//

Iphone via usb als modem

Iphone via usb als modem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een redelijk moeilijke vraag. Ik gebruik mijn iphone vaak als modem voor mn ipad. Maar thuis hebbem we een router met wifi maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 00:00
Vroegevogel's schermafbeelding
Vroegevogel Vroegevogel is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 49
Standaard Iphone via usb als modem

Ik heb een redelijk moeilijke vraag. Ik gebruik mijn iphone vaak als modem voor mn ipad. Maar thuis hebbem we een router met Wi-Fi maar boven heb ikslecht bereik. Is er een mogelijkheid om mijn iphone via usb als modem te gebruiken, maar dat mn iphone het internet van mijn pc (die gewoon via de kabel op de router zit) gebruikt en uitzend. Of is er een andere hardwarematige oplossing?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-10, 00:05
kris77 kris77 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

ik heb spijtig genoeg geen antwoord op u vraag maar wel een vraagje voor u . U zegt hier dat u uw iphone vaak als modem gebruikt voor u ipad. Hoe werkt dit dan juist? Ik wist niet dat dit mogelijk was. Dat was eigenlijk de belangrijkste reden waarom ik er nog geen gekocht heb :-/
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone als modem aaldert Archief 2 24-05-10 22:46
iPhone i-150 sim in UMTS/HSDPA USB-modem music_explosion Odido (T-Mobile) 0 04-02-10 15:01
Iphone als modem Kwiq Archief 1 08-11-09 19:43
iphone gebruiken als usb modem condor1962 Archief 7 14-12-08 18:25
iPhone als modem iberno iPhone algemeen 6 19-01-08 22:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.