//

Waterschade: achterkant vervangen

Waterschade: achterkant vervangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Graag zou ik jullie advies over het volgende willen. Twee weekjes geleden ben ik te water geraakt, met mijn iPhone in mijn zak...kletsnat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-10, 16:30
eek-87 eek-87 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 53
Standaard Waterschade: achterkant vervangen

Beste lezers,

Graag zou ik jullie advies over het volgende willen. Twee weekjes geleden ben ik te water geraakt, met mijn iPhone in mijn zak...kletsnat en niet meer aan te krijgen. Thuis aangekomen(paar uur later) uit elkaar gehaald. LCD scherm losgehaald, zag er best goed uit nog. Alles rustig laten drogen en een dag later had ik weer beeld en functioneerde hij weer.
Tussen toen en nu doet hij het wisselvallig. Soms druk ik op de homeknop op hem uit sleep te krijgen maar dat valt hij uit, lastig natuurlijk maar allang blij. Verder doet de trilfunctie het niet meer en de camera heeft het laten afweten, vind ik ook niet zo'n ramp.
Nu zit ik erover te denken om het een en ander te vervangen, ik heb hem al eens uit elkaar gehad. Daarbij is de bovenkant, naast de simtray, bij de sleep-button, kapot gegaan. Ik kan hem dus moeilijk 'laten inslapen'. Ik zou dus een nieuwe achterkant moeten hebben.
iPhone 3G Rear Case Assembly - iFixit

Mijn vraag: weet iemand of het te doen is om de achterkant te bevestigen aan de rest(batterij, camera en voorkant) Ik heb er eigenlijk wel zin in, en de kosten vallen me mee. Maar het moet natuurlijk wel lukken..

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-10, 16:34
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Ervaringen en tevens topictitel aangepast.
  #3  
Oud 25-08-10, 12:42
eek-87 eek-87 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 53
Standaard

Niemand die hier ervaring mee heeft?
  #4  
Oud 25-08-10, 12:55
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Is redelijk eenvoudig, zolang je het scherm en de digitaliser niet uit elkaar hoeft te halen. Als ik jou was zou ik kijken of je ook nog ergens een camera module kan kopen, dan heb je hem weer compleet werkend.
  #5  
Oud 25-08-10, 23:25
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

ik heb het bij mijn iphone 2G ook een nieuwe achterkant op gedaan, maar toen moest ik de sleep/wake button, volume en headphone jack enzo wel oerzetten, maar bij die iPhone ging dat aardig gemakkelijk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervangen achterkant iPhone 3G iWilco Koopinformatie Nederland 19 08-02-11 18:33
Achterkant iPhone 4 vervangen rj11 iPhone algemeen 4 16-01-11 02:45
Ipod achterkant vervangen Melle123 iPhone algemeen 1 03-03-10 19:54
achterkant/rear panel vervangen roderickxiv Archief 1 05-05-08 23:31
vervangen achterkant/rear cover roderickxiv Archief 1 05-05-08 23:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.