen.
  #9  
Oud 08-08-10, 13:38
sven-erik sven-erik is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Is er veel verschil wanneer je een bumper om je iphone hebt of niet?
ben ik namelijk wel benieuwd na, krijg 'm donderdag!
  #10  
Oud 08-08-10, 14:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Wil dat ook eens weten nu of een bumper helpt of niet want als dat niet helpt dan helpt er niks.
  #11  
Oud 08-08-10, 15:34
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Mij stoort het absoluut wel. En dan niet echt de deathgrip (het stevig vasthouden van je telefoon). Maar gewoon als ik het op een natuurlijke manier vasthoud valt mijn 3G helemaal weg (bij GRPS trouwens niks aan de hand, dus bellen over het GSM netwerk gaat gewoon). Maar van 3G baal ik echt. Soms van 3 of 4 streepjes naar 0 (en dus springt het terug naar GRPS). Dat is echt balen als je 's ochtends in bed ligt en even gauw nog wat websites wilt bekijken.

Mocht Apple na de 30e (van september) toch nog met een hardware fix komen (en ik heb dan nog steeds zo'n last van het probleem als nu), dan eis ik gewoon dat ik een nieuw toestel krijg.
  #12  
Oud 08-08-10, 15:39
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Zou misschien wel handig zijn als iedereen eens zijn provider zou vermelden en ook of die landelijk of stedelijk woont.

Ikke dus Mobistar (B) in een stad.

Geen problemen
  #13  
Oud 08-08-10, 15:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Mij stoort het absoluut wel. En dan niet echt de deathgrip (het stevig vasthouden van je telefoon). Maar gewoon als ik het op een natuurlijke manier vasthoud valt mijn 3G helemaal weg (bij GRPS trouwens niks aan de hand, dus bellen over het GSM netwerk gaat gewoon). Maar van 3G baal ik echt. Soms van 3 of 4 streepjes naar 0 (en dus springt het terug naar GRPS). Dat is echt balen als je 's ochtends in bed ligt en even gauw nog wat websites wilt bekijken.

Mocht Apple na de 30e (van september) toch nog met een hardware fix komen (en ik heb dan nog steeds zo'n last van het probleem als nu), dan eis ik gewoon dat ik een nieuw toestel krijg.
Zucht, nogmaals, ik heb dit hier al zovele malen uitgelegd:

Ik woon in een boeregat en heb zelfs niet eens 3G.
Thuis gebruikt een mens toch Wi-Fi zekerst? Niks beters en leukers dan Wi-Fi en dan maakt het niet uit in m'n dorpje er nog geen 3G is.

Ik woon ook in heel slecht gebied, zelfs op gprs haal ik mee moeite 1-2 blokjes.

Het probleem ligt sowieso een stukje aan de iphone natuurlijk maar het grote probleem ligt aan de providers; hun signaal is op heel wat plaatsen en zeker binnen nog niet sterk genoeg, zeer vervelend vind ik.
Als ik niet ver van de cinema sta in gent dan mag ik alles doen wat ik wil: ik blijf constant 3-4 blokken behouden, de death grip haalt niks uit, das een teken het signaal er heel sterk is en de 3G valt dan ook niet weg.
Ga ik de cinema binnen en houd ik deze aan de antenne vast dan ga ik naar gprs; dat is de fout van de antenne dat klopt, houd ik deze op de normale manier (dus niet aan de antenne) dan blijf ik toch 3G behouden .
Bij mij is het vooral als ik aan de antenne vasthoud mijn 3G durft wegvallen, houd ik deze dus er niet aanvast dan behoud ik meestal m'n 3G.

Ik heb dat anders aangepakt, ik kijk af en toe ondertussen eens tv via m'n iphone via de slingbox; ik heb zo'n kickstand voor de iphone gekocht, lekker makkelijk en zo heb ik nooit last dat m'n 3G wegvalt omdat ik deze tenminste niet in de hand moet gaan houden en zo is je signaal ook beter.

Het probleem is dat er nog te weinig 3G masten staan + het signaal niet sterk genoeg is terwijl dit bij gprs wel het geval is.

Dat is hetzelfde met mobile vikings; deze vallen als je binnen gaat ook van 3G naar EDGE, dat komt alsook vanwege er nog te weinig 3G masten zijn.

Het ligt zeker een stukje aan de iphone maar als je deze niet aan de antenne vasthoud dan ligt het toch meer aan de providers.

Het is idd hatelijk dat je hier nog steeds geen goed bereik en stabiel bereik hebt want het is niet alleen goed of slecht bereik maar ook de stabiliteit is niet je datte in belgie.
  #14  
Oud 08-08-10, 15:57
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Dat boeit me niet echt of het jou iets uitmaakt omdat je toch Wi-Fi hebt. Ik heb niet altijd Wi-Fi, dus dan heb ik 3G nodig. Met mijn 3GS had ik dit probleem nooit, en dan verwacht ik niet dat het slechter wordt.

EDIT: Moest nog 'niet' tussen.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 08-08-10 om 17:38.
  #15  
Oud 08-08-10, 15:59
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Is het zo dat elke iPhone dit heeft? Of moet je net pech/geluk hebben?
  #16  
Oud 08-08-10, 16:05
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Ik heb hier ook last van. Voor de gemakkelijkheid copypaste ik de post die ik elders op dit forum gepost heb, maar die geen reactie gekregen heeft:

Ik dacht dat het antenneprobleem allemaal wel zou meevallen. Ik ben altijd bij de mensen geweest die het overroepen vond, en de commotie niet waard.

Ik zit hier nu in hasselt (BE). 5 streepjes bereik. iOS 4.0.1
Ik houd de iPhone gewoon in mijn linkerhand, zonder hard te knijpen, zonder de hele iPhone te omsluiten, gewoon in mijn linkerhand. Binnen de minuut sta ik op 1 streepje, en als ik dan nog even wacht,...No service
Ik heb het zwarte streepje in mijn handpalm liggen, maar dit gaat niet anders, ik ben linkshandig, en ik ga mijn telefoon niet tussen mijn duim en wijsvinger klemmen elke keer dat ik hem wil vastnemen.

Gisteren zat ik in een kelder met 3 streepjes ontvangst, gewoon de telefoon in de linkerhand houden is genoeg voor een 'no service' te krijgen. Kan ik nu dus niet meer bellen als mijn signaal supersterk is? Dat kan de bedoeling niet zijn van een nieuw antenne ontwerp, mijn 3G had nergens last van in diezelfde kelder, altijd zonder problemen kunnen telefoneren. Als ik een vriend zijn iPhone 3GS in die kelder naast mijn 4 leg heeft hij volle ontvangst, ik slechts 3 streepjes, zelfde 4.0.1 firmware. Dus dat verhaal dat de Iphone 4 een betere ontvangst zou hebben....

Gisteren heb ik mijn eerste "lang" telefoontje gedaan. Na 16 minuten is mijn verbinding uitgevallen bij volle ontvangst bij aanvang van het gesprek. Of dit nu te maken had met mijn telefoon, of met de tegenpartij,...het krijgt het voordeel van de twijfel, maar ik wil niet dat dit meer gaat gebeuren.

Apple zegt dat dit bij elke telefoon is, maar andere telefoons hebben die zwakke plek niet ingebouwd op een plek waar je altijd je hand hebt, wanneer je de telefoon vast hebt.

Wat moet ik hier nu mee gaan doen, heb ik recht om binnen mijn garantietermijn toch terug naar Mobistar te gaan, en een nieuwe te vragen als dit zich blijft voordoen?
Kan ik binnen een half jaar (als Apple bijvoorbeeld stilzwijgend het probleem hardwarematig moest aangepakt hebben) Naar mobistar stappen, zeggen dat het me na een half jaar ongelofelijk stoort, en een nieuwe krijgen in garantie?
Het is maar te hopen, want als dit blijft voortduren op deze manier heb ik een ongelofelijke miskoop gedaan.

Ik ben geen mierenneuker, ik gebruik 15 jaar uitsluitend Apple hard -en software, en heb Apple in deze "antennagate" altijd verdedigd, maar ik moet wel in staat zijn om langer dan 15 minuten te kunnen bellen in een gebied waar de ontvangst niet maximaal is met een telefoon van 750 euro.

Edit: nog even vermelden dat ik het onzin vind om hier de schuld bij de providers te leggen. Er zijn 100en types telefoon die dit probleem zo niet hebben,die gebruiken ook allemaal de Belgische providers, en als Apple een fout maakt, dan zou de schuld bij de providers liggen...
  #17  
Oud 08-08-10, 16:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Dat boeit me niet echt of het jou iets uitmaakt omdat je toch Wi-Fi hebt. Ik heb niet altijd Wi-Fi, dus dan heb ik 3G nodig. Met mijn 3GS had ik dit probleem nooit, en dan verwacht ik dat het slechter wordt.
Dan ligt het aan de iphone 4.
En ligt het toch aan de antenne.
  #18  
Oud 08-08-10, 16:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Ik heb hier ook last van. Voor de gemakkelijkheid copypaste ik de post die ik elders op dit forum gepost heb, maar die geen reactie gekregen heeft:

Ik dacht dat het antenneprobleem allemaal wel zou meevallen. Ik ben altijd bij de mensen geweest die het overroepen vond, en de commotie niet waard.

Ik zit hier nu in hasselt (BE). 5 streepjes bereik. iOS 4.0.1
Ik houd de iPhone gewoon in mijn linkerhand, zonder hard te knijpen, zonder de hele iPhone te omsluiten, gewoon in mijn linkerhand. Binnen de minuut sta ik op 1 streepje, en als ik dan nog even wacht,...No service
Ik heb het zwarte streepje in mijn handpalm liggen, maar dit gaat niet anders, ik ben linkshandig, en ik ga mijn telefoon niet tussen mijn duim en wijsvinger klemmen elke keer dat ik hem wil vastnemen.

Gisteren zat ik in een kelder met 3 streepjes ontvangst, gewoon de telefoon in de linkerhand houden is genoeg voor een 'no service' te krijgen. Kan ik nu dus niet meer bellen als mijn signaal supersterk is? Dat kan de bedoeling niet zijn van een nieuw antenne ontwerp, mijn 3G had nergens last van in diezelfde kelder, altijd zonder problemen kunnen telefoneren. Als ik een vriend zijn iPhone 3GS in die kelder naast mijn 4 leg heeft hij volle ontvangst, ik slechts 3 streepjes, zelfde 4.0.1 firmware. Dus dat verhaal dat de Iphone 4 een betere ontvangst zou hebben....

Gisteren heb ik mijn eerste "lang" telefoontje gedaan. Na 16 minuten is mijn verbinding uitgevallen bij volle ontvangst bij aanvang van het gesprek. Of dit nu te maken had met mijn telefoon, of met de tegenpartij,...het krijgt het voordeel van de twijfel, maar ik wil niet dat dit meer gaat gebeuren.

Apple zegt dat dit bij elke telefoon is, maar andere telefoons hebben die zwakke plek niet ingebouwd op een plek waar je altijd je hand hebt, wanneer je de telefoon vast hebt.

Wat moet ik hier nu mee gaan doen, heb ik recht om binnen mijn garantietermijn toch terug naar Mobistar te gaan, en een nieuwe te vragen als dit zich blijft voordoen?
Kan ik binnen een half jaar (als Apple bijvoorbeeld stilzwijgend het probleem hardwarematig moest aangepakt hebben) Naar mobistar stappen, zeggen dat het me na een half jaar ongelofelijk stoort, en een nieuwe krijgen in garantie?
Het is maar te hopen, want als dit blijft voortduren op deze manier heb ik een ongelofelijke miskoop gedaan.

Ik ben geen mierenneuker, ik gebruik 15 jaar uitsluitend Apple hard -en software, en heb Apple in deze "antennagate" altijd verdedigd, maar ik moet wel in staat zijn om langer dan 15 minuten te kunnen bellen in een gebied waar de ontvangst niet maximaal is met een telefoon van 750 euro.
Effe corrigeren; de iphone 4 heeft weldegelijk een beter ontvangst; mijne maat die hier naast me zit heeft m'n 3Gs en ik de 4; als we deze ong gelijk houden of naast elkaar houden; veelal scoor ik een beetje beter, dat scheelt niet veel maar ik scoor wel beter qua bereik dus ook als het om Wi-Fi netwerken te vinden is scoor ik lichtjes beter vind ik.
Maar het probleem is gewoon die antenne zoals je zelf aangeeft, dat is het probleem en dat zorgt ervoor jij nu denkt de ontvangst slechter is maar dat klopt dus niet, begrijp je wat ik bedoel?
Het probleem is die antenne plaats, meer niet, deze zorgt ervoor ik ook problemen heb net zoals jij.
Ik zit hier in m'n garage met barslechte bereik; bij deze ligt dat aan de provider hier want zelfs met een normale gsm heb je hier slecht bereik.
Dus als ik bel heb ik meestal 1 blokje en helaas; soms gaat het eventjes goed en nadien gedaan ermee, zeer vervelend maar bij mij is het probleem wel aan de provider en niet zozeer aan de iphone 4.

Maar mensen die veel bellen die zitten in mijn ogen niet echt goed nu mee die iphone 4.
Ik zit nu te wachten tot wanneer iedereen zegt die bumpercase zou helpen; als dat helpt dan koop ik er ook zo eentje, als dat helpt en het gebeurt dan toch je maar 1-2 blokjes hebt dan mag je er zeker van zijn je in slecht bereik zit en het aan de providers ligt .
Tis nochthans heel jammer de iphone 4 dit probleem heeft want voor de rest is dit de beste iphone die ik al in bezit heb gehad.
  #19  
Oud 08-08-10, 16:17
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Is het zo dat elke iPhone dit heeft? Of moet je net pech/geluk hebben?
Het hangt af van je provider en de plaats waar je je bevind. Heb je slechte bedekking dan zal je het probleem hebben maar dat zal je dan ook hebben met andere telefoons, dit is al meerdere malen gedemonstreerd, niet enkel door Apple. Tweakers.net heeft ook zo'n onderzoek gedaan en daar bleken dus bijna alle smartphones in hun tests ook een dead grip te hebben.

Hier zijn de resultaten van Tweakers

Apple iPhone 4 Ja, metingen lopen ver uiteen
Appe iPhone 3G/3GS Ja, ongeveer 10dB
HTC Hero Ja, met veel moeite/Nee
Samsung Galaxy S Ja, ongeveer 24dB
HTC Desire Ja, ongeveer 10dB
Nokia N900 Ja, maximaal drie streepjes
Samsung i8910 HD Ja, maximaal een streepje
HTC Legend Ja, ongeveer 10dB
HTC Touch Diamond II Nee
HTC HD2 Nee
Google Nexus One Ja, ongeveer 18dB

link

Laatst gewijzigd door mapmap; 08-08-10 om 16:30.
  #20  
Oud 08-08-10, 16:55
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Ik heb de Iphone4 nog niet lang genoeg om er een echt oordeel over te geven.
Op dit moment heb ik totaal geen last van de deathgrip.
Gebruik geen bumper, en zelfs mijn ontvangst is nog beter dan met mijn 3gs.
Ook heb ik nog geen weggevallen gesprekken gehad.
Ikzelf woon in Lelystad, Flevoland en heb als provider Tmobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop' iphone3Gpeter iTunes 1 24-12-11 19:53
iPhone 3GS: Al een tijdje een probleem! Besje Unlock 7 17-10-10 14:51
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield I-Travel iPhone algemeen 13 17-08-10 17:44
Deathgrip opgelost bij 4.0.2? Arax iPhone algemeen 3 12-08-10 17:42
Ik heb een probleem snverhallen Koopinformatie Nederland 11 29-09-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:14.