//

iPhone 4 configureren

iPhone 4 configureren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Dit is waarschijnlijk de stomste vraag die hier ooit gestaan heeft.. toch vroeg ik het me af. Ik heb een nieuwe iPhone4 uit Australië ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-10, 13:49
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard iPhone 4 configureren

Hi,

Dit is waarschijnlijk de stomste vraag die hier ooit gestaan heeft.. toch vroeg ik het me af.

Ik heb een nieuwe iPhone4 uit Australië gehaald. Nu heb ik nog geen nieuw abonnement (komt morgenavond binnen) en heb ik ook nog geen microSIM (die ga ik dinsdag even halen bij Vodafone). Nu kan ik natuurlijk niet wachten om die iPhone4 op te starten en te gaan instellen/configureren....

nu vroeg ik me af.. kan ik hem gewoon opstarten en aansluiten (iTunes) zonder dat er een simkaartje in gaat? Of is het eerste wat ie gaat vragen of ik de microSIM wil plaatsen? Kan ik hem gewoon al gaan configureren/instellen zonder dat ik m'n simkaartje heb?

groetjes,
Teun

edit: Heb het maar s geprobeerd en je kunt hem idd nog niet configureren zonder simkaart.

Laatst gewijzigd door TeunD; 22-08-10 om 15:51.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-10, 18:13
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

De eerste keer moet je hem inderdaad activeren met een simkaart.. Daarna kan je hem zonder gebruiken en verder configureren.
  #3  
Oud 22-08-10, 20:15
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TeunD Bekijk bericht
Hi,

Dit is waarschijnlijk de stomste vraag die hier ooit gestaan heeft.. toch vroeg ik het me af.

Ik heb een nieuwe iPhone4 uit Australië gehaald. Nu heb ik nog geen nieuw abonnement (komt morgenavond binnen) en heb ik ook nog geen microSIM (die ga ik dinsdag even halen bij Vodafone). Nu kan ik natuurlijk niet wachten om die iPhone4 op te starten en te gaan instellen/configureren....

nu vroeg ik me af.. kan ik hem gewoon opstarten en aansluiten (iTunes) zonder dat er een simkaartje in gaat? Of is het eerste wat ie gaat vragen of ik de microSIM wil plaatsen? Kan ik hem gewoon al gaan configureren/instellen zonder dat ik m'n simkaartje heb?

groetjes,
Teun

edit: Heb het maar s geprobeerd en je kunt hem idd nog niet configureren zonder simkaart.

Een real die hard iphoner ??? Om de iPhone helemaal bij de Aussies te gaan halen ???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes wil iphone opnieuw configureren Brimme iTunes 8 29-07-15 19:26
Hoelang duurt nieuwe iphone 4 configureren via reservekopie nmoonen iTunes 2 05-11-10 08:11
Windows: Als nieuwe iphone configureren daaf85 iTunes 5 06-10-09 12:27
Windows: iPhone configureren als... BadSide iTunes 4 14-08-08 21:35
Hotmail instellingen configureren op Iphone bozoox Archief 2 26-02-08 12:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.