//

[3GS] Hoe te weten welke SHSH bestanden er op Sauriks server staan?

[3GS] Hoe te weten welke SHSH bestanden er op Sauriks server staan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb op dit moment een tweede handse iPhone 3GS in mijn bezit met firmware 4.0.2. Echter wil ik graag mijn iPhone 3GS jailbreaken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-10, 22:30
Barzi Barzi is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 84
Standaard [3GS] Hoe te weten welke SHSH bestanden er op Sauriks server staan?

Beste,

Ik heb op dit moment een tweede handse iPhone 3GS in mijn bezit met firmware 4.0.2. Echter wil ik graag mijn iPhone 3GS jailbreaken, maar dat kan dus niet met 4.0.2. Nu heb ik contact gehad met de verkoper van de iPhone 3GS en hij zegt dat hij een aantal keren het SHSH bestand heeft opgeslagen (via Cydia). Echter weet hij niet meer bij welke firmware versies hij dit heeft gedaan.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik erachter komen bij welke firmware versies hij dit heeft gedaan? Waarschijnlijk heeft hij dit bij 3.0.1 gedaan en bij 4.0, maar dit weet hij dus niet zeker.

En nog een vraagje die ik ook in het algemen "Custom firmware" topic heb geplaatst, maar het ook wel handig is om deze hier bij te plaatsen:

Stel ik ga terug naar 3.0.1 (ervan uitgaande dat hij daarvan het SHSH bestand heeft opgeslagen), kan ik deze dan jailbreaken en vervolgens updaten naar een custom firmware van 3.1.3? Gaat dit probleemloos via iTunes (via shift + herstel)?

Dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-10, 19:38
Barzi Barzi is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 84
Standaard

Weet iemand dit?
  #3  
Oud 26-08-10, 21:10
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barzi Bekijk bericht
Beste,

Ik heb op dit moment een tweede handse iPhone 3GS in mijn bezit met firmware 4.0.2. Echter wil ik graag mijn iPhone 3GS jailbreaken, maar dat kan dus niet met 4.0.2. Nu heb ik contact gehad met de verkoper van de iPhone 3GS en hij zegt dat hij een aantal keren het SHSH bestand heeft opgeslagen (via Cydia). Echter weet hij niet meer bij welke firmware versies hij dit heeft gedaan.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik erachter komen bij welke firmware versies hij dit heeft gedaan? Waarschijnlijk heeft hij dit bij 3.0.1 gedaan en bij 4.0, maar dit weet hij dus niet zeker.

En nog een vraagje die ik ook in het algemen "Custom firmware" topic heb geplaatst, maar het ook wel handig is om deze hier bij te plaatsen:
Hier te downloaden.

http://thefirmwareumbrella.blogspot.com/
Stel ik ga terug naar 3.0.1 (ervan uitgaande dat hij daarvan het SHSH bestand heeft opgeslagen), kan ik deze dan jailbreaken en vervolgens updaten naar een custom firmware van 3.1.3? Gaat dit probleemloos via iTunes (via shift + herstel)?

Dank!
Even het programma TinyUmbrella op je pc zetten. Daarna kun je heel makkelijk controleren of die SHSH file,s inderdaad opgeslagen zijn. Je kunt er zelf mee proberen om ze alsnog op te slaan.


Mirror:
http://www.kexts.com/view/451-tinyum...mp;_4.0.1.html

Laatst gewijzigd door corne64; 26-08-10 om 21:16.
  #4  
Oud 26-08-10, 23:41
Barzi Barzi is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 84
Standaard

Dat heb ik ook geprobeerd, maar daar kan ik helaas alleen de SHSH bestanden zien die ik met Tiny Umbrella zelf heb opgeslagen, en dus niet de SHSH bestanden die de vorige koper via Cydia (dus op Sauriks server) heeft opgeslagen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: SHSH file on Saurik server?? Almo Jailbreak 43 29-06-11 19:19
iPhone: SHSH blobs 4.0.1 op Cydia server of niet?? Radar Jailbreak 3 12-08-10 15:28
iPhone: Iphone 3gs SHSH bestanden 123thibaut007 Jailbreak 0 17-07-10 00:33
iPhone: SHSH bestandje op de server Golfje Jailbreak 9 09-07-10 17:15
Weten welke Apple Store nog voorraad heeft? forum.bericht Koopinformatie Nederland 1 24-07-08 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.