//

iPhone start opnieuw op tijdens bellen

iPhone start opnieuw op tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken start mijn iPhone regelmatig 'opnieuw' op tijdens het bellen. Onverwacht word het gesprek verbroken en verschijnt het Apple logo ongeveer 1,5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-10, 15:01
iFrederik iFrederik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 2
Standaard iPhone start opnieuw op tijdens bellen

Sinds een aantal weken start mijn iPhone regelmatig 'opnieuw' op tijdens het bellen. Onverwacht word het gesprek verbroken en verschijnt het Apple logo ongeveer 1,5 minuut in beeld. Hierna moet ik mijn iPhone ontgrendelen met de toegangscode (niet de simlock) en kan ik weer verder waar ik was gebleven.

Heeft iemand ervaring met dit probleem, of een oplossing?

Ik gebruik een iPhone 3GS met 4.0.1.


Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-10, 16:43
ByronFortescue's schermafbeelding
ByronFortescue ByronFortescue is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 25
Standaard

Ik had dit probleem ook af en toe, toen ik mijn 3G nog had met 4.0. Ik denk dat het een bug is aangezien ik al meerdere draadjes heb gezien met dit probleem, dus ik raad aan voortaan even de zoekfunctie te gebruiken

https://forum.iculture.nl/f28/i...ete-reset.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start steeds opnieuw op.. help!!!!!!!! mart80 iPhone algemeen 6 07-05-11 00:37
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 11:39
Iphone start steeds opnieuw op tijdens apps djico iPhone Apps 0 15-08-10 11:00
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen RBG8 iPhone algemeen 0 19-06-10 19:44
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje thomas1 iPhone algemeen 0 04-05-10 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.