//

iphone opstartproblemen

iphone opstartproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, dolenthausiast heb ik een iphone 3g 8g overgenomen van een collega. Het 3g glass was gebroken maar ik had zelf al het een ander ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-10, 11:28
tzrshines tzrshines is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard iphone opstartproblemen

beste,

dolenthausiast heb ik een iphone 3g 8g overgenomen van een collega.

Het 3g glass was gebroken maar ik had zelf al het een ander bekeken op internet en besloot het zelf te maken.

voor 27,50 een leuk schermpje die ik gister binnen kreeg.

toen ik bij de stap : remove lcd glass was, heb ik in alle dwaasheid teveel kracht gebruikt waardoor ik mijn lcd stuk heb gemaakt.

Nu ik alles weer in elkaar heb gezet krijg ik een wit scherm met lcd breukjes getoond.

echter heb ik geen beeld .. (apple icoontje, opstartscherm)

Nu ben ik gaan kijken naar de kabeltjes of die misschien los zaten of in die trant..

nu zag ik op stekker 3: een klein zwart vlekje.. (op het stekkertje dat zo moeilijk in dat kleine slotje gaat)

Voor die gene die een iphone wel eens uitelkaar heeft gehad begrijpt wat ik bedoel met stekker 1..

mijn vraag luidt:

wat kan ik eventueel nog proberen om in ieder geval het start scherm weer te krijgen van plaats een wit beeld..???
stel het ligt aan het stekkertje.. kan ik dan de iphone weg gooien?

ik heb alweer een lcd scherm besteld dus daar ben ik al blij om maar ik ben bang dat als ik het nieuwe lcd schermpje erin zet ik hem alsnog niet meer aankrijg..

hopelijk kunnen jullie mij wat antwoorden geven.. vergeef me als ik iets onduidelijk heb neergezet.

groetjes!!

florian

Laatst gewijzigd door tzrshines; 12-08-10 om 16:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-10, 16:21
tzrshines tzrshines is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

kan iemand mij helpen??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opstartproblemen MMAARRKK iPhone algemeen 9 25-01-11 09:56
Opstartproblemen erikroeier iPhone algemeen 0 08-04-10 00:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.