//

iPhone 3GS reparatie probleem

iPhone 3GS reparatie probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds week of 10 een iPhone 3GS van de zaak. Ivm het feit dat we KPN abonnementen hebben is deze in Belgie bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-10, 19:43
RoPro RoPro is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Unhappy iPhone 3GS reparatie probleem

Heb sinds week of 10 een iPhone 3GS van de zaak. Ivm het feit dat we KPN abonnementen hebben is deze in Belgie bij de Phonehouse gekocht.

Na ongeveer 1.5 week besloot mijn IPhone dat de lol eraf was en ging automatisch uit. Was enkel nog via netstroom aan te sluiten op te starten. Echter na 1,5 uur of zo weer hetzelfde en dit werd steeds erger.

Nadat ik de helpdesk van Phonehouse gesproken had deze in nederland afgeleverd, echter na een week telefoontje dat ik hem toch echt in belgie ter reparatie aan moest bieden. Ach ja, dat dan maar gedaan, na 6 weken iPhone eindelijk klaar (3 weken eigen reparatie dienst, 3 weken externe dienst (apple)).
Vrijdagavond dus iPhone opgehaald en zag dat ze hem in ieder geval ook ge-upgrade hadden naar iOS4 (met alle franse instelleingen, LOL, azerty keyboard tijd etc.). Maar na 4 uur was de lol al weer over en had hetzelfde probleem. Weer maar ingeveleverd (17-juli). Blijkbaar is de iPhone op 28-7 van de eigen reparatiedient weer doorgestuurd. Verwachtte reparatietijd onbekend, maar meestal 3 weken meneer. (En bij Phonehouse pas na/bij 4e reparatie enig zicht op ander toestel).

Zijn er meer mensen die dit probleem kennen en met name ervaring hebben met de naar mijn idee slechte service van het verkooppunt en Apple??

Ben ook erg gecharmeerd van de iPad maar durf deze eigenlijk niet te kopen, gezien de service bij storingen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Proximity sensor probleem na reparatie Wendy342 iPhone algemeen 16 29-04-15 22:51
iPhone 3GS op reparatie, vraag. Pimpslap iPhone algemeen 3 17-04-11 17:07
iPhone 3Gs pakking / reparatie paulyD iPhone algemeen 0 29-09-10 18:54
iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak thewong Odido (T-Mobile) 4 02-07-10 09:49
probleem bij reparatie scherm rodyp iPhone algemeen 12 23-04-10 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.