//

menuknop werkt niet

menuknop werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De menuknop werkt bij mij niet meer ik heb er niets raars mee gedaan, van het ene op het andere moment deed hij het opeens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-08-10, 22:30
marjolein001 marjolein001 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Unhappy menuknop werkt niet

De menuknop werkt bij mij niet meer
ik heb er niets raars mee gedaan, van het ene op het andere moment deed hij het opeens niet meer..

heel vervelend want de enige manier waarop ik nu terug in het menu kan komen is om mijn iphone opnieuw op te starten

hoop dat iemand mij kan helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-10, 23:11
stevendeckers stevendeckers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Problemen met de Home button zijn een gekend probleem, kan je op de officiële forums van Apple terugvinden. Valt niet erg vaak voor (bepaalde andere defecten komen vaker voor). Ik zat zelf ook met een Home button die erg moeilijk te gebruiken was. Hij reageerde niet steeds, moest hem erg hard indrukken en dan nog liefst aan de onderkant. Dan had ik net een 32gb bemachtigd.... Ik ben er terug mee naar de winkel gegaan, en heb zonder probleem een volledig nieuw toestel gekregen.
Dit is dus een productiefout. Je gaat er best zo snel mogelijk terug mee naar de winkel voor een nieuw toestel. Afhankelijk van de verkoopsvoorwaarden van de winkel en de wettelijke bepalingen in het land waar je hem gekocht hebt, kan je ofwel gewoon een nieuw toestel krijgen, ofwel wordt je iPhone voor herstelling naar Apple gestuurd (waarbij Apple nog steeds kan beslissen om je toestel gewoon te vervangen ipv het te herstellen, zoals ze bij mijn 3G gedaan hebben toen ik hem binnenbracht ivm scheurtjes in de plastic behuizing).
  #3  
Oud 11-08-10, 23:15
marjolein001 marjolein001 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

oke bedankt, ik ga er morgenochtend meteen mee naar de winkel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wit scherm / herstart bij indrukken menuknop mcremsie iPhone algemeen 2 09-08-10 21:54
Menuknop werkt niet goed meer wout1986 iPhone algemeen 3 26-05-10 00:12
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 13:54
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? iSP Unlock 394 08-12-09 20:31
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.