//

OS4 op iPhone 2g: Handmatig sms terug zetten

OS4 op iPhone 2g: Handmatig sms terug zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een tijd geleden via The iPhone Project Een aantal functies van OS4 op m'n iPhone 2G geïnstalleerd. Bij de te volgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-10, 16:18
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard OS4 op iPhone 2g: Handmatig sms terug zetten

Beste mensen,

Ik heb een tijd geleden via The iPhone Project Een aantal functies van OS4 op m'n iPhone 2G geïnstalleerd. Bij de te volgen stappen geven ze aan dat het best is om je iPhone als "nieuwe iPhone" te configureren in iTunes, dat heb ik dan ook gedaan.
Opvoorhand heb ik de folders waarin m'n belgeschiedenis en smsgeschiedenis opgeslagen staat gebackupped, achteraf heb ik deze bestanden terug op de juiste plek gezet.
Belgeschiedenis staat weer mooi op z'n plaats en die werkt volledig. M'n sms geschiedenis staat er ook, alleen kan ik geen berichten meer versturen.

Is er iemand die hier raad mee weet?
Het gaat over de bestanden in de volgende map: /private/var/mobile/Library/SMS/

Alvast bedankt.
Jonas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G 4.0.1 terug zetten naar 3.1.3? Nemisis2003 iPhone algemeen 12 10-08-10 20:39
iPhone: Iphone 3GS OS4 terug zetten naar 3.1 effies Jailbreak 13 25-07-10 11:35
Photo cache terug zetten naar iphone thooo Muziek, foto & video 0 21-07-10 23:22
apps terug zetten op Iphone leenkat iPhone Apps 10 24-02-10 23:07
terug zetten van Iphone emmelotj iTunes 2 07-01-09 00:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.