//

Gekoppelde kaarten

Gekoppelde kaarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij het nut/doel? toelichten van de functie 'gekoppelde kaarten' in contacten van Iphone 3GS? Na wat googelen heb ik nergens echt het doel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-10, 18:02
serge_vg serge_vg is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard Gekoppelde kaarten

Kan iemand mij het nut/doel? toelichten van de functie 'gekoppelde kaarten' in contacten van Iphone 3GS?

Na wat googelen heb ik nergens echt het doel hiervan kunnen vinden; het enige argument zou zijn dat je dan bepaalde groepen van een aantal contacten kan maken maar met het nadeel wanneer je de groepsnaam verwijdert, alle gelinkte contacten mee verwijdert!

Ik heb nu enkele groepen (familie, voetbal, werk, etc...) zelf aangemaakt in mijn MacBook en deze gesynct naar Iphone; ik gebruik deze om in groep te mailen. Hier het voordeel dat je een groep gerust mag verwijderen zonder dat de individuele contacten verdwijnen !

Ik kan me moeilijk inbeelden dat dit het enig doel van deze functie zou zijn?

grtz

Serge
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 14:29
serge_vg serge_vg is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serge_vg Bekijk bericht
Kan iemand mij het nut/doel? toelichten van de functie 'gekoppelde kaarten' in contacten van Iphone 3GS?

Na wat googelen heb ik nergens echt het doel hiervan kunnen vinden; het enige argument zou zijn dat je dan bepaalde groepen van een aantal contacten kan maken maar met het nadeel wanneer je de groepsnaam verwijdert, alle gelinkte contacten mee verwijdert!

Ik heb nu enkele groepen (familie, voetbal, werk, etc...) zelf aangemaakt in mijn MacBook en deze gesynct naar Iphone; ik gebruik deze om in groep te mailen. Hier het voordeel dat je een groep gerust mag verwijderen zonder dat de individuele contacten verdwijnen !

Ik kan me moeilijk inbeelden dat dit het enig doel van deze functie zou zijn?

grtz

Serge
Niemand? Nobody here?
  #3  
Oud 05-09-10, 17:22
dwdijkstra dwdijkstra is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 9
Standaard

Zie: Nieuw in iOS 4: Google-notities synchroniseren en contacten koppelen - iPhone - iPhoneclub.nl

Maar ook mij ontgaat het nut ervan…
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek afhalen van andere pc dan gekoppelde pc BAREFOOT iTunes 1 23-12-10 10:32
170 Contact van klant import van een niet aan itunes gekoppelde iphone hoe?? bruut iTunes 0 28-11-09 22:24
Software: Kaarten iYavuz iPhone Navigatie 0 21-06-09 21:01
Kaarten EK? cypher21 Chat en geruchten 11 21-03-08 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:14.